eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogów › Dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych dla Szko³y Podstawowej nr 10 im. Miko³aja Kopernikaw G³ogowie, w ramach programu "Laboratoria Przysz³o¶ci "



Og³oszenie z dnia 2021-12-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych dla Szko³y Podstawowej nr 10 im. Miko³aja Kopernikaw G³ogowie, w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 10 IM. MIKO£AJA KOPERNIKA W G£OGOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390380641

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Andromedy 62

1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³ogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp10@www.glogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sp10glogow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych dla Szko³y Podstawowej nr 10 im. Miko³aja Kopernikaw G³ogowie, w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci ”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-93815d1b-5694-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00303709

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00300795/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych dla Szko³y Podstawowej nr 10 w G³ogowie, w ramach programu "Laboratoria Przysz³o¶ci"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê wy³±cznie elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej. Zamawiaj±cy zaleca komunikacjê przy u¿yciu poczty elektronicznej (z zastrze¿eniem, ¿e oferta musi zostaæ z³o¿ona zgodnie z zasadami okre¶lonymi w rozdziale XIX SWZ).
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych dokumentów, o¶wiadczeñ, pe³nomocnictw oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7. Sposób sporz±dzania i przekazywania dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
8. Zamawiaj±cy preferuje w szczególno¶ci nastêpuj±ce formaty przes³anych danych: .pdf, .docx, .zip.
9. Je¿eli zamawiaj±cy lub Wykonawca przekazuj± o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej strony niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania;
10. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcê, zamawiaj±cy domniema, ¿e korespondencja wys³ana przez zamawiaj±cego na adres e-mail podany przez Wykonawcê zosta³a mu dorêczona w sposób umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z jej tre¶ci±.
11. Przy porozumiewaniu siê w ramach niniejszego postêpowania Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem postêpowania.
12. UWAGA: Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za b³êdy w transmisji danych, w tym b³êdy spowodowane awariami systemów teleinformatycznych, systemów zasilania lub te¿ okoliczno¶ciami zale¿nymi od operatora zapewniaj±cego transmisjê danych.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa nr 10 im. Miko³aja Kopernika w G³ogowie, ul. Andromedy 62,67-200 G³ogów (dalej Administrator)2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: Agata Majewicz, tel. 76 3000140, e-mail : iodo@amt24.biz.3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu/celach:
a) wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Administratorze;
b) realizacji umowy;
c) w pozosta³ych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± wy³±cznie na podstawie wcze¶niej udzielonej zgody w zakresie i celu okre¶lonym w tre¶ci zgody.5. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt. 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
a) organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzaj± dane osobowe.6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z przepisów prawa obowi±zuj±cego Administratora oraz z przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy.7. W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia:
a) prawo dostêpu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do ¿±dania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane s± nieprawid³owe lub niekompletne;
c) prawo do ¿±dania usuniêcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym);
d) prawo do ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
8. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa siê na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przys³uguje Pani/Panu prawo do cofniêcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofniêcie to nie ma wp³ywu na zgodno¶æ przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem, zgodnie z obowi±zuj±cym prawem.9. W przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Administratora Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.10. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym w zakresie, o którym mowa w pkt. 4a i jest warunkiem zawarcia umowy w zakresie o którym mowa w pkt.4b.11. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa siê na podstawie zgody osoby, której dane dotycz±, podanie przez Pani±/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.12. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym równie¿ profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP10.203.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych dla Szko³y Podstawowej nr 10 im. Miko³aja Kopernika w G³ogowie, w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”.
2. Szczegó³owy zakres i warunki wykonania zamówienia okre¶la:
- Za³±cznik nr 1a do SWZ – formularz cenowy wraz ze specyfikacj± techniczn± wyposa¿enia/ pomocy dydaktycznych;
- Za³±cznik nr 2 – projekt umowy,

