eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń › "Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu "Szkolimy się na zawodowców - wsparcie szkolnictwa branżowego w powiecie golubsko-dobrzyńskim - pakiet 5".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu „Szkolimy się na zawodowców - wsparcie szkolnictwa branżowego w powiecie golubsko-dobrzyńskim - pakiet 5”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GOLUBSKO-DOBRZYŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia 25

1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566835380

1.5.8.) Numer faksu: 564756111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@golub-dobrzyn.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.golub-dobrzyn.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_golub_dobrzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu „Szkolimy się na zawodowców - wsparcie szkolnictwa branżowego w powiecie golubsko-dobrzyńskim - pakiet 5”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed42e6a5-16aa-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303697

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047857/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługi społeczne: „Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu „Szkolimy się na zawodowców - wsparcie szkolnictwa branżowego w powiecie golubsko-dobrzyńskim - pakiet 5”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014- 2020, Oś priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282755

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Kurs „DaVinci Resolve”: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 20 uczniów/ 2 grupy po 10 osób, w terminie do 30.10.2023r.

2. Szkolenie przeznaczone jest dla młodzieży/ uczniów Zespołu Szkół Nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu.
3. Ilość godzin: min. 30h dydaktycznych na grupę (1 godzina dydaktyczna=45 min.).
Zajęcia mogą być przeprowadzone w dowolnych dniach od pn-pt w godzinach pozalekcyjnych, od 15.00 do 21.00, w sobotę i niedzielę od 8.00-20.00, również w okresie wakacyjnym, po ustaleniu z dyrekcją szkoły.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do uzgodnienia z dyrekcją szkoły harmonogramu przeprowadzenia kursu po podpisaniu umowy.
6. Miejsce szkolenia:
- kurs może odbywać się w sposób stacjonarny, e-learningowy lub on-line (szkolenia on-line prowadzone przez kompetentnego wykładowcę i odbywają się we wcześniej ustalonych godzinach, podobnie jak w przypadku szkoleń stacjonarnych. Szkolenia online są realizowane za pomocą specjalnej platformy internetowej, do której logują się uczestnicy. Po zalogowaniu do platformy, każdy uczestnik na żywo obserwuje i słyszy to co prezentuje wykładowca. Poszczególne ćwiczenia odtwarza samodzielnie na swoim własnym komputerze. Może w każdej chwili komunikować się z trenerem głosowo lub poprzez chat. W przypadku bardziej złożonego problemu trener ma możliwość udzielenia pomocy zdalnej na komputerze uczestnika. Materiał szkoleniowy (ekran wykładowcy i jego komentarz) jest udostępniany uczestnikom szkolenia na ich komputerach. Kurs odbywa się w oparciu o materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej (skrypt oraz pliki ćwiczeń), pobierane przez uczestników na początku kursu.). W przypadku szkoleń stacjonarnych kurs ma odbywać się w Zespole Szkół nr 2 w Golubiu – Dobrzyniu (Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy salę szkoleniową zgodnie z wymogami KOWEZiU) w godzinach niekolidujących z zajęciami lekcyjnymi.
Jeśli Wykonawca zaoferuje realizację kursu w innym miejscu to będzie on zobowiązany na własny koszt zapewnić każdemu uczestnikowi kursu dojazd z siedziby szkoły do miejsca realizacji kursu i z powrotem. Czas dojazdu uczestników kursu nie może przekroczyć jednej godziny w jedną stronę. Transport musi być tak zorganizowany, by uczniowie nie musieli czekać więcej niż 15 minut na transport powrotny po zakończeniu zajęć.
Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie kursu na platformie e-learningowej. W takiej formie Zamawiający wymaga nielimitowanego dostępu dla każdego użytkownika w terminie realizacji zadania, kurs w języku polskim, zakończony certyfikatem.
7. Tematyka szkolenia:
- montaż wideo, korekcja kolorów, efekty wizualne, grafika ruchoma i postprodukcja dźwięku.

