Og³oszenie z dnia 2022-08-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00425370/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-05
- 2022/BZP 00389873/01 - Wynik z dnia 2022-10-12
- 2022/BZP 00400751/01 - Wynik z dnia 2022-10-19
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu dydaktycznego dla Szko³y Podstawowej nr 182 w £odzi w ramach realizacji projektu „Laboratoria przysz³o¶ci”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 182 im. Tadeusza Zawadzkiego "Zo¶ki"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000215864
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. £anowa 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £ód¼
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-103
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto £ód¼
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp182.elodz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://sp182.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne pañstwowe i samorz±dowe osoby prawne utworzone na podstawie odrêbnych ustaw w celu wykonywania zadañ publicznych
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu dydaktycznego dla Szko³y Podstawowej nr 182 w £odzi w ramach realizacji projektu „Laboratoria przysz³o¶ci”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-188b5968-1a1e-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00304010
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/jednostki_uml3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/jednostki_uml
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 11.6. Korzystanie z Systemu mo¿liwe jest pod warunkiem spe³nienia przez sprzêt, z którego korzystaj± u¿ytkownicy Wykonawcy nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych i specyfiki po³±czenia:
11.6.1. posiadanie komputera o parametrach umo¿liwiaj±cych zainstalowanie nastêpuj±cego oprogramowania:
11.6.1.1. w zakresie podstawowych funkcjonalno¶ci – przegl±d, pobieranie i za³±czanie dokumentów:
11.6.1.1.1. komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje,
11.6.1.1.2. przegl±darka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera w ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11,
11.6.1.1.3. Lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek;
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 24.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
24.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa nr 182 im. Tadeusza Zawadzkiego „Zo¶ki” w £odzi, ul. £anowa 16, 91-103 £ód¼;
24.1.2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ za pomoc± poczty elektronicznej: a.blazynski@cuwo.lodz.pl ;
24.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym bez mo¿liwo¶ci negocjacji pod nazw±: Dostawa sprzêtu dydaktycznego dla Szko³y Podstawowej nr 182 w £odzi w ramach realizacji projektu „Laboratoria przysz³o¶ci” - nr postêpowania SP182/2/2022 Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane, poniewa¿ jest to niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych zwanej dalej ustaw± PZP).
24.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy PZP;
24.1.5. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio:
- zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
- je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw z art. 140 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE) nr 1303/2013 i wynikaj±cych z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze ¶rodków pochodz±cych z UE;
- okres przechowywania wynika równie¿ z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
24.1.6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
24.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 24.1.8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, prawo to mo¿e zostaæ ograniczone w oparciu o art. 75 ustawy PZP, przy czym zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo to mo¿e zostaæ ograniczone w oparciu o art. 19 ust. 2 oraz art. 76 ustawy PZP, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c) na podstawie art. 18 ust.1 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2, prawo to mo¿e zostaæ ograniczone w oparciu o art. 19 ust. 3 oraz art. 74 ust. 3 ustawy PZP, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
24.1.9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
24.2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 13 lub art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP182/2/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzêtu dydaktycznego dla Szko³y Podstawowej nr 182 w £odzi w ramach realizacji projektu „Laboratoria przysz³o¶ci”
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39220000-0 - Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 18.1. Ocena ofert - w ka¿dej czê¶ci z osobna - przeprowadzona zostanie w oparciu o nw. kryteria.
18.2. Kryteria:
1) Cena oferty brutto – 60 %
2) Okres gwarancji – 40 %
Ad 1) Cena oferty brutto – waga 60%
Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” bêdzie wynika³a z „Warto¶ci brutto oferty”, zapisanej w pkt 4 Formularza oferty stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ/Umowy. Ze wszystkich warto¶ci Ci z³o¿onych ofert Komisja przetargowa przyjmie warto¶æ najmniejsz± jako C minimum. Punktacja za cenê oferty ustalona jest w sposób nastêpuj±cy:
C minimum
C = ---------------------------- x 100 punktów
C i
Oferta Wykonawcy w kryterium „Cena oferty brutto” mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt
(100 pkt x waga kryterium 60%).
Ad 2) Okres gwarancji – waga 40%
Punktacja w kryterium „Okres gwarancji” bêdzie wynika³a z informacji podanej w pkt 5 Formularza oferty stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ/Umowy. Gwarancjê nale¿y podaæ w miesi±cach.
Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 12 miesiêcy od dnia koñcowego protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
Oferta z gwarancj± 24 miesiêcy i wiêcej otrzyma maksymaln± liczbê punktów – 100.
Oferta z gwarancj± poni¿ej 12 miesiêcy otrzyma 0 punktów.
Pozosta³e oferty zostan± przeliczone wg podanego poni¿ej wzoru:
Gwarancja (G) = Gof - Gmin x 100 pkt x 40 %
Gmax - Gmin
Gdzie:
G = liczba punktów oferty ocenianej
Gof = warto¶æ parametru oferty ocenianej
Gmin = sta³a minimalna warto¶æ parametru – 12
Gmax = sta³a optymalna warto¶æ parametru – 24.
W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 24 miesiêcy – Zamawiaj±cy do obliczeñ przyjmie gwarancjê wynosz±c± 24 miesiêcy (gwarancja jako¶ci na wykonane dostawy powy¿ej 24 miesiêcy nie bêdzie dodatkowo punktowana), jednak¿e umowa zostanie zawarta
z uwzglêdnieniem d³ugo¶ci okresu gwarancji zadeklarowanej w ofercie.
Gwarancja jako¶ci na wykonane dostawy krótsza ni¿ 12 miesiêcy jest niezgodna z tre¶ci± postanowieñ SWZ co oznacza, ¿e oferta podlega odrzuceniu.
Oferta Wykonawcy w kryterium „Okres gwarancji” mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt (100 pkt x waga kryterium 40%).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzêtu dydaktycznego dla Szko³y Podstawowej nr 182 w £odzi w ramach realizacji projektu „Laboratoria przysz³o¶ci”
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urz±dzenia warsztatowe
43812000-8 - Pi³y
43414000-8 - Szlifierki
44511000-5 - Narzêdzia rêczne
42661100-8 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
38413000-3 - Pirometry
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 18.1. Ocena ofert - w ka¿dej czê¶ci z osobna - przeprowadzona zostanie w oparciu o nw. kryteria.
18.2. Kryteria:
1) Cena oferty brutto – 60 %
2) Okres gwarancji – 40 %
Ad 1) Cena oferty brutto – waga 60%
Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” bêdzie wynika³a z „Warto¶ci brutto oferty”, zapisanej w pkt 4 Formularza oferty stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ/Umowy. Ze wszystkich warto¶ci Ci z³o¿onych ofert Komisja przetargowa przyjmie warto¶æ najmniejsz± jako C minimum. Punktacja za cenê oferty ustalona jest w sposób nastêpuj±cy:
C minimum
C = ---------------------------- x 100 punktów
C i
Oferta Wykonawcy w kryterium „Cena oferty brutto” mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt
(100 pkt x waga kryterium 60%).
Ad 2) Okres gwarancji – waga 40%
Punktacja w kryterium „Okres gwarancji” bêdzie wynika³a z informacji podanej w pkt 5 Formularza oferty stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ/Umowy. Gwarancjê nale¿y podaæ w miesi±cach.
Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 12 miesiêcy od dnia koñcowego protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
Oferta z gwarancj± 24 miesiêcy i wiêcej otrzyma maksymaln± liczbê punktów – 100.
Oferta z gwarancj± poni¿ej 12 miesiêcy otrzyma 0 punktów.
Pozosta³e oferty zostan± przeliczone wg podanego poni¿ej wzoru:
Gwarancja (G) = Gof - Gmin x 100 pkt x 40 %
Gmax - Gmin
Gdzie:
G = liczba punktów oferty ocenianej
Gof = warto¶æ parametru oferty ocenianej
Gmin = sta³a minimalna warto¶æ parametru – 12
Gmax = sta³a optymalna warto¶æ parametru – 24.
W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 24 miesiêcy – Zamawiaj±cy do obliczeñ przyjmie gwarancjê wynosz±c± 24 miesiêcy (gwarancja jako¶ci na wykonane dostawy powy¿ej 24 miesiêcy nie bêdzie dodatkowo punktowana), jednak¿e umowa zostanie zawarta
z uwzglêdnieniem d³ugo¶ci okresu gwarancji zadeklarowanej w ofercie.
Gwarancja jako¶ci na wykonane dostawy krótsza ni¿ 12 miesiêcy jest niezgodna z tre¶ci± postanowieñ SWZ co oznacza, ¿e oferta podlega odrzuceniu.