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przeno¶ne

30232100-5 - Drukarki i plotery

32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne

39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej; wzory o¶wiadczeñ o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej albo przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej stanowi± odpowiednio Za³±czniki nr 6 i 7do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp,
d) art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 i 8 Pzp.
Wzór o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp stanowi Za³±cznik nr 5do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty sk³adanej w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu wykonawca do³±cza:
a) Formularz ofertowy – za³±cznik nr 1 do SWZ wraz z o¶wiadczeniem, o braku podstaw do wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp – wzór stanowi za³±czniki nr 3 do SWZ;
b) Formularz cenowy – za³±cznik nr 1a do SWZ;
c) pe³nomocnictwo;
d) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – za³±cznik nr 7 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie:
1) wprowadzenia zmian w wykonywanych dostawach, je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia tych zmian pojawi³a siê dopiero w trakcie realizacji umowy, a zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego,
2) je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia zmian spowodowana jest zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, ze skutkiem z nich wynikaj±cymi,
3) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano w SWZ okre¶lonych uprawnieñ, okre¶lonego do¶wiadczenia,
4) wysoko¶ci wynagrodzenia brutto w czê¶ci dotycz±cej podatku VAT, je¿eli w okresie realizacji umowy ulegnie zmianie w drodze ustawowej stawka podatku VAT, bêd±ca elementem wynagrodzenia Wykonawcy; zmiana zostanie wprowadzona na umotywowany wniosek Wykonawcy w formie aneksu do umowy; podstaw± wyliczenia nowego wynagrodzenia bêdzie kwota netto,
5) wysoko¶ci wynagrodzenia brutto w czê¶ci dotycz±cej wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie przepisów
o minimalnym wynagrodzeniu za pracê; zmiana zostanie wprowadzona na umotywowany wniosek Wykonawcy w formie aneksu do umowy; podstaw± wyliczenia nowego wynagrodzenia bêdzie kwota netto,
6) wysoko¶ci wynagrodzenia brutto w czê¶ci dotycz±cej zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne; zmiana zostanie wprowadzona na umotywowany wniosek Wykonawcy w formie aneksu do umowy; podstaw± wyliczenia nowego wynagrodzenia bêdzie kwota netto,
7) zmiany terminu realizacji umowy na skutek si³y wy¿szej lub klêski ¿ywio³owej.
8) zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ innych rozwi±zañ ni¿ zak³adano w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Pzp:
1) zmiana adresów wskazanych w §17 ust. 2 umowy,
2) utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywo³anych w tre¶ci umowy. W ka¿dym takim przypadku Wykonawca ma obowi±zek stosowania siê do obowi±zuj±cych w danych czasie aktów prawa,
7. Zmiany wskazane w ust. 6 pkt. 1 - 2 dokonywane s± w drodze jednostronnego o¶wiadczenia danej Strony i wywo³uj± skutek od dnia dorêczenia go drugiej Stronie.
8. ¯adna ze stron nie bêdzie odpowiedzialna za niedotrzymanie zobowi±zañ umownych, je¿eli takie niedotrzymanie bêdzie skutkiem dzia³ania si³y wy¿szej.
9. Si³a wy¿sza oznacza zdarzenie zewnêtrzne, nag³e, nieprzewidywalne i niezale¿ne od woli Stron,uniemo¿liwiaj±ce wykonanie umowy w ca³o¶ci lub czê¶ci, na sta³e lub przez pewien czas, któremunie mo¿na zapobiec, ani przeciwdzia³aæ przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci Stron. Si³a wy¿sza w szczególno¶ci obejmuje:
a) Klêski ¿ywio³owe, w tym po¿ar, powód¼, susza, trzêsienie ziemi, huragan, wybuch wulkanu;
b) Dzia³ania wojenne, akty sabota¿u, akty terrorystyczne zamieszki, strajki generalne, dzia³ania zbrojne, zakazy importu i eksportu, blokady granic i portów.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-15 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-15 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.