8. W przypadku kursów stacjonarnych i on-line Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją obecności uczestników kursu poprzez:
-prowadzenie list obecności uczestników kursu,
-bieżące informowanie Zamawiającego o nieobecności na kursie osób skierowanych, nie przystąpieniu do kursu przez te osoby lub też rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania,
-zawiadomienie Zamawiającego o fakcie uchylenia się uczestnika kursu od przystąpienia do ewentualnych zaliczeń cząstkowych oraz egzaminu końcowego;
- Wykonawca przedłoży Zamawiającemu (po zakończeniu kursu) raport z realizacji kursu zawierający:
-imienne wskazanie osób, które odbyły kurs (wymagane jest dołączenie do raportu list obecności),
-wykaz wydanych uczestnikom dokumentów wraz z poświadczeniem ich odbioru oraz kserokopie wydanych uczestnikom kursu dokumentów (certyfikatów);
-rozliczenie godzin zrealizowanych na kursie uwzględniające tematykę zrealizowanych zajęć,
-ankiety oceny szkolenia łącznie z ich opracowaniem,
oraz dokumentację fotograficzną w formie płyty CD/DVD
9. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiej dokumentacji kursu; podczas trwania kursu dokumentacja będzie udostępniana osobom kontrolującym kurs, a po zakończeniu kursu niezwłocznie przekazana do biura projektu.
10.Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, miejsce prowadzenia szkolenia i listy obecności muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego.
11. Po zakończeniu kursu uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs Florystyki I i II stopnia
1. Liczba uczestników: 1 nauczyciel z Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu.
2. Ilość godzin: min. 100h dydaktycznych (po 45 min.).
3. Wykonawca będzie zobowiązany do uzgodnienia z uczestnikiem kursu harmonogramu przeprowadzenia kursu po podpisaniu umowy (sugerowany tryb weekendowy).
4. Miejsce szkolenia:
- powiat golubsko-dobrzyński lub powiaty ościenne.
W przypadku realizacji kursu poza Golubiem-Dobrzyniem Wykonawca zapewni uczestnikowi szkolenia na własny koszt dojazd do miejsca realizacji kursu i z powrotem (koszty te będą wliczone do całkowitego kosztu kursu).
5. Tematyka kursu:
Kurs florystyczny
1. Zawód florysta -perspektywy rozwoju z branży • Warsztat florystyczny – materiałoznawstwo • narzędzia i urządzenia florystyczne • środki techniczne • materiały dekoracyjne • organizacja stanowiska pracy
2. Materiał roślinny • podstawowe wiadomości z zakresu botaniki, fizjologii i morfologicznej budowy roślin • pielęgnacja roślin doniczkowych • przedłużanie trwałości roślin • zielone dodatki we florystyce • wybór roślin do zastosowania w kompozycjach • Teoria barw i kompozycji • zagadnienia normalizacji we florystyce • kolor i perspektywa • Florystyczne zasady kompozycyjne • porządek we florystyce • styl kompozycji • linie w kompozycji • punkt w kompozycji • sposób rozmieszczenia elementów w kompozycji • proporcje we florystyce • Zastosowanie kwiatów sztucznych przy tworzeniu kompozycji. • Sposoby wiązania wstążek i kokard • Pakowanie prezentów • Dekorowanie roślin doniczkowych • Ocena jakości roślin ciętych- zajęcia w terenie • analiza warunków zakupowych: cena, transport • rozpoznawanie różnych rodzajów roślin ciętych i doniczkowych • ciekawostki ze świata roślin użyteczne przy dokonaniu zakupu • Przygotowanie roślin do sprzedaży • prawidłowe postępowanie z materiałem roślinnym: podcinanie, obieranie z liści i kolców • kondycjonowanie profesjonalne i sposobami domowymi • właściwe przechowywanie kwiatów i zieleni ciętej