Oferta Wykonawcy w kryterium „Okres gwarancji” mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt (100 pkt x waga kryterium 40%).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzêtu dydaktycznego dla Szko³y Podstawowej nr 182 w £odzi w ramach realizacji projektu „Laboratoria przysz³o¶ci”
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31711100-4 - Elektroniczne elementy sk³adowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 18.1. Ocena ofert - w ka¿dej czê¶ci z osobna - przeprowadzona zostanie w oparciu o nw. kryteria.
18.2. Kryteria:
1) Cena oferty brutto – 60 %
2) Okres gwarancji – 40 %
Ad 1) Cena oferty brutto – waga 60%
Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” bêdzie wynika³a z „Warto¶ci brutto oferty”, zapisanej w pkt 4 Formularza oferty stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ/Umowy. Ze wszystkich warto¶ci Ci z³o¿onych ofert Komisja przetargowa przyjmie warto¶æ najmniejsz± jako C minimum. Punktacja za cenê oferty ustalona jest w sposób nastêpuj±cy:
C minimum
C = ---------------------------- x 100 punktów
C i
Oferta Wykonawcy w kryterium „Cena oferty brutto” mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt
(100 pkt x waga kryterium 60%).
Ad 2) Okres gwarancji – waga 40%
Punktacja w kryterium „Okres gwarancji” bêdzie wynika³a z informacji podanej w pkt 5 Formularza oferty stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ/Umowy. Gwarancjê nale¿y podaæ w miesi±cach.
Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 12 miesiêcy od dnia koñcowego protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
Oferta z gwarancj± 24 miesiêcy i wiêcej otrzyma maksymaln± liczbê punktów – 100.
Oferta z gwarancj± poni¿ej 12 miesiêcy otrzyma 0 punktów.
Pozosta³e oferty zostan± przeliczone wg podanego poni¿ej wzoru:
Gwarancja (G) = Gof - Gmin x 100 pkt x 40 %
Gmax - Gmin
Gdzie:
G = liczba punktów oferty ocenianej
Gof = warto¶æ parametru oferty ocenianej
Gmin = sta³a minimalna warto¶æ parametru – 12
Gmax = sta³a optymalna warto¶æ parametru – 24.
W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 24 miesiêcy – Zamawiaj±cy do obliczeñ przyjmie gwarancjê wynosz±c± 24 miesiêcy (gwarancja jako¶ci na wykonane dostawy powy¿ej 24 miesiêcy nie bêdzie dodatkowo punktowana), jednak¿e umowa zostanie zawarta
z uwzglêdnieniem d³ugo¶ci okresu gwarancji zadeklarowanej w ofercie.
Gwarancja jako¶ci na wykonane dostawy krótsza ni¿ 12 miesiêcy jest niezgodna z tre¶ci± postanowieñ SWZ co oznacza, ¿e oferta podlega odrzuceniu.
Oferta Wykonawcy w kryterium „Okres gwarancji” mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt (100 pkt x waga kryterium 40%).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzêtu dydaktycznego dla Szko³y Podstawowej nr 182 w £odzi w ramach realizacji projektu „Laboratoria przysz³o¶ci”
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30232100-5 - Drukarki i plotery
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
32332000-9 - Rejestratory z ta¶m± magnetyczn±
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38650000-6 - Sprzêt fotograficzny
32332100-0 - Dyktafony
32342400-6 - Sprzêt nag³a¶niaj±cy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 18.1. Ocena ofert - w ka¿dej czê¶ci z osobna - przeprowadzona zostanie w oparciu o nw. kryteria.
18.2. Kryteria:
1) Cena oferty brutto – 60 %
2) Okres gwarancji – 40 %
Ad 1) Cena oferty brutto – waga 60%
Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” bêdzie wynika³a z „Warto¶ci brutto oferty”, zapisanej w pkt 4 Formularza oferty stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ/Umowy. Ze wszystkich warto¶ci Ci z³o¿onych ofert Komisja przetargowa przyjmie warto¶æ najmniejsz± jako C minimum. Punktacja za cenê oferty ustalona jest w sposób nastêpuj±cy:
C minimum
C = ---------------------------- x 100 punktów
C i
Oferta Wykonawcy w kryterium „Cena oferty brutto” mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt
(100 pkt x waga kryterium 60%).
