eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotla › Przewóz uczniów oraz dzieci przedszkolnych dojeżdżających z terenu gminy Kotla do placówek oświatowych w Kotli i w Chociemyśli w latach szkolnych 2023/2024 i 2024/2025 na podstawie biletów.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz uczniów oraz dzieci przedszkolnych dojeżdżających z terenu gminy Kotla do placówek oświatowych w Kotli i w Chociemyśli w latach szkolnych 2023/2024 i 2024/2025 na podstawie biletów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOTLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 93

1.5.2.) Miejscowość: Kotla

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-240

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 83 18 361

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kotal.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotla.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a7361ac-0b62-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz uczniów oraz dzieci przedszkolnych dojeżdżających z terenu gminy Kotla do placówek oświatowych w Kotli i w Chociemyśli w latach szkolnych 2023/2024 i 2024/2025 na podstawie biletów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a7361ac-0b62-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007705/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przewóz uczniów oraz dzieci przedszkolnych dojeżdżających z terenu gminy Kotla do placówek oświatowych w Kotli i w Chociemyśli w latach szkolnych 2023/2024 i 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261244

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023.MF

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przewozach uczniów oraz dzieci przedszkolnych z terenu Gminy Kotla dojeżdżających do placówek oświatowych
w Kotli i w Chociemyśli w latach szkolnych 2023/2024 i 2024/2025. Przewozy będą świadczone na podstawie zakupywanych biletów miesięcznych uprawniających do przejazdu środkami komunikacji publicznej na istniejących lub utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych, zgodnych z trasami określonymi w załączniku nr 11 do SWZ. Bilety miesięczne zakupywane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą uprawniać do pierwszeństwa przejazdu uczniów oraz dzieci przedszkolnych z biletem miesięcznym z miejscowości ich zamieszkania do placówek oświatowych i ich odwozu po zakończonych zajęciach do miejscowości ich zamieszkania w dni nauki szkolnej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 46 poz. 432 ze zm.).
Przewóz odbywał się będzie z miejscowości leżących na terenie Gminy Kotla,
tj. z miejscowości: Sobczyce, Moszowice, Krzekotówek, Głogówko, Kulów, Zaszków, Grochowice, Ceber, Zabiele, Kozie Doły, Chociemyśl, Skidniówek, Skidniów, Dorzecze, Pękoszów do placówek oświatowych wchodzących w skład Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Kotli, tj.: Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli z oddziałami przedszkolnymi w Chociemyśli oraz do Przedszkola Publicznego w Kotli. W ciągu jednego dnia realizacji usługi przewidzianych jest do wykonania 13 kursów: 4 kursy poranne - dowóz oraz 9 kursów popołudniowych - odwóz. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z harmonogramem kursów autobusów zawierającym trasy przejazdów wraz z godzinami odjazdów, który stanowi załącznik nr 11 do SWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest opracować projekty rozkładów jazdy przewozów zgodne z harmonogramem kursów, o którym mowa powyżej, obowiązujące od dnia 01.09.2023 r. oraz dostarczyć je w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy do Urzędu Gminy Kotla, celem ich akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w harmonogramie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowane potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły (np. zmiana planu zajęć w placówkach oświatowych, zmiana liczby dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywanie dni wolnych). Zmiany obejmować mogą godziny kursów, ilości kursów oraz kolejność miejscowości. W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości kursów Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji i zmiany jednostkowej ceny za bilet miesięczny. Zmiana harmonogramu będzie następować w drodze aneksu do umowy.

