eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzków-Osada › Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych w Gminie Gorzków w roku 2022



Ogłoszenie z dnia 2021-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych w Gminie Gorzków w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorzków

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371695

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Główna 9

1.4.2.) Miejscowość: Gorzków-Osada

1.4.3.) Kod pocztowy: 22-315

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.4.7.) Numer telefonu: 846838156

1.4.8.) Numer faksu: 84683811

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gorzkow.eu

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzkow.eu

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304225

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-08

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00301196/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli gospodarstw domowych zamieszkałych z terenu gminy Gorzków.
2. Na terenie gminy Gorzków zlokalizowanych jest około 1085 gospodarstw domowych w zabudowie zagrodowej i jednorodzinnej oraz 2 budynki wielolokalowe. Powierzchnia gminy wynosi 96 km2, znajduje się na jej terenie 23 miejscowości, gdzie zamieszkuje 2671 osób (na podstawie złożonych deklaracji śmieciowych), w tym 27 gospodarstw wyposażonych w kompostowniki. Szacunkową liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne określa załącznik nr 8 do SIWZ. Lokalizacja miejscowości i dróg gminy Gorzków jest przedstawiona na mapie, która stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Odpady będą odbierane z posesji wzdłuż trasy przejazdu. Wykonawca musi uwzględniać wszystkie zamieszkałe nieruchomości. Szacowana trasa odbioru odpadów to ok. 145 km.
3. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest odbierać z terenu wszystkich nieruchomości zamieszkałych w gminie Gorzków i PSZOK następujące rodzaje i szacunkowe ilości odpadów komunalnych:
1) Zmieszane odpady komunalne tj. pozostałe po segregacji odpadów oraz gromadzone nieselektywnie (szacunkowa ilość – 150, 00 Mg)
2) Odpady biodegradowalne – (szacunkowa ilość 1 Mg)
3) Odpady zebrane selektywnie (szacunkowa ilość – 120 Mg) z podziałem na trzy frakcje:
1. papier i tekturę, (ok. 1 Mg)
2. tworzywa sztuczne (ok. 59 Mg)
3. szkło i opakowania szklane ( ok. 60 Mg)
4) Pozostałe odpady (30 MG) odbierane z PSZOK, w tym odpady wielkogabarytowe ( ok. 13 MG), zużyte opony (2MG), odpady rozbiórkowe i budowlane ( ok. 15 MG) oraz przeterminowane leki;
5) Przeterminowane leki gromadzone w PSZOK, w pojemniku o pojemności ok. 50 litrów, przeznaczonym do zbiórki przeterminowanych leków. Zebrane leki Wykonawca odbiera z częstotliwością zapobiegającą przepełnieniu pojemników na zgłoszenie Zamawiającego min.1 raz na kwartał.
4.Odpady komunalne należy kwalifikować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2020 r., poz. 10).
5. UWAGA! Zamówienie nie obejmuje odbioru odpadów powstających w gospodarstwach domowych w zakresie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego tzw. elektrośmieci. Usługa tego rodzaju jest realizowana na podstawie odrębnej umowy.
6. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne z następującymi częstotliwościami:
1) Zmieszane odpady komunalne, tj. pozostałe po segregacji odpadów oraz gromadzone nieselektywnie oraz odpady biodegradowalne:
1. z zabudowy jednorodzinnej i zagrodowej – od kwietnia do października jeden raz na dwa tygodnie, od listopada do marca jeden raz w miesiącu,
2. z zabudowy wielorodzinnej(wielolokalowej) - od kwietnia do października jeden raz w tygodniu, od listopada do marca jeden raz w miesiącu,
3. na terenie nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy: od kwietnia do października jeden raz na dwa tygodnie, od listopada do marca jeden raz w miesiącu,
2) Selektywnie zebrane odpady komunalne:
a.z zabudowy jednorodzinnej i zagrodowej – min. 2 razy w kwartale,
b.z zabudowy wielorodzinnej (wielolokalowej) – min.2 razy w kwartale.
3) PSZOK – min. raz w kwartale.
7. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych szczegółowo w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych terminach, z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 7:00 - 19:00., z wyjątkiem dni świątecznych. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, uzgodni z Zamawiającym szczegółowy harmonogram odbierania odpadów. Uzgodniony przez obydwie Strony harmonogram będzie stanowił załącznik do umowy. W harmonogramie należy również określić termin odbierania odpadów z PSZOK i punktu aptecznego.
