eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Usuwanie skutków powodzi powstałych w lipcu 2021r. na terenie Miasta Nowego Sącza oraz powiatu nowosądeckiego" - z podziałem na 3 części zamówienia



Ogłoszenie z dnia 2021-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Usuwanie skutków powodzi powstałych w lipcu 2021r. na terenie Miasta Nowego Sącza oraz powiatu nowosądeckiego" - z podziałem na 3 części zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.przetargi.wody.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Usuwanie skutków powodzi powstałych w lipcu 2021r. na terenie Miasta Nowego Sącza oraz powiatu nowosądeckiego" - z podziałem na 3 części zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-024d8768-356f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244356/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.179.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1:
Odcinkowe usuwanie szkód powodziowych na potoku Łęgówka w km 0+000 - 4+500 na ternie Miasta Nowy Sącz oraz Gminy Chełmiec

Celem zadania jest usunięcie szkód powodziowych jakie powstały na potoku Łęgówka po wezbraniach z lipca 2021r.
W zakresie zadania na wskazanym odcinku zaplanowano:
0+120 -0+600 – odcinkowe odmulenie przekroju koryta z wbudowaniem materiału w skarpy lub przewiezieniem na zasyp wyrw na innym odcinku; remont umocnień w walców siatkowo- kamiennych, remont gurtu dennego z gabionów z wyprawą betonową, remont opaski z kaszy siatkowo kamiennych, uzupełnienie istniejącego narzutu kamiennego;
0+870 – 1+500 – odcinkowe udrożnienie koryta z wbudowaniem w skarpy lub przewiezieniem na zasyp wyrw na innym odcinku, uzupełnienie ubytków w ubezpieczeniu typu „mała krata”, uzupełnienie narzutu kamiennego pod opaskami z koszy siatkowo-kamiennych,
2+200 – 3+000 – odcinkowe udrożnienie koryta z wbudowaniem w skarpy lub przewiezieniem na zasyp wyrw na innym odcinku; remont opaski z koszy siatkowo kamiennych – dwa odcinki (kamień z odzysku); zasyp wyrwy narzutem kamiennym, uzupełnienie narzutu pod opaską
3+500 – 4+500 – uzupełnienie rozmytej skarpy nad istniejącym umocnieniem (materiał z udrożnienia); udrożnienie koryta z wbudowaniem materiału w przeciwległy brzeg, zasyp wyrwy kamieniem naturalnym; remont i odtworzenie opaski z walców siatkowo kamiennych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 299761,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2:
Odcinkowe usuwanie szkód powodziowych na potoku Zawadka w km 0+000 - 1+000
w m. Świdnik, gm. Łososina Dolna

Celem zadania jest usunięcie szkód powodziowych jakie powstały na potoku Zawadka po wezbraniach powodziowych z lipca br., uporządkowanie i odtworzenie koryta, przywrócenie jego przepustowości, funkcjonalności i bezpieczeństwa powodziowego.
W zakresie zadania wybrano odcinek 0+000 – 0+600 jako najpilniejszy do wykonania na którym zaplanowano:
- zasyp wyrwy brzegu prawego poniżej zapory przeciwrumowisklowej w km 0+600 wraz
z zagęszczeniem i kształtowaniem brzegu;
- usunięcie zniszczonych elementów progów betonowych wraz z utylizacją
- zasyp wyrw w dnie na poszczególnych segmentach pomiędzy istniejącymi i planowanymi do odtworzenia przegrodami dennymi z bali; łącznie na 21 segmentach tj. 210mb; kamień naturalny D 30-60cm
- zasyp wyrw brzegowych w brzegu prawym na 80m łącznie, kamień naturalny D 60-150cm
- zasyp wyrw brzegowych w brzegu lewym na 130m łącznie, kamień naturalny D 60-150cm
- wymiana i uzupełnienie bali drewnianych w uszkodzonych przegrodach dennych; 2 szt. Fi25cm o długości 6,5m; montaż bali , stabilizacja za pomocą 8 szt. pali drewnianych
o średnicy 12-15cm, długości 1,70m, na jeden próg

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.5.) Wartość części: 299891,22 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3:
Odcinkowe usuwanie szkód powodziowych na potoku Łubinka w km 1+400-6+500
w m. Nowy Sącz.

Przedmiotem zamówienia jest odcinkowe usuwanie szkód powodziowych na potoku Łubinka po wezbraniach w lipcu 2021 roku. W zakresie zadania ujęto:
- odcinkowe udrożnienie koryta w km 4+700 – 6+500 poprzez zebranie nagromadzonego materiału na łukach wypukłych i przemieszczenie go bezpośrednio pod przeciwległy brzeg
w celu zasypania erodowanego brzegu, lub rozplantowanie na miejscu na brzegu udrażnianym w celu wyrównania nierówności po przejściu wód; formowanie skarpy
- oczyszczenie koryta na odcinku uregulowanym w rejonie uszkodzonych elementów,
z odwozem urobku do 4km i wbudowaniem w nasyp w innym miejscu na tym samym potoku
- remont odcinka umocnionego potoku w km 1+400 – 1+500 (brzeg lewy) oraz w km 1+830 – 1+880 (brzeg prawy); odtworzenie murka betonowego i podparcie murka kamieniem w dnie
- remont odcinka umocnionego za pomocą koszy siatkowo kamiennych poprzez rozbiórkę fragmentu opaski i odtworzenie z wykorzystaniem kamienia z rozbiórki (50%)
- odcinkowy zasyp wyrw oraz miejscowe uzupełnienie narzutu kamiennego na skarpach,

Dodatkowym wymaganiem będzie zapewnienie przez wykonawcę robót nadzoru przyrodniczego nad realizacją zadania zgodnie z treścią zawiadomienia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie znak: ST-II.670.28.2021.ED z dnia 8 kwietnia 2021. Szczegółowy zakres wymagań opisuje §9 projektu Umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.5.) Wartość części: 399979,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324818,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324818,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324818,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjne „PEKUM” Sp. z o.o. ul. Grzegórzecka 67c/141A, 31-559 Kraków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 679-006-66-56

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-559

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324818,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264449,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297624,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264449,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „PBM” Sułkowscy Sp. J 34-600 Limanowa, ul. Fabryczna 1D

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Melioracyjno-Budowlany „WiR” Wiesław Młynarczyk - Ryszard Biedroń sp.j 34-600 Limanowa, ul. Z. Augusta 12

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 737-000-13-37

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264449,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część nr 3 zamówienia wpłynęła jedna oferta, złożona przez Firmę: Przedsiębiorstwo Inżynieryjne „PEKUM” Sp. z o.o. ul. Grzegórzecka 67c/141A, 31-559 Kraków. Zamawiający wezwał wykonawcę do uzupełnienia oferty o brakujące oświadczenie i dokumenty. Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.