eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfów Śląski › Budowa sygnalizacji świetlnej przejścia dla pieszych i nowego przejścia aktywnego dla pieszych przy ul. Floriańskiej, oświetlenia zewnętrznego typu LED zasilanego energią słoneczną



Ogłoszenie z dnia 2023-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sygnalizacji świetlnej przejścia dla pieszych i nowego przejścia aktywnego dla pieszych przy ul. Floriańskiej, oświetlenia zewnętrznego typu LED zasilanego energią słoneczną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gryfów Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Gryfów Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-620

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gryfow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gryfow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sygnalizacji świetlnej przejścia dla pieszych i nowego przejścia aktywnego dla pieszych przy ul. Floriańskiej, oświetlenia zewnętrznego typu LED zasilanego energią słoneczną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4f88cd4-2146-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304302

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024486/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa sygnalizacji świetlnej przejścia dla pieszych i nowego przejścia aktywnego dla pieszych przy ul. Floriańskiej, oświetlenia zewnętrznego typu LED zasilanego energią słoneczną przy ul. Panoramic

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4f88cd4-2146-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy to składania ofert wraz z załącznikami) na adres e-mail: m.galucha@gryfow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce„Formularze”(„Formularze do komunikacji”).Za pośrednictwem„Formularzy do komunikacji”odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie zał. do przesyłanej wiadomości(przycisk„dodaj załącznik”); 2)W przypadku zał.,które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Preze.Rady Minis. w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.W zależności od rodzaju podpisu i jego typu(zewnętrzny, wewnętrzny)dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu(typ zewnętrzny)lub dokument z wszytym podpisem(typ wewnętrzny); 3)Możliwość korzystania w postępowaniu z„Formularzy do komunikacji”w pełnym zakresie wymaga posiadania konta„Wykonawcy”na Platformie e-Zam. oraz zalogowania się naPlatformie e- Zam.Do korzystania z„Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw.konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia; 4)Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce„Komunikacja”; 5)Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem„Formularzy do komunikacji” wynosi 150MB(wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako zał. do jednego formularza); 6)Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zam. oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określaRegulamin Platformy e-Zam.; 7)W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniemPlatformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu(75)7811257 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”; 8)W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwemPlatformy e-Zam.,Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@gryfow.pl(nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu); 9)Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu PrezesaRadyMinistrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych; 10)Dokumenty elektroniczne, o których mowa w §2ust.1 rozporządzenia Prez.RadyMinis. w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rad Minis. w sprawieKrajowychRam Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekaz. danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art.66 ust.1ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania; 11)Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prez. Rady Minis. w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a)w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Minis. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik),lub b)jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej(np.w treści wiadomości e-mail lub w treści„Formularza do komunikacji”)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WT/BSŚ/4/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zadania pn.: „Budowa sygnalizacji świetlnej przejścia dla pieszych i nowego przejścia aktywnego dla pieszych przy ul. Floriańskiej, oświetlenia zewnętrznego typu LED zasilanego energią słoneczną przy ul. Panoramicznej i ul. Letniej oraz szlabanu wjazdowego na parking przy Szkole Podstawowej nr 1 w Gryfowie Śląskim)”należy wykonać:

1.Budowę sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych oraz wykonaniem doświetlenia przejścia ul. Floriańskiej (koło żłobka):
a.Wykonanie projektów tymczasowej i docelowej organizacji ruchu;
b.Wykonanie projektu elektrycznego;
c.Instalacja radarów detekcji pojazdów z funkcją wykrywania przekroczenia prędkości;
d.Budowa oświetlenia dedykowanego na przejściu dla pieszych.

2.Budowę nowego aktywnego przejścia dla pieszych z doświetleniem lampami typu LED zasilanymi energią słoneczną przy ul. Floriańskiej (koło OSP):
a.Wykonanie projektu drogowego;
b.Wykonanie projektów tymczasowej i docelowej organizacji ruchu;
c.Wykonanie projektu elektrycznego;
d.Wykonanie prac budowlanych.