8. Na terenie gminy obowiązywać będzie system mieszany (pojemnikowy i workowy) zbiórki zmieszanych odpadów komunalnych oraz system workowy na odpady segregowane. Odpady komunalne zmieszane będą gromadzone w pojemnikach oraz workach. System workowy obowiązywał będzie na obszarze zabudowy zagrodowej jednorodzinnej i wielorodzinnej. System pojemnikowy może obowiązywać na obszarze zabudowy wielorodzinnej. W tym przypadku, Wykonawca zapewni właścicielom nieruchomości wyposażenie w pojemniki lub będą stosować system workowy.
9. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 120 l, 240 l, 1100 l, lub workach foliowych w kolorze czarnym o pojemności 120 l przeznaczonych na gromadzenie zmieszanych odpadów komunalnych, oraz workach 120 l z folii LDPE przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny.
10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy odpowiedniego oznakowania samochodów, nazwą firmy i danymi do kontaktu a ponadto umieszczenia napisów adekwatnych do przeznaczenia np. „odpady komunalne” dla odpadów zmieszanych lub pozostałych z segregacji i np. „surowce wtórne" dla odbioru odpadów selektywnych.
11. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia, co najmniej raz w kwartale (w dniu odbierania odpadów) właścicieli nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej, zagrodowej i wielolokalowej, od których odbierane są odpady komunalne gromadzone selektywnie, w przeźroczyste (żółte, zielone, niebieskie) worki 120 l z folii LDPE w ilości odpowiadającej wystawionym workom w danym miesiącu oraz w worki foliowe w kolorze czarnym na odpady zmieszane oraz w kolorze brązowym na odpady biodegradowalne raz w miesiącu. Wszystkie worki powinny być o odpowiedniej grubości nie mniejszej niż 50 mikronów i odporności na rozerwanie. Przed pierwszym odbiorem odpadów komunalnych Wykonawca wyposaży każdą nieruchomość w worki do zbiórki odpadów komunalnych na podstawie informacji dostarczonej przez Zamawiającego, zawierającej adresy nieruchomości oraz ilości worków dla każdej z nieruchomości. Szczegółowy wykaz ilości i rodzajów worków lub pojemników zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. Pierwsze komplety worków należy dostarczyć do 10 dni od dnia podpisania umowy.
12. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przynajmniej raz w roku ulotki w formacie A4, określające zasady selekcji odpadów oraz roczny harmonogram odbioru odpadów. Harmonogram należy dostarczyć najpóźniej do 10 dni od dnia rozpoczęcia realizacji kontraktu. Dodatkowo będzie zobowiązany przygotować materiały promocyjno-informacyjne z ilustracjami graficznymi na stronę internetową gminy www.gorzkow.eu.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli gospodarstw domowych zamieszkałych z terenu gminy Gorzków.
2. Na terenie gminy Gorzków zlokalizowanych jest około 1085 gospodarstw domowych w zabudowie zagrodowej i jednorodzinnej oraz 2 budynki wielolokalowe. Powierzchnia gminy wynosi 96 km2, znajduje się na jej terenie 23 miejscowości, gdzie zamieszkuje 2671 osób (na podstawie złożonych deklaracji śmieciowych), w tym 27 gospodarstw wyposażonych w kompostowniki. Szacunkową liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne określa załącznik nr 8 do SIWZ. Lokalizacja miejscowości i dróg gminy Gorzków jest przedstawiona na mapie, która stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Odpady będą odbierane z posesji wzdłuż trasy przejazdu. Wykonawca musi uwzględniać wszystkie zamieszkałe nieruchomości. Szacowana trasa odbioru odpadów to ok. 145 km.
3. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest odbierać z terenu wszystkich nieruchomości zamieszkałych w gminie Gorzków i PSZOK następujące rodzaje i szacunkowe ilości odpadów komunalnych:
1) Zmieszane odpady komunalne tj. pozostałe po segregacji odpadów oraz gromadzone nieselektywnie (szacunkowa ilość – 150, 00 Mg)
2) Odpady biodegradowalne – (szacunkowa ilość 1 Mg)
3) Odpady zebrane selektywnie (szacunkowa ilość – 120 Mg) z podziałem na trzy frakcje:
1. papier i tekturę, (ok. 1 Mg)
2. tworzywa sztuczne (ok. 59 Mg)
3. szkło i opakowania szklane ( ok. 60 Mg)
4) Pozostałe odpady (30 MG) odbierane z PSZOK, w tym odpady wielkogabarytowe ( ok. 13 MG), zużyte opony (2MG), odpady rozbiórkowe i budowlane ( ok. 15 MG) oraz przeterminowane leki;
5) Przeterminowane leki gromadzone w PSZOK, w pojemniku o pojemności ok. 50 litrów, przeznaczonym do zbiórki przeterminowanych leków. Zebrane leki Wykonawca odbiera z częstotliwością zapobiegającą przepełnieniu pojemników na zgłoszenie Zamawiającego min.1 raz na kwartał.
