eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłomnice › Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Gminy Kłomnice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Gminy Kłomnice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kłomnice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strażacka 20

1.5.2.) Miejscowość: Kłomnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-270

