eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubień › Utworzenie żłobka w miejscowości Lubień



Ogłoszenie z dnia 2024-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie żłobka w miejscowości Lubień

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubień

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubień 50

1.5.2.) Miejscowość: Lubień

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-433

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lubien.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/uglubien,m,333084,2020.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aac30d73-dd3c-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie żłobka w miejscowości Lubień

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aac30d73-dd3c-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040405/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Utworzenie żłobka w miejscowości Lubień

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowanie realizacji inwestycji w ramach projektu FERS współfinansowanego z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+, w ramach priorytetu 2 programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237944

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.ZP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Inwestycja objęta zamówieniem obejmuje budowę budynku żłobka wraz z instalacjami: wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, elektryczną, gazową, wentylacją mechaniczną, klimatyzacją, instalacją odgromową oraz zewnętrzną infrastrukturą techniczną obejmującą: kanalizację opadową, oświetlenie zewnętrzne oraz wewnętrzny układ komunikacyjny (dojście do budynku) oraz placem zabaw wraz z elementami małej architektury.
Zakres zamówienia składa się z następujących ogólnych założeń:
1) budowa budynku żłobka jako obiektu parterowego zlokalizowanego w bezpośrednim sąsiedztwie budynku istniejącej szkoły
2) budowę placu zabaw wraz z elementami małej architektury
3) utwardzenie terenu w miejscach wskazanych na projektach zagospodarowania terenu
4) budowę instalacji wewnętrznych oraz zewnętrznych
Prace powyżej przedstawione jako ogólne ujęte szczegółowo zostały na projektach architektoniczno-budowlanych, technicznych, oraz pozostałych załącznikach udostępnionych dla zamówienia. Dokumentacja obejmująca budowę żłobka jako budynku wraz z elementami uzupełniającymi została zatwierdzona decyzją pozwolenia na budowę natomiast zakres związany z budową placu zabaw stanowi zakres zatwierdzonego zgłoszenia robót. Całość należy rozpatrywać jako jedno zadanie.

Budowa budynku zlokalizowana jest na działce zainwestowanej budynkiem oświaty przy którym zakłada się budowę wydzielonego nowego obiektu powiązanego funkcjonalnie z zachowaniem niezbędnych warunków ewakuacji. Budynek będzie stanowił obiekt parterowy z dachem płaskim (stropodachem). Inwestycja (teren inwestycji) mieści się na jednej działce nr ewid. 50/4 w m. Lubień (powiat myślenicki, województwo Małopolskie). W ramach inwestycji nie zakłada się ingerencji w istniejący budynek a nowy układ konstrukcyjny nie będzie powiązany z istniejącym. Nowy budynek posiada wymiary zewnętrzne szer. 18,85 m x dł. 24,32 m wysokość 4,5m powierzchnia zabudowy 333,8m2 kubatura 1 418,65 m3 powierzchnia użytkowa 280,8m2. Budynek mieści w sobie 3 oddziały przedszkolne dla łącznie 56 dzieci wraz z sanitariatami, szatnie dla dzieci, pomieszczenie biurowe, pomieszczenie socjalne, wc ogólnodostępne dostosowane dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenie kotłowni. Budynek zostanie kompletnie wyposażony w zakresie sal zabaw oraz pomieszczeń pozostałych. Projektowane wewnętrzne odcinki instalacji stanowią rozbudowę istniejących jako wewnętrzne odcinki na zewnątrz budynku z których odpowiednio zostanie zasilony nowy budynek w gaz, prąd oraz wodę. Z uwagi na specyfikę terenu która aktualnie wykazuje ponad normatywnym sączeniem wód powierzchniowych teren w miejscu inwestycji jest podmokły dlatego zaprojektowano fragment instalacji drenażowej. Poza wskazanymi w budynku projektowana jest instalacja wentylacji mechanicznej z rekuperacją oraz klimatyzacja (szczegóły na projektach technicznych instalacji). Kolorystyka budynku zgodnie z projektem elewacji, którą zaprojektowano jako wykończoną tynkiem cienkowarstwowy. Pokrycie dachu stanowi membrana z tworzywa sztucznego. Wyznaczona ściana oddzielenia pożarowego zapewnia niezależność obiektu od istniejącego a jej przebieg i zasięg wskazano na załącznikach.

Wskazane wydzielenie SOP wyznacza część budynku na styku z istniejącym podlegający ochronie przeciwpożarowej. Projektowany budynek wymaga dostosowania infrastruktury do nowego zagospodarowania działki co w zakresie wskazanych kolizji będzie wymagało przebudowania kanalizacji opadowej. Forma przyjętego budynku w rzucie zbliżona do litery „L”. Wejście główne do budynku w ścianie południowo – wschodniej, zadaszone zapewniające dostęp dla osób niepełnosprawnych. Inwestycja w zakresie zagospodarowania terenu zakłada również budowę kanalizacji opadowej, oświetlenia zewnętrznego na elewacji nowego budynku, budowę monitoringu, a także wykonanie terenów utwardzonych spełniających funkcję dojścia i dojazdu do budynku z wyznaczeniem na wskazanym utwardzeniu drogi pożarowej wraz z miejscem do nawracania dla wozu bojowego oraz miejsc postojowych oraz miejsca postojowe. Dojazd do budynku planowany jest poprzez istniejący zjazd z drogi gminnej. Droga wewnętrzna zaznaczona na projekcie posiada parametry drogi pożarowej. Projektowane zagospodarowanie terenu stanowi przebudowę istniejącej szerokości drogi dojazdowej wraz z wydzieleniem miejsc postojowych oraz utwardzenie terenu w zakresie dojść oraz miejsc postojowych. Budowa dodatkowo zakłada utworzenie placu zabaw w miejscu wskazanym na załącznikach graficznych. Z uwagi na opracowanie placu zabaw w procedurze zgłoszenia robót, nie stanowi ona zakresu decyzji pozwolenia na budowę natomiast jest integralną częścią zamówienia podlegającemu wykonaniu na podstawie zgłoszonych robót. Plac zabaw będzie wykonany jako fragment ogrodzonego terenu z nawierzchnią bezpieczną poliuretanową o powierzchni 82,7m2 na której planowane jest zainstalowanie urządzeń zabawowych zgodnie z załącznikami. Plac zabaw będzie ogrodzony a dostęp do niego będzie odbywał się poprzez bramkę wejściową. W pobliżu placu zabaw projektuje się obiekty małej architektury tj ławki oraz kosze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45262300-4 - Betonowanie

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45232460-4 - Roboty sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2500000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4682013,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2500000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-KON Łukasz Kőnig

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525967678

7.3.3) Ulica: Spytkowice 195 A

7.3.4) Miejscowość: Spytkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-745

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2500000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.