Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00230718/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
- 2024/BZP 00249503/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-18
- 2024/BZP 00253795/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-21
- 2024/BZP 00256970/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Wygiełzowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 56
1.5.2.) Miejscowość: Babice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-551
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6134 013
1.5.8.) Numer faksu: 32 6134 002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@babice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20f1ef67-d7b6-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Wygiełzowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20f1ef67-d7b6-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037602/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Wygiełzowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00230718
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Wb.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1385407,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Wygiełzowie, który położony jest w Wygiełzowie przy ul. Lipowiecka 3 (32 – 551 Wygiełzów) na działce nr 162 jedn. ewid.: 121302_2 Babice obręb: nr 0001 Babice (gmina Babice, powiat chrzanowski).
Budynek posiada następujące parametry techniczne:
Powierzchnia zabudowy 385,80 m2
Powierzchnia użytkowa 880,60 m2
Powierzchnia całkowita 1035,90 m2
Powierzchnia wewnętrzna 969,4m2
Kubatura brutto 4313,70 m3
Liczba kondygnacji 4 nadziemne
Wysokość budynku 12,72 m (SW)
2.Zakres prac obejmuje:
1) zabezpieczenie terenu w miejscu prowadzenia prac,
2) opracowanie harmonogramu realizacji prac dostosowanego do zasad wypłaty wynagrodzenia, o którym mowa w § 8 (Załącznik Nr 1 do SWZ – Projektowane Postanowienia Umowy) i przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu - harmonogram rzeczowo-finansowy prac stanowi załącznik do umowy. Roboty budowlane będą realizowane na funkcjonującym obiekcie,
w związku z czym Wykonawca winien realizować prace w sposób gwarantujący stałe użytkowanie budynku, w którym prowadzone będą roboty;
3) realizację prac wynikających z dokumentacji, w zakresie przebudowy pomieszczeń, termomodernizacji, dostosowania do wymagań ppoż.m.in.:
ocieplenie ścian zewnętrznych (kolor elewacji należy obowiązkowo uzgodnić
z Zamawiającym);
ocieplenie dachu;
wymiana ocieplenia najwyższego stropu (nad poddaszem);
przebudowa klatki schodowej w zakresie zmiany wysokości stopni schodowych;
przebudowa oświetlenia ewakuacyjnego;
montaż przeciwpożarowej instalacji oddymiającej;
budowę instalacji p.poż. w postaci hydrantów wewnętrznych DN25;
remont instalacji centralnego ogrzewania, w tym remont kotłowni, remont grzejników oraz orurowania;
wymiana okien oraz drzwi zewnętrznych;
konserwacja lub wymiana blachy dachowej;
remont posadzek;
malowanie tynków wewnętrznych, ścian i sufitów;
montaż drzwi wewnętrznych;
rozbiórka ścian wewnętrznych;
remont schodów zewnętrznych i tarasu.
4) wykonanie robót towarzyszących związanych z przedmiotem zamówienia (tj. prace odtworzeniowe, usunięcie uszkodzeń),
5) uporządkowanie pomieszczeń oraz terenu po zakończeniu robót,
6) utylizację odpadów pochodzących z przeprowadzonych robót,
7) uporządkowanie terenu i przekazania do eksploatacji, w tym przeprowadzenie niezbędnych prób, sprawdzeń oraz szkoleń z obsługi.
UWAGA:
Roboty budowlane będą realizowane na funkcjonującym obiekcie, w związku
z czym przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest realizować w sposób gwarantujący stałe użytkowanie budynku, w którym prowadzone będą roboty, winien zaplanować prace oraz wykonywać je w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Wykonawca zobowiązuje się tak zorganizować pracę pracownikom, plac budowy oraz realizację robót budowlanych i technologicznych aby zapewnić jak najmniejszą uciążliwość dla najemców lokali w budynku Domu Ludowego
w Wygiełzowie (w szczególności dla Stacji Ratownictwa Medycznego
i pozostałych: sklep, lokal gastronomiczny, gabinet kosmetyczny).
Wykonawca w szczególności zobowiązany jest do: tymczasowego zabezpieczenia istniejących ciągów komunikacyjnych celem zapewnienia ciągłości dostępu do budynku oraz poruszania się po budynku; tymczasowych wygrodzeń i zabezpieczeń placu budowy; zabezpieczenia terenu budowy
w zakresie ograniczającym emisję pyłów, kurzu itp. do części budynku, w których przebywają ludzie i znajduje się mienie Zamawiającego oraz osób trzecich; regularnego sprzątania terenu przyległego do budynku celem zapewnienia możliwości jego użytkowania i czystości sąsiadujących nawierzchni drogowych, chodników oraz parkingów.
Prace generujące hałas, zapylenie muszą być wykonywane w terminach minimalnie kolidujących z użytkownikami. W związku z powyższym Wykonawca winien uwzględnić w harmonogramie prac konieczność prowadzenia robót
w określonych okresach czasowych, jak również ewentualność wstrzymania robót na czas określony przez Użytkownika obiektu. Ponadto każdorazowo po zakończeniu prac danego dnia należy uprzątnąć i zabezpieczyć miejsce prowadzenia prac, tak by osoby korzystające w godzinach pracy z tych pomieszczeń mogły realizować swoje obowiązki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1523970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1971045,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1523970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euromal Adam Stefański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 676 102 10 36
7.3.3) Ulica: Os. Kamionki 51
7.3.4) Miejscowość: Alwernia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-566
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STEFAŃSKI ADAM Firma Remontowo-Budowlana "EUROMAL"
jakie przetargi wygrała firma
STEFAŃSKI ADAM Firma Remontowo-Budowlana "EUROMAL"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1523970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Remont zaplecza sanitarnego przy sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Budowlano-Drzewnych przy ul. Raszyńskiej 48 w Poznaniu
- Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły podstawowej w Sochoniach o świetlicę wiejską
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.