3.Budowę oświetlenia zewnętrznego typu LED zasilanego energią słoneczną przy
ul. Panoramicznej i ul. Letniej:
a.Wykonanie projektu elektrycznego;
b.Wykonanie prac budowlanych.

4.Budowę szlabanu wjazdowego na parking przy Szkole Podstawowej nr 1 w Gryfowie Śląskim:
a.Wykonanie projektu elektrycznego;
b.Wykonanie prac budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

§1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:
1.nie podlegają wykluczeniu,
2.spełniają następujące warunki dotyczące:
a)kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
b)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że:
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości minimum 1 000 000,00 PLN.
c)zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienie dotyczące wybudowania sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych wraz z wykonaniem doświetlenia przejścia w systemie „Zaprojektuj i wybuduj” o wartości nie mniejszej niż 100000,00 zł brutto każda, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacji sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającego minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót obejmujących prace przy remontach lub budowie lub przebudowie lub utrzymaniu drogowej sygnalizacji świetlnej
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 pracownikami na stanowisku monter-elektryk, posiadających minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku monter obejmujące prace przy remontach lub budowie lub przebudowie lub utrzymaniu drogowej sygnalizacji świetlnej.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 pracownikiem na stanowisku operator podnośnika koszowego, posiadającego uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego do obsługi podnośników koszowych w kategorii I P-podesty nożycowe wolnobieżne, podesty koszowe samojezdne, (zwyżki), podesty przewoźne montowane do pojazdów.
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje następującym potencjałem technicznym:
Podnośnik koszowy z izolowanym koszem przystosowanym do prowadzenie robót elektrycznych.

UWAGA:
a.Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Projektanta z funkcją Kierownika robót elektrycznych.
b.Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Montera-Elektryka z funkcją operatora podnośnika koszowego.

W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wymagania dotyczące wadium.
§1. Wadium zostało ustalone w wysokości  1 500,00 złotych (jeden tysiąc zł 00/100)

§2. Wadium może być wnoszone :
a)w pieniądzu,
b)gwarancjach bankowych
c)gwarancjach ubezpieczeniowych,
d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
§3. Wadium może być wnoszone :
e)w pieniądzu,
f)gwarancjach bankowych
g)gwarancjach ubezpieczeniowych,
h)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
i)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
§4. Wykonawca wniesie wadium w terminie do dnia 28.07.2023 roku do godziny 08:00. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP o/Gryfów Śl. 89 1020 2124 0000 8202 0011 1443 w terminie umożliwiającym uznanie kwoty na koncie zamawiającego do dnia 28.07.2023 roku do godziny 09:00.
§5. W przypadku pozostałych form wnoszenia wadium należy załączyć do oferty odpowiedni oryginał dokumentu.
§6. Wadium wnoszone w formie gwarancji musi zawierać w szczególności:
1.Nazwę i adres Gwaranta
2.Nazwę i adres Zleceniodawcy
3.Nazwę i adres Beneficjenta
4.Nazwę i numer postępowania przetargowego
5.Zobowiązanie Gwaranta do nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Beneficjenta w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z przesłanek zatrzymania wadium, opisanej w ustawie Pzp.
§7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca będzie miał możliwość w przypadkach określonych w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp wystąpienia o zwrot wadium, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium spowoduje rozwiązanie stosunku prawnego Zamawiającego z Wykonawcą i utratę przez Wykonawcę prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, uregulowanych w Dziale IX ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, przy uwzględnieniu postanowień ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót/przedmiotu umowy wyłącznie w przypadku uzyskania zgody z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. 3.Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy za zgodą Projektanta i przy akceptacji Zamawiającego w następujących sytuacjach: a)konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano lub protestów społecznych gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, b)konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane (Dz. U z 2016r. poz. 290 z późniejszymi zm.), c)wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-28 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-28 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-26

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.