Ze względu na specyfikę usług rozmiar przedmiotu zamówienia określony został szacunkowo, mimo określenia go przez Zamawiającego z należytą starannością. Podane liczby uczniów są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym
i w trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie.
Szczegółowa, imienna liczba uczniów dla których zostaną zakupione bilety (w rozbiciu
na poszczególne placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez osobę wskazaną przez Zamawiającego do dnia 25-go każdego miesiąca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany ilości zakupywanych
w danym miesiącu biletów miesięcznych, w związku ze zmianą liczby przewożonych uczniów. W przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów oraz dzieci przedszkolnych Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych
w ofercie. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym i na podstawie zestawienia biletów miesięcznych. Miesięczne wynagrodzenie będzie obliczone
na podstawie liczby zakupionych w danym miesiącu biletów miesięcznych dla uczniów
i dzieci przedszkolnych po cenach jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym. Cena jednostkowa biletu miesięcznego uwzględnia wszystkie koszty
tj. m.in.: napraw, paliwa, rejestracji pojazdów, ubezpieczenia, podatków, akcyzy, części zamiennych itp.
Bilet miesięczny dla 1 ucznia oraz dziecka przedszkolnego z poszczególnej miejscowości w cenie wskazanej w formularzu ofertowym będzie uprawniał do przejazdu
z miejscowości zamieszkania do placówki oświatowej i z powrotem, po zakończonych zajęciach, do miejsca zamieszkania.
Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych biletów miesięcznych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Warunki zmiany cen jednostkowych zostały określone w § 10 Projektowanych Postanowień Umowy, stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.
Zaleca się, aby Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zapoznał się
ze szczegółowym przebiegiem tras przewozu przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia, w celu zweryfikowania informacji przekazywanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania (np. czasu przejazdu na poszczególnych trasach).
Wykonawca zamówienia musi realizować dowozy uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 ze zm.) oraz ustawą z dnia
20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 ze zm.). Wykonawca musi posiadać zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na trasach, które przewidują zatrzymywanie się autobusów na przystankach w poszczególnych miejscowościach wskazanych
w załączniku nr 11 do SWZ. Jeżeli w dniu składania oferty Wykonawca nie posiada
ww. zezwoleń lub posiadane zezwolenia muszą zostać dostosowane do wymagań Zamawiającego (zmiany wcześniej zatwierdzonych rozkładów jazdy), Wykonawca,
z którym zostanie zawarta umowa, zobowiązany będzie do uzyskania/zmiany takich zezwoleń przed rozpoczęciem świadczenia usługi, tj. przed 01.09.2023 r. Pojazdy, którymi będzie świadczona usługa dowozu, muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami (ustawa Prawo o ruchu drogowym), posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NNW, aktualne badania techniczne, posiadać odpowiednie oznakowanie dla przewozu uczniów i dzieci przedszkolnych oraz dysponować odpowiednią ilością miejsc do liczby przewożonych na danej trasie pasażerów. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom bezpieczny przewóz,
tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Środek transportu musi zapewniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa
we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną
z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu oraz pełną sprawność techniczną pojazdu. Pojazdy muszą być wyposażone w sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym oraz w opony zapewniające dobre właściwości jezdne, nawet na ośnieżonej jezdni, a także muszą posiadać sprawną automatykę wszystkich drzwi, uruchamianą ze stanowiska kierowcy. Zamawiający ma prawo do kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo
do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego). W przypadku awarii autobusu przewożącego uczniów Wykonawca zobowiązany jest podstawić sprawny autobus zastępczy i dokończyć przewóz uczniów na danej trasie, przy czym autobus zastępczy musi spełniać wszystkie wymagania pod względem bezpieczeństwa i higieny jazdy, posiadać aktualne badania techniczne oraz dysponować odpowiednia ilością miejsc do liczby przewożonych
na danej trasie uczniów oraz dzieci przedszkolnych. Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego powiadomienia Zamawiającego o zaistniałej sytuacji. Czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 45 minut
od zawiadomienia o awarii. Wykonawca może zaproponować krótszy czas podstawienia autobusu na zasadach opisanych w rozdziale XVII w punkcie 2 SWZ. Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia do wykonywania przewozu osób, w tym dzieci. Opiekę nad uczniami i dziećmi przedszkolnymi w pojazdach podczas dowozów zapewnia Zamawiający. Opiekunowie wyznaczeni przez Zamawiającego mają prawo do bezpłatnych przejazdów w czasie wykonywania opieki. Do zakresu obowiązków opiekuna będzie należało m. in. sprawdzanie zgodności przewozów z harmonogramem (m.in. w zakresie godzin przyjazdów autobusów). Wykonawca upoważni kierowcę autobusu na danej trasie do poświadczenia opiekunowi godziny przyjazdu autobusu lub potwierdzenia zauważonych nieprawidłowości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34980000-0 - Bilety przewozowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe "KOWALSKI" Monika Kowalska-Soboń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 978079257

7.3.3) Ulica: Grodziec Mały 49B

7.3.4) Miejscowość: Grodziec Mały

7.3.5) Kod pocztowy: 67-240

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 800000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2025-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.