eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania klienta na terenie Miasta Szczecinek w 2024-2025



Ogłoszenie z dnia 2024-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania klienta na terenie Miasta Szczecinek w 2024-2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Wsparcia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387650206

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska 2 A

1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mcw.szczecinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: miejskiecentrumwsparcia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80c7839a-da03-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania klienta na terenie Miasta Szczecinek w 2024-2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80c7839a-da03-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302963

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055251/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania klienta na terenie miasta Szczecinek w 2024 - 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231714

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MCW.261.10.2024.LP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania klienta na terenie Miasta Szczecinek w 2024-2025 w zakresie określonym w SWZ oraz formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy tj. Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części z uwagi na nadmierne trudności techniczne z koordynacją działań wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, a także poważne zagrożenie dla właściwego wykonania zamówienia wskutek potrzeby skoordynowania działań różnych wykonawców. Brak podziału przedmiotowego zamówienia na części nie spowoduje braku dostępu do zamówienia podmiotów MŚP, ani nie skutkuje w niniejszym przypadku groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia. Wartość przedmiotowego zamówienia pozwala na udział małych i średnich przedsiębiorstw w postępowaniu.
4. Zakres usług dla każdej osoby nimi objętej każdorazowo zostanie określony w drodze postępowania administracyjnego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej. Przyznawanie pomocy odbywa się w drodze decyzji administracyjnej, określającej zakres usług, miejsce realizacji, wymiar godzinowy świadczonych usług (tygodniowy), okres, przez który mają być świadczone usługi, wysokość oraz tryb pobierania odpłatności za usługi.
5. W przypadku zmniejszenia liczby godzin usług, Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu zmiany liczby godzin usług, poza prawem do zapłaty wynagrodzenia za faktycznie zrealizowaną liczbę godzin wg ceny jednostkowej wskazanej w umowie.
6. Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych usług i nie będzie on zgłaszać roszczeń.
Rzeczywisty zakres świadczonych usług, wymiar oraz ich częstotliwość muszą być zgodne ze zleceniem MCW. Pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, rozumie się wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług, w tym również wykonanie na rzecz odbiorcy usług zleconych czynności poza jego miejscem zamieszkania, takich jak np.: załatwianie spraw urzędowych, w tym dokonywanie opłat za usługi, czas robienia zakupów, czas realizacji recept (w sklepach/aptekach położonych najbliżej miejsca zamieszkania odbiorcy usług), czas zapisywania do lekarza i wizyty u lekarza, czas zaprowadzenia do placówek ochrony zdrowia, ośrodków wsparcia, czas załatwiania istotnych spraw odbiorcy usług itp. Do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia opiekuna do mieszkania odbiorcy usług, czasu niezbędnego na przemieszczenie się opiekuna od jednego odbiorcy usług do drugiego, jeżeli opiekun świadczy usługi u kilku osób w ciągu jednego dnia. Przez 1 godzinę usług należy rozumieć „godzinę zegarową” tj. 60 minut.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo nadzoru i kontroli nad realizacją Usług oraz pozostałych
zobowiązań wynikających z umowy. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia stosownej dokumentacji określonej w umowie, a także do udostępniania Zamawiającemu, wszelkiej dokumentacji pozwalającej na stwierdzenie prawidłowości realizacji umowy;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Usługi społeczne

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 676800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 716112,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 676800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CE LINGUA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783144332

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 676800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Oferta Wykonawcy Serwis Temp Sp. z o.o. Ostrowiec Świętokrzyski w związku z odmową podpisania umowy nie podlegała ponownemu badaniu i ocenie ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.