eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzykosy › "Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Miąskowo"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Miąskowo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRZYKOSY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258218

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 37

1.5.2.) Miejscowość: Krzykosy

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-024

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 61 2851514

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krzykosy@wokiss.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzykosy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminakrzykosy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Miąskowo”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c75422f-eda1-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018282/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Miąskowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265642

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą: „Remont nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Miąskowo”.
2. Zakres robót obejmuje:
Długość planowanego odcinka do przebudowy – 999,00 m
Szerokość nawierzchni 5,0 m
Zakres robót:
1) Roboty pomiarowe
2) Rozbiórka elementów drogi (rozbiórka kostki brukowej na wjazdach i ponowne jej ułożenie oraz cięcie i rozbiórka fragmentów nawierzchni bitumicznej)
3) skropienie podłoża bitumicznego emulsją asfaltową
4) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego (KR-1) AC 8 S grubość warstwy 3cm
5) Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 11 W (KR-1) grubość warstwy 4cm Ręczne wypełnienie remontowanych wyfrezowanych spękań
6) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 4cm i szerokość 0,25m, spękania poprzeczne na całej szerokości jezdni
7) Wykonanie remontu spękań poprzecznych w nawierzchni bitumicznej masą zalewową wykonanie frezem nacięć odwzorowujących przebieg pęknięcia, osuszenie i odpylenie, zalanie masą zalewową i zasypanie drobnym grysem
8) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej,(spękania siatkowe), remonterem (Patcher) wprowadzającym pod ciśnieniem kruszywo jednocześnie z emulsją kationową modyfikowaną z uprzednim oczyszczeniem remontowanego fragmentu
9) Uzupełnienie wjazdów kruszywem łamanym niezwiązanym, stabilizowanym mechanicznie. Grubość warstwy średnio 5cm
Do Wykonawcy należy także :
1/ Oznakowanie robót.
2/ Powołanie kierownika budowy
3/ Obsługa geodezyjna i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
4/ Opracowanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja:
1) Dokumentacja projektowa (Załącznik Nr 10 do SWZ),
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (Załącznik Nr 11 do SWZ),
3) Przedmiar robót – kosztorys ofertowy (Załącznik 12 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392584,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA DROGOWA BEGIER SŁAWOMIR SPÓŁKA KOMANDYTOWO – AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7891796546

7.3.3) Ulica: ul. POLNA 1A

7.3.4) Miejscowość: NEKLA

7.3.5) Kod pocztowy: 62-330

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.