3. Florystyka okolicznościowa • nauka wykonywania kokard ozdobnych i dostosowanie ich do kompozycji • rodzaje technik układania kwiatów • zasady prawidłowo wykonanego bukietu • bukiety komercyjne na co dzień i od święta • bukiety na kryzach i w ręku • bukiety okrągłe i stopniowane • Sztuka układania kwiatów w naczyniach • kompozycje w naczyniach klasyczne i nowoczesne • Dekoracje stołów weselnych i okazjonalnych • cechy dobrej dekoracji stołu • dobór naczyń i kwiatów • rozmieszczenie kompozycji na stole • dodatkowe elementy wystroju stołu • okolicznościowa dekoracja stołu
4. Florystyka ślubna • historia bukietu ślubnego i moda współczesna • trafiony dobór bukietu ślubnego do ubioru i oczekiwań panny młodej • rodzaje bukietów ślubnych: • wiązanki okrągłe: biedermeier, półkula w mikrofonie, berło, kamelia, • wiązanki spływające: kaskada, wiązanka francuska, wiedeńska, angielska • pozostałe formy: naręcze, pomander, wachlarz, muOa, bransoletka z kwiatów • dekoracja domu Panny Młodej • dekoracja auta • dekoracja kościoła • pomysły na prezenty dla rodziców i gości
5. MarkeEng wyrobów i usługi florystyczne • analiza rynku konkurencji • rynek kwiatów • kalkulacja kosztów wyrobów florystycznych • wycena bukietów • Profesjonalna obsługa klienta • rozpoznanie różnych typów klienta • przyjmowanie zamówień oraz ustalanie formy płatności • Najnowsze trendy florystyczne • nowości i nowinki ze świata florystyki
6. Florystyka komunijna • wianki i półwianki komunijne • dekoracja świecy • dodatki do strojów komunijnych • Biżuteria floralna • dobór biżuterii do osoby i okoliczności • dobór kwiatów i dodatków • bransoletki, naszyjniki, brosze • Duża forma przestrzenna w odniesieniu do otoczenia lub okoliczności • dobór odpowiednich materiałów i technik wykonywania form • metody mocowania kwiatów • floralne kompozycje wiszące, stojące, leżące • kompozycje wielkoformatowe
7. Florystyka Adwentu, Bożego Narodzenia i Wielkiej Nocy • wieniec adwentowy • wieniec bożonarodzeniowy • stroik wielkanocny • Florystyka funeralna • dobór materiałów do kompozycji pogrzebowych • nauka wiązania i pisania szarfy • bukiety do ręki • wiązanki we florecie • wieńce pogrzebowe okrągłe, półokragłe i płaskie • poduszki, serca, krzyże oraz pozostałe formy ozdobne
6. Termin wykonania zamówienia: do 30.10.2023r.
7. Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe (książki lub
materiały firmowe - skrypty zawierające pełną wiedzę z zakresu kursu) i inne niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia (np. kwiaty, materiały dekoracyjne itp.).

8. Materiały dydaktyczne do zajęć teoretycznych (książki lub
materiały firmowe - skrypty zawierające pełną wiedzę z zakresu kursu) po zrealizowanym kursie stają się własnością uczniów;

9. Kurs winien zakończyć się egzaminem wewnętrznym przeprowadzonym przez Wykonawcę i wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu zostały złożone 4 oferty. Cena złożonej oferty z najniższą kwotą brutto wykonawcy 4N STUDIO GRZEGORZ WIECZOROWSKI, 65-001 Zielona Góra
ul. Wyszyńskiego 12 za 6000 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 2500 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia i dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96000 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu zostały złożone 2 oferty. Cena złożonej oferty z najniższą kwotą brutto wykonawcy ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk, 35-326 Rzeszów, al. Tadeusza Rejtana 67 4.8 za 9900 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 2000 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia i dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14400 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.