4.Odpady komunalne należy kwalifikować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2020 r., poz. 10).
5. UWAGA! Zamówienie nie obejmuje odbioru odpadów powstających w gospodarstwach domowych w zakresie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego tzw. elektrośmieci. Usługa tego rodzaju jest realizowana na podstawie odrębnej umowy.
6. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne z następującymi częstotliwościami:
1) Zmieszane odpady komunalne, tj. pozostałe po segregacji odpadów oraz gromadzone nieselektywnie oraz odpady biodegradowalne:
1. z zabudowy jednorodzinnej i zagrodowej – od kwietnia do października jeden raz na dwa tygodnie, od listopada do marca jeden raz w miesiącu,
2. z zabudowy wielorodzinnej(wielolokalowej) - od kwietnia do października jeden raz w tygodniu, od listopada do marca jeden raz w miesiącu,
3. na terenie nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy: od kwietnia do października jeden raz na dwa tygodnie, od listopada do marca jeden raz w miesiącu,
2) Selektywnie zebrane odpady komunalne:
a. z zabudowy jednorodzinnej i zagrodowej – min. 6 razy do roku, jednak nie rzadziej niż 1 raz na kwartał
b. z zabudowy wielorodzinnej (wielolokalowej) – min.6 razy do roku, jednak nie rzadziej niż 1 raz na kwartał.
3) PSZOK – min. raz w kwartale.
7. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych szczegółowo w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych terminach, z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 7:00 - 19:00., z wyjątkiem dni świątecznych. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, uzgodni z Zamawiającym szczegółowy harmonogram odbierania odpadów. Uzgodniony przez obydwie Strony harmonogram będzie stanowił załącznik do umowy. W harmonogramie należy również określić termin odbierania odpadów z PSZOK i punktu aptecznego.
8. Na terenie gminy obowiązywać będzie system mieszany (pojemnikowy i workowy) zbiórki zmieszanych odpadów komunalnych oraz system workowy na odpady segregowane. Odpady komunalne zmieszane będą gromadzone w pojemnikach oraz workach. System workowy obowiązywał będzie na obszarze zabudowy zagrodowej jednorodzinnej i wielorodzinnej. System pojemnikowy może obowiązywać na obszarze zabudowy wielorodzinnej. W tym przypadku, Wykonawca zapewni właścicielom nieruchomości wyposażenie w pojemniki lub będą stosować system workowy.
9. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 120 l, 240 l, 1100 l, lub workach foliowych w kolorze czarnym o pojemności 120 l przeznaczonych na gromadzenie zmieszanych odpadów komunalnych, oraz workach 120 l z folii LDPE przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny.
10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy odpowiedniego oznakowania samochodów, nazwą firmy i danymi do kontaktu a ponadto umieszczenia napisów adekwatnych do przeznaczenia np. „odpady komunalne” dla odpadów zmieszanych lub pozostałych z segregacji i np. „surowce wtórne" dla odbioru odpadów selektywnych.
11. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia, co najmniej raz w kwartale (w dniu odbierania odpadów) właścicieli nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej, zagrodowej i wielolokalowej, od których odbierane są odpady komunalne gromadzone selektywnie, w przeźroczyste (żółte, zielone, niebieskie) worki 120 l z folii LDPE w ilości odpowiadającej wystawionym workom w danym miesiącu oraz w worki foliowe w kolorze czarnym na odpady zmieszane oraz w kolorze brązowym na odpady biodegradowalne raz w miesiącu. Wszystkie worki powinny być o odpowiedniej grubości nie mniejszej niż 50 mikronów i odporności na rozerwanie. Przed pierwszym odbiorem odpadów komunalnych Wykonawca wyposaży każdą nieruchomość w worki do zbiórki odpadów komunalnych na podstawie informacji dostarczonej przez Zamawiającego, zawierającej adresy nieruchomości oraz ilości worków dla każdej z nieruchomości. Szczegółowy wykaz ilości i rodzajów worków lub pojemników zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. Pierwsze komplety worków należy dostarczyć do 10 dni od dnia podpisania umowy.
12. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przynajmniej raz w roku ulotki w formacie A4, określające zasady selekcji odpadów oraz roczny harmonogram odbioru odpadów. Harmonogram należy dostarczyć najpóźniej do 10 dni od dnia rozpoczęcia realizacji kontraktu. Dodatkowo będzie zobowiązany przygotować materiały promocyjno-informacyjne z ilustracjami graficznymi na stronę internetową gminy www.gorzkow.eu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.