eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługa konserwacji, przeglądu i napraw technicznych środków zabezpieczenia przeciwpożarowego dla wskazanych budynków na terenie AGH w Krakowie - KC-zp.272-363/22



Ogłoszenie z dnia 2022-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa konserwacji, przeglądu i napraw technicznych środków zabezpieczenia przeciwpożarowego dla wskazanych budynków na terenie AGH w Krakowie - KC-zp.272-363/22

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.dzp.agh.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa konserwacji, przeglądu i napraw technicznych środków zabezpieczenia przeciwpożarowego dla wskazanych budynków na terenie AGH w Krakowie - KC-zp.272-363/22

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-816f7b09-f2b2-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220389/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KC-zp.272-363/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów, konserwacji oraz napraw technicznych środków zabezpieczenia pożarowego we wskazanych budynkach na terenie AGH w Krakowie oraz przeciwpożarowych wyłączników prądu (PWP).
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Sprawdzenie prawidłowego działania systemu SSP oraz oddymiania, w tym kwartalnie 25% wszystkich czujek w danym obiekcie , tak aby w ciągu roku każdy element był min. jeden raz sprawdzony. W przypadku obiektów objętych gwarancją tj. pawilonów A-4, D-8, B-9, D-2, D-7 , C-7 w zakres zamówienia wchodzi pełnienie gotowości do przyjazdu serwisu w przypadku zaistnienia awarii oraz zablokowanie przyczyny jej powstania. Zamawiający, w przypadkach szczególnych może zlecić Wykonawcy wykonanie przeglądu, konserwacji oraz napraw w tych obiektach.
Uwaga dotycząca elementów ppoż w rozdzielniach elektrycznych.
2. Przegląd i konserwacja SUG, klap ppoż. na wentylacji, eletrotrzymaczy w drzwiach ppoż systemu usuwania dymu z korytarzy w paw. B-5 oraz innych urządzeń ppoż. sterowanych z systemu SSP.
3. Przegląd i konserwacja DSO w paw. B-5 oraz C-6.
4. Sprawdzenie współdziałania wszystkich technicznych środków zabezpieczenia przeciwpożarowego w każdym obiekcie wymienionym w załączniku nr.1. Sprawdzenie musi odbywać się przy udziale służ technicznych AGH oraz zostać poprzedzone dostarczeniem rocznego harmonogramu przeglądów.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do weryfikacji na dostarczonych przez Zamawiającego podkładach graficznych lokalizacji wszystkich elementów systemu przeciwpożarowego na danym obiekcie, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Dotyczy budynków w których wystąpiły lub wystąpią zmiany w lokalizacji elementów w roku 2022 i 2023 roku.
6. Prowadzenie oraz uaktualnianie „Książki pracy instalacji” w którym wpisywane będą wszelkie działania związane z konserwacją i obsługą techniczną przedmiotowej instalacji. Książka winna być prowadzona wg. Normy CEN/TS 54-14 i być przechowywana na portierniach przy centralach SSP.
7. Dostarczanie w ramach usługi konserwacji materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonywania czynności konserwacyjnych w tym: papieru do drukarek, szybek bezpieczeństwa do ROP, szybek i klapek do przycisków oddymiania, smary i oleje oraz inne drobne materiały niezbędne do wykonywania prac konserwacyjnych
8. Sprawdzenie poprawności działania wyłączników PWP i sporządzenie protokołu z przeprowadzonej próby oddzielnie dla każdego pawilonu.
Prace należy skoordynować z terminem wykonywania konserwacji systemu elektroenergetycznego AGH planowanego na przełomie lipca / sierpnia. Służby techniczne AGH poinformują o dacie konserwacji na 3 tygodnie przed planowanym terminem.
W pojedynczych przypadkach Zamawiający dopuszcza wskazanie innego terminu niż przełom lipca/sierpnia do przystąpienia sprawdzeń wyłączników PWP.
9. Minimum 2 krotne przeszkolenie w okresie trwania umowy pracowników Zamawiającego odpowiedzialnych za pełnienie nadzoru nad instalacjami objętymi zamówieniem.
10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej sprawności serwisowanych technicznych środków zabezpieczenia przeciwpożarowego objętych przedmiotem umowy z wyłączeniem elementów wykazanych w protokole z przeglądu jako niesprawne do momentu ich naprawy przez Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia niesprawności urządzenia Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w formie protokołu z przeglądu.
11. Sporządzenie szczegółowych protokołów przeglądów dla każdego z systemów osobno wraz
z opisem czynności które zostały wykonane na danym obiekcie.
12. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się ze strukturą zabezpieczenia pożarowego każdego
z obiektów min. z lokalizacją czujek, central i klap oddymiania. Lokalizację klap ppoż. na wentylacji, kurtyn i żaluzji oddymiających wskaże Sektor Techniczny AGH.
13. Wykonawca przygotuje roczny harmonogram przeglądu obiektów i przekaże Zamawiającemu do akceptacji. Przed przystąpieniem do czynności konserwacyjnych Wykonawca ma obowiązek poinformowania Zamawiającego o tym fakcie.
14. Wykonawca będzie dostarczał protokoły z przeprowadzonych prac zgodnie ze wzorem uzgodnionym z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 461162,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461162,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 461162,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małopolski ośrodek ochrony przeciwpożarowej Inter-Poż Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 357231935

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-826

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 461162,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.