Ad 2) Okres gwarancji – waga 40%
Punktacja w kryterium „Okres gwarancji” bêdzie wynika³a z informacji podanej w pkt 5 Formularza oferty stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ/Umowy. Gwarancjê nale¿y podaæ w miesi±cach.
Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 12 miesiêcy od dnia koñcowego protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
Oferta z gwarancj± 24 miesiêcy i wiêcej otrzyma maksymaln± liczbê punktów – 100.
Oferta z gwarancj± poni¿ej 12 miesiêcy otrzyma 0 punktów.
Pozosta³e oferty zostan± przeliczone wg podanego poni¿ej wzoru:
Gwarancja (G) = Gof - Gmin x 100 pkt x 40 %
Gmax - Gmin
Gdzie:
G = liczba punktów oferty ocenianej
Gof = warto¶æ parametru oferty ocenianej
Gmin = sta³a minimalna warto¶æ parametru – 12
Gmax = sta³a optymalna warto¶æ parametru – 24.
W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 24 miesiêcy – Zamawiaj±cy do obliczeñ przyjmie gwarancjê wynosz±c± 24 miesiêcy (gwarancja jako¶ci na wykonane dostawy powy¿ej 24 miesiêcy nie bêdzie dodatkowo punktowana), jednak¿e umowa zostanie zawarta
z uwzglêdnieniem d³ugo¶ci okresu gwarancji zadeklarowanej w ofercie.
Gwarancja jako¶ci na wykonane dostawy krótsza ni¿ 12 miesiêcy jest niezgodna z tre¶ci± postanowieñ SWZ co oznacza, ¿e oferta podlega odrzuceniu.
Oferta Wykonawcy w kryterium „Okres gwarancji” mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt (100 pkt x waga kryterium 40%).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.2. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
9.2.1. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj.: Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – stanowi±ce Za³±cznik nr 4 do SWZ.
9.2.2. Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
Pozosta³e postanowienia w tym zakresie zawiera pkt 9 SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zawiera pkt 10 SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶la paragraf 11 projektu umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 18.1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Systemu e-Us³ug SmartPZP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-22 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-20
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
8.3. Ponadto Zamawiaj±cy, na podstawie przepisów art. 7.1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) zwanej dalej „Ustaw± o przeciwdzia³aniu agresji na Ukrainê” wykluczy z postêpowania:8.3.1. Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.3) zwanego dalej „rozporz±dzeniem 765/2006” i w rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼n. zm.) zwanego dalej „rozporz±dzeniem 269/2014” albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy W;
8.3.2. Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy W;
8.3.3. Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 „Ustawy o przeciwdzia³aniu agresji na Ukrainê”.
INNE PRZETARGI Z £ODZI
- Remont zwi±zany z wydzieleniem pracowni komputerowej z sal C118, C119 i C120 w budynku Wydzia³ Matematyki i Informatyki Uniwersytetu £ódzkiego przy ul. Banacha 22 w £odzi
- sukcesywne dostawy ¶rodków czysto¶ci
- "Remont ul. Stefana Jaracza na odcinku od ul. Jana Kiliñskiego do ul. Wschodniej wraz ze skrzy¿owaniem w podziale na 2 Zadania"
- Us³uga badawcza "Zastosowanie sztucznej inteligencji w procesie pracy - szanse, wymagania, wyzwania dla pracowników i pracodawców. Przegl±d bran¿ w województwie ³ódzkim."
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych bêd±cych we w³adaniu Zarz±du Lokali Miejskich - 3 czê¶ci
- 101/TP/ZP/D/2024-dostawa materia³ów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM w £odzi
wiêcej: przetargi w £odzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa ergonomii i ¶rodowiska pracy w Starostwie Powiatowym w ¯ninie i Powiatowym Urzêdzie Pracy w ¯ninie.
- wyposa¿enie i pomoce dydaktyczne do realizacji zajêæ w ramach projektu "Coraz lepsi" programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Dostawê sprzêtu komputerowego
- Dostawa i monta¿ sprzêtu oraz wyposa¿enia kuchennego do szko³y podstawowej i przedszkola publicznego przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej.
- Zakup sprzêtu komputerowego dla garnizonu opolskiego
- Dostawa sprzêtu komputerowego i urz±dzeñ peryferyjnych w ramach utworzenia i wsparcia funkcj. Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w dziedzinie przemys³u meblarskiego w Zespole Szkó³ im. M. Rataja w Reszlu
wiêcej: Komputery przeno¶ne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.