eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana drewnianych drzwi tarasowych i okien w budynku Ministerstwa Edukacji i Nauki przy al. Szucha 25 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana drewnianych drzwi tarasowych i okien w budynku Ministerstwa Edukacji i Nauki przy al. Szucha 25 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Edukacji i Nauki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387796051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-529

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mein.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-mein.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana drewnianych drzwi tarasowych i okien w budynku Ministerstwa Edukacji i Nauki przy al. Szucha 25 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12d78e04-e05d-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00124787/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wymiana okien i drzwi tarasowych w budynku MEiN przy al.. J.Ch. Szucha 25 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208806

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BDG-WZP.261.5.2023.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 6575000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 348533,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: remont polegający na wymianie jednoramowych drewnianych drzwi tarasowych i okien na drzwi tarasowe i okna drewniane półskrzynkowe w budynku Ministerstwa Edukacji i Nauki przy al. Szucha 25 w Warszawie, zgodnie z dokumentacją projektową, wskazaną w ustępie 2 poniżej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SWZ, które dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
1) Załącznik nr 1 – projekt architektoniczno-budowlany,
2) Załącznik nr 2 – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) Załącznik nr 3 – przedmiar robót
4) Załącznik nr 4 – decyzja Konserwatora Zabytków nr WZWL.5142.713.2022.MD,
5) Załącznik nr 5 – decyzja Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy nr 194/ŚRD/2022.
UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót, zgodnie z dokumentacją projektową, z uwzględnieniem dostaw i montażu wszystkich niezbędnych materiałów budowlanych i wyposażenia.
Przedmiar jest dokumentem pomocniczym, który może służyć jedynie do oszacowania zadania (rozliczenie ilościowo-kosztorysowe kosztorysem powykonawczym). Dla wyceny oferty należy zapoznać się szczegółowo z projektem budowlanym oraz STWiOR.
W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie nakłady na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym oraz STWiOR, z uwzględnieniem lokalnych warunków wykonywania robót.
3. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy (dalej „PPU”), stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Roboty budowlane oraz wszystkie prace związane z wykonywanymi robotami winny być realizowane zgodnie z wytycznymi odnoszącymi się do przepisów obowiązującego prawa, obowiązujących norm, warunków technicznych, zasad wiedzy technicznej, przepisów bhp, ppoż., zawartych w ww. opracowaniach Zamawiającego.
5. Przedmiot Umowy obejmuje również udzielenie 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, na zasadach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU). Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi przez okres równy okresowi gwarancji.
6. Budynek Ministerstwa Edukacji Narodowej przy al. J. Ch. Szucha 25 w Warszawie jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-816, w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest podjąć wszelkie konieczne działania dla zapewnienia zabezpieczenia budynku przed uszkodzeniem lub zniszczeniem. Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44220000-8 - Stolarka budowlana

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

44221100-6 - Okna

44221200-7 - Drzwi

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45421132-8 - Instalowanie okien

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226905,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 457921,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226905,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Stolarstwo Eksport Import Nowak Dariusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 411447823

7.3.3) Ulica: Mielżyńskich

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226905,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.