eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaświły › Budowa z przebudową systemu zaopatrzenia w wodę przeznaczoną do spożycia przez ludzi oraz odbioru ścieków bytowych na terenie Gminy Jaświły



Ogłoszenie z dnia 2023-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa z przebudową systemu zaopatrzenia w wodę przeznaczoną do spożycia przez ludzi oraz odbioru ścieków bytowych na terenie Gminy Jaświły

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAŚWIŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jaświły, 7

1.5.2.) Miejscowość: Jaświły

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-124

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 857168001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jaswily.iap.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ug.jaswily.wrotapodlasia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jaswily

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa z przebudową systemu zaopatrzenia w wodę przeznaczoną do spożycia przez ludzi oraz odbioru ścieków bytowych na terenie Gminy Jaświły

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-841d859b-0461-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004630/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa z przebudową systemu zaopatrzenia w wodę przeznaczoną do spożycia przez ludzi oraz odbioru ścieków bytowych na terenie Gminy Jaświły

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” poddziałania: Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii na operacje typu: Gospodarka wodno – ściekowa Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249904

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rl.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w systemie „Zaprojektuj i wybuduj” w ramach inwestycji pn.: „Budowa z przebudową systemu zaopatrzenia w wodę przeznaczoną do spożycia przez ludzi oraz odbioru ścieków bytowych na terenie Gminy Jaświły”, polegających na:
- przebudowie z rozbudową stacji uzdatniania wody w miejscowości Mikicin
- rozbudowie komunalnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Dolistowo Nowe
- budowie 3 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gm. Jaświły
- budowie sieci wodociągowej z przyłączami we wsi Dolistowo Stare i Dolistowo Nowe
1.1. Stacja uzdatniania wody w Mikicinie – planowany zakres robót obejmuje:
a) roboty demontażowe istniejących urządzeń
b) przebudowa z rozbudową istniejącego budynku, dostosowując do aktualnych wymagań
c) budowa zbiorników wyrównawczych o poj. 100 m3 każdy
d) budowa osadnika popłuczyn
e) budowa dwóch zbiorników o poj. 2 m3 każdy na ścieki bytowe i ścieki z pomieszczenia chloratora
f) budowa doziemnych instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych
g) wykonanie dojść i dojazdów do obiektów
h) budowa ogrodzenia
1.2. Oczyszczalnia ścieków w Dolistowie Nowym – planowany zakres robót obejmuje:
a) przygotowanie terenu pod budowę sitopiaskownika
b) budowę sitopiaskownika o max. wydajności Q = 20 dm 3 /s z niezbędnymi instalacjami
1.3. Przydomowe oczyszczalnie ścieków – planowany zakres robót obejmuje:
a) zaprojektowanie i wybudowanie 3 sztuk kompletnych, biologicznych oczyszczalni ścieków o przepustowości do Qdśr = 1,20 m3 /db każda
b) wykonanie niezbędnych instalacji doziemnych kanalizacyjnych i energetycznych
1.4. Budowa sieci wodociągowej – planowany zakres robót obejmuje:
a) budowa sieci wodociągowej z rur PE RC Ø 110 mm o dł. ok. 620 m
b) przyłącza wodociągowe w pasie drogowym z rur PE RC Ø 32 mm dł. ok. 6 m
c) lokalizacja wodociągu na drogach gminnych

2. Zakres wszystkich prac do wykonania w ramach zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- opracowanie map do celów projektowych
- przygotowanie niezbędnych wstępnych materiałów do realizacji inwestycji – tj. m. in. karty informacyjnej przedsięwzięcia w celu uzyskania Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji oraz Decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, jeżeli jest wymagane,
- sporządzenie projektów budowlanych i uzyskanie dla nich wynikających z przepisów:
opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót, w tym uzyskanie pozytywnej opinii Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Mońkach dotyczącego SUW Mikicin
- wykonanie badań gruntowych,
- obsługę geodezyjną,
- wykonanie projektów technicznych zgodnie z obowiązującym prawem,
- wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektów,
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektów do eksploatacji i użytkowania,
- nadzór autorski projektanta,
- uzyskanie decyzji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Mońkach na użytkowanie obiektu SUW lub dokonanie zgłoszenia,
- sporządzenie operatu wodnoprawnego na usługi wodne polegające na poborze wód podziemnych i odprowadzaniu ścieków (wód popłucznych) i uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym na SUW Mikicin oraz sporządzenie operatu wodnoprawnego na odprowadzanie ścieków oczyszczonych z oczyszczalni ścieków w Dolistowie Nowym i uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym
- zapewnienie gwarancji należytego wykonania robót
3. Zamawiający wymaga opracowania dokumentacji projektowej zgodnie z aktualnymi przepisami i aktualnym poziomem wiedzy technicznej.
4. Zamawiający nie dopuszcza do stosowania rozwiązań prototypowych.
5. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zadania przedstawia Program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262300-4 - Betonowanie

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4095900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4095900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4095900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUA-SOFT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423119863

7.3.3) Ulica: Przędzalniana 8

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-688

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4095900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.