eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Przebudowa dróg wewnętrznych ul. Gdańska - ul. Warszawska



Ogłoszenie z dnia 2024-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg wewnętrznych ul. Gdańska – ul. Warszawska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BOLESŁAWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821405

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 41

1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.wawrzkiewicz@um.boleslawiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23586695-f64b-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg wewnętrznych ul. Gdańska – ul. Warszawska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23586695-f64b-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304166

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002892/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Przebudowa dróg wewnętrznych ul. Gdańska – ul. Warszawska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276621

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI-II.271.16.2024.DW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg wewnętrznych ul. Gdańska – ul. Warszawska w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową z uwzględnieniem następujących poniższych uwarunkowań, skutkujących przygotowaniem uaktualnionej dokumentacji projektowej oraz zmiany/uaktualnienia pozwolenia na budowę. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę – Decyzja nr 614, z dnia 12 sierpnia 2020 r.
1) W ramach zadania przewiduje się, w szczególności:
a) uaktualnienie dokumentacji projektowej i uzyskanie/uaktualnienie pozwolenia na budowę,
b) budowę dróg wewnętrznych wraz z miejscami postojowym ciągami pieszymi i dojściem do budynków,
c) przebudowę zagospodarowania zalecza przy ul. Gdańskiej 58-66 wraz z placem zabaw,
d) odwodnienie pasa drogowego-budowa odcinka kanalizacji deszczowej z studniami ściekowymi,
e) budowa oświetlenia drogi-budowa sieci kablowej wraz z ustawieniem słupów oświetleniowych.
2) Przedmiot zamówienia również obejmuje:
a) sporządzenie i przedłożenie dla Zamawiającego koncepcji rozwiązań zmian projektowych, materiałowych z uwzględnieniem powyższych uwarunkowań z przedstawieniem obliczeń oraz przewidywanych kosztów zmian,
b) uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla zaproponowanych rozwiązań,
c) sporządzenie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej:
- umożliwiającej uzyskanie/uaktualnienie pozwolenia na budowę,
- z zakresem dla wykonania robót budowlanych,
- wykonanie mapy do celów projektowych oraz projektu technicznego i przedstawienie opracowanej dokumentacji do zatwierdzenia Zamawiającemu,
d) końcowa akceptacja Zamawiającego dla dokumentacji projektowej,
e) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie prowadzenia robót;
f) opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót i na czas stały (docelowa),
g) wykonanie robót budowlanych i pozostałych robót towarzyszących na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej i dokumentacji projektowej pierwotnej.
h) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 3 egz.,
i) przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób i testów.
j) przygotowanie, skompletowanie dokumentacji powykonawczej - 3 egz,
k) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie od Powiatowego inspektora Nadzoru Budowlanego.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, znajduje się w zapisach umowy oraz dokumentacji stanowiącej Załącznik A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Złożono dwie oferty. Ceny wszystkich złożonych ofert przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z tym zamawiający unieważnia postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2300000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2317866,12 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.