eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawno-Zdrój › "Zdrojoteka otwarta dla każdego - Przebudowa i modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej im. T. Boya-Żeleńskiego w Szczawnie-Zdroju"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zdrojoteka otwarta dla każdego - Przebudowa i modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej im. T. Boya-Żeleńskiego w Szczawnie-Zdroju”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Boya-Żeleńskiego

1.3.) Oddział zamawiającego: MBP Szczawno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890522781

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WOJSKA POLSKIEGO, 4A

1.5.2.) Miejscowość: Szczawno-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-310

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bibliotekaszczawnozdroj@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbp-szczawno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mbp-szczawno.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zdrojoteka otwarta dla każdego - Przebudowa i modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej im. T. Boya-Żeleńskiego w Szczawnie-Zdroju”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c0f0330-409f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303690

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00261639/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Zdrojoteka otwarta dla każdego - Przebudowa i modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej im. T. Boya-Żeleńskiego w Szczawnie-Zdroju”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261730/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia budowlanego pn.: ”Zdrojoteka otwarta dla każdego - Przebudowa i modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej im. T. Boya-Żeleńskiego w Szczawnie-Zdroju” w formule „Zaprojektuj-Wybuduj”.
2. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany:
2.1. opracować kompleksową, pełnobranżową dokumentację projektową oraz uzyskać na jej podstawie niezbędne do realizacji decyzje administracyjne, w tym decyzję o pozwoleniu na budowę. Dokumentacja powinna zawierać w szczególności:

a) mapy geodezyjne sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych,
b) szczegółową inwentaryzację obiektu,
c) koncepcję architektoniczną funkcjonalno-przestrzenną budynku,
d) projekt budowlany wielobranżowy, wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609), tj. projekt zagospodarowania działki lub terenu (PZT), projekt architektoniczno-budowlany (PAB) i projekt techniczny (PT),
e) wszystkie uzgodnienia wymagane przepisami prawa, opinie, zatwierdzenia, decyzje (pozwolenia i odstępstwa) niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy,
f) projekty techniczne w zakresie opisanym ustawą Prawo budowlane,
g) projekty technologiczne,
h) projekty wykonawcze, wielobranżowe, uzupełniające i uszczegóławiające projekt budowlany,
i) charakterystykę energetyczną i świadectwo energetyczne, które należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 lutego 2015 roku w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej,
j) dokumentację powykonawczą budowlaną,
k) dokumentację powykonawczą geodezyjną,
l) projekt organizacji ruchu na czas budowy (w przypadku zaistnienia takiej konieczności),
m) instrukcję eksploatacji i użytkowania obiektu i jego części,
n) projekt aranżacji wnętrz zawierający projekty kolorystyki wnętrz, doboru materiałów, siatki glazurnicze, projekty wyposażenia i umeblowania,
o) oceny i opinie konstrukcyjne oraz ekspertyzy w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę oraz realizację przedmiotu umowy,

p) instrukcję bezpieczeństwa pożarowego
q) inne wynikające z przepisów prawa, uzyskanych uzgodnień, niezbędne do uzyskania pozwolenia na
prowadzenie robót budowlanych oraz do uzyskania dokumentu zezwalającego na użytkowanie obiektu
zgodnie z przepisami prawa,
r) dokumenty, o których mowa w PFU.


2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawiają załączniki do SWZ:

2.2. wykonać, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 2.1, roboty budowlane w zakresie przebudowy i modernizacji Miejskiej Biblioteki Publicznej im. T. Boya-Żeleńskiego w Szczawnie-Zdroju, w szczególności:
a) dostosowanie (przebudowę) obiektu dla potrzeb biblioteki z uzyskaniem wymaganych pomieszczeń
bibliotecznych,
b) remont całości obiektu,
c) dostosowanie budynku do wymogów obowiązujących przepisów prawa (w tym dostosowanie do przepisów
Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim
powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
d) wymianę całości instalacji wewnętrznych i przykanalików,
e) przebudowę terenów zewnętrznych,
f) przebudowę systemu ogrzewania budynku,
g) udostępnienie wszystkich kondygnacji budynku poprzez dźwig osobowy z szybem samonośnym,
h) budowę i przebudowę infrastruktury technicznej,
i) rozbiórki obiektów wskazanych w PFU oraz kolidujących z rozwiązaniami projektowymi,
j) wyposażenie obiektu w urządzenia p.poż.,
k) inne wynikające z PFU i konieczności dostosowania obiektu do obowiązujących przepisów prawa.

Uwaga: Przebudowa obiektu kubaturowego winna obejmować wnętrze budynku.
Przebudowa nie obejmuje przegród zewnętrznych budynku za wyjątkiem dachu oraz stolarki okiennej i drzwiowej.

2.3. uzyskać ostateczną decyzję administracyjną o dopuszczeniu obiektu do użytkowania lub skuteczne złożyć zawiadomienie o zakończeniu budowy, do którego nie zgłoszono sprzeciwu w drodze decyzji.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa:
3.1. Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.
4. Przedmiot zamówienia zostaje podzielony zostaje podzielony na następujące etapy:
4.1. Etap I:
a) wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego (PZT, PAB i PT - wraz z koniecznymi uzgodnieniami) – 4 egz.,
b) opracowanie projektu zmiany stałej organizacji ruchu wraz z programem sygnalizacji świetlnej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami – 4 egz.
c) przygotowanie i złożenie do organu administracji architektoniczno-budowlanej, wraz z niezbędnymi załącznikami, wniosku o pozwolenie na budowę – 2 egz.,
d) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
e) wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich koniecznych branż – 3 egz.,

4.2. Etap II: wykonanie Robót i uzyskanie ostatecznej decyzji administracyjnej o dopuszczeniu obiektu do użytkowania lub skuteczne złożenie przez Wykonawcę i przyjęcie przez właściwy organ zawiadomienia o zakończeniu budowy, do którego nie zgłoszono sprzeciwu w drodze decyzji.
5. Wszystkie dokumenty wymienione w ust. 4.1 Wykonawca dostarczy w formie drukowanej w ilościach podanych w ust. 4.1 oraz w formie elektronicznej na płycie CD (w formacie *.pdf i *dwg, część kosztowa, tj. Tabela elementów rozliczeniowych w plikach *PDF, *xls). Niedopuszczalne są rozbieżności pomiędzy zapisem elektronicznym a formą pisemną oraz pomiędzy poszczególnymi opracowaniami.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace niezbędne z punktu widzenia sztuki budowlanej i obowiązujących przepisów do zrealizowania przedmiotu Umowy. Przedmiot Umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania niniejszego zamówienia.
7. W przypadku konieczności wykonania prac projektowych i/lub robót, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej Umowy, Wykonawca ponosi ryzyko ich wykonania w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w § 10 niniejszej Umowy.

8. Zadanie dofinansowane ze środków Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa, Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2021-2025.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4138224,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4138224,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4138224,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIRBUD-MINARI Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 886-008-09-07

7.3.3) Ulica: Orkana 91A

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-307

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 438224,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.