eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Modernizacja dróg gminnych



Ogłoszenie z dnia 2023-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523954810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47b3ad29-0697-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303193

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010872/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Modernizacja dróg gminnych (m.in. droga Gutowiec - Kurkowo, do miejscowości Lutom, w miejscowości Kłodnia)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253242

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.24.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 249419,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja dróg gminnych”
Odcinek 1. Droga gminna w m. Kłodnia odc. 200,0 mb x 4 m szer.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację drogi gminnej w m. Kłodnia (działka nr 161/1 i 208 obręb Krzyż gm. Czersk) zgodnie z mapą poglądową stanowiącą zał. nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia tj.:
1.1. Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej z odcięciem piłą grub. do 8 cm – 8,00 m2
1.2. Uzupełnienie istniejącej podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0-31,5 mm kruszywem kamiennym łamanym 0-31,5mm na gr. 8 cm wraz z wyrównaniem, wyprofilowaniem i zagęszczeniem - odcinek 200 m x 4,2 m (((200x4,0)+(8))x0,08) - 67,84 m3
1.3. Ułożenie nawierzchni z płyt betonowych otworowych YOMB wzdłuż zjazdów – 37,50 m2
1.4. Oczyszczenie i skropienie emulsją - odcinek 200 m + skrzyżowanie ((200*4,2)+8) – 848,00 m2
1.5. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11 S grub. 5 cm z transportem (wg KR 1-2 wg WT-2014) - odcinek 200 m ((200x4,0)+(8)) – 808,00 m2
1.6. Wykonanie poboczy z mieszanki żwirowo - gliniastej z dowozu o szer. 0,75 m - 322,00 m2
1.7. Regulacja zaworów wodociągowych, włazów studni itp. – 1 kpl.
Uwaga. Wykonawca zobowiązany jest do wykorytowania niezbędnej długości istniejącej drogi z kruszywa w celu podłączenia się z nawierzchnia bitumiczną do poprzedniego odcinka.
Odcinek 2. Droga gminna Gutowiec – Kurkowo odc. 240,0 mb x 4 m szer.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację drogi gminnej Gutowiec – Kurkowo (działka nr 345 obręb Krzyż) zgodnie z mapą poglądową stanowiącą zał. nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia tj.:
1.1. Uzupełnienie istniejącej podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0-31,5 mm kruszywem kamiennym łamanym 0-31,5mm na gr. 8 cm wraz z wyrównaniem, wyprofilowaniem i zagęszczeniem - odcinek 240 m – 80,64 m3
1.2. Ułożenie nawierzchni z płyt betonowych otworowych YOMB wzdłuż zjazdów – 51,00 m2
1.3. Oczyszczenie i skropienie emulsją - odcinek 240 m – 1 008,00 m2
1.4. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11 S grub. 5 cm z transportem (wg KR 1-2 wg WT-2014) - odcinek 200 m - 960,00 m2
1.5. Regulacja zaworów wodociągowych, włazów studni itp. – 1 kpl.
1.6. Wykonanie poboczy z mieszanki żwirowo - gliniastej z dowozu o szer. 0,75 m - 360,00 m2
1.7. Tablica informacyjna – 1,00 szt.
Uwaga. Wykonawca zobowiązany jest do wykorytowania niezbędnej długości istniejącej drogi z kruszywa w celu podłączenia się z nawierzchnia bitumiczną do poprzedniego odcinka.
Odcinek 3. Droga gminna do m. Lutom odc. 200,0 mb x 4 m szer.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację drogi do m. Lutom (działka nr 970/1 obr. Rytel) zgodnie z mapą poglądową stanowiącą zał. nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia tj.:
1.1. Wykonanie koryta o gł. 25 cm (łuki na skrzyżowaniu) - 24,00 m2
1.2. Podbudowa z KŁSM z kruszywa kamiennego łamanego 0-31,5 mm o gr. 20 cm – 24,00 m2
1.3. Uzupełnienie istniejącej podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0-31,5 mm kruszywem kamiennym łamanym 0-31,5mm na gr. 8 cm wraz z wyrównaniem, wyprofilowaniem i zagęszczeniem - odcinek 240 m – 67,20 m3
1.4. Oczyszczenie i skropienie emulsją - odcinek 240 m – 862,00 m2
1.5. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11 S grub. 5 cm z transportem (wg KR 1-2 wg WT-2014) - odcinek 200 m - 822,00 m2
1.6. Wykonanie poboczy z mieszanki żwirowo - gliniastej z dowozu o szer. 0,75 m - 312,00 m2
1.7. Tablica informacyjna – 1,00 szt.
Uwaga. W obrębie skrzyżowania z drogą powiatową (początek odcinka) należy ułożyć nawierzchnię bitumiczną o promieniu 8 m (od strony m. Rytel) i promieniu 6 m (od strony m. Zapędowo).
Wykonawca zobowiązany jest do wykorytowania niezbędnej długości istniejącej drogi z kruszywa w celu podłączenia się z nawierzchnia bitumiczną do poprzedniego odcinka.
2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.
3. Wykonawca jest zobowiązany do szczegółowego wytyczenia granic pasa drogowego – ww. działek. Szkic z tyczenia będzie stanowił integralną część dokumentacji odbiorowej.
4. Wykonawca przed rozpoczęciem prac uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację studni i zaworów sieci wod.-kan. i wykona regulację wysokości w stosunku do przyszłej nawierzchni jezdni, a po wykonaniu prac przedstawi Zamawiającemu protokół spisany z przedstawicielem ZUK Czersk potwierdzający prawidłowe wykonanie tej regulacji.
5. Do Wykonawcy należy uporządkowanie, zagęszczenie i umocnienie poboczy przedmiotowego odcinka drogi (z mieszanki żwirowo – gliniastej zakupionej przez Wykonawcę). Pobocza o szerokości 2 x 75 cm z spadkiem od 6 % do 8 % na zewnątrz (przy założeniu możliwości ich wykonania ze względu na granicę pasa drogowego).
6. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
7. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
8. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
9. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy
z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
10. Dla odcinka 2 i 3: Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i ustawienia 1 szt. tablicy informacyjnej dot. dofinansowania inwestycji z środków Lasów Państwowych wraz z stelażem wg wzoru określonego w zał. nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia.
11. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
11.1. czynności wykonywane przez operatorów związane z obsługą sprzętu do układania mas bitumicznych,
11.2. czynności wykonywane przez operatorów związane z obsługą sprzętu do wyrównania, wyprofilowania i uzupełnienia podbudowy,
11.3. ręczne roboty ziemne i ręczne roboty przy układaniu, wyrównaniu i wyprofilowaniu podbudowy
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299136,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 490770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299136,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): POZORSKI s.c. Katarzyna Pozorska Piotr Pozorski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: POZORSKI s.c. Piotr Pozorski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP5551915896

7.3.3) Ulica: Klaskawska

7.3.4) Miejscowość: Złotowo

7.3.5) Kod pocztowy: 89-650

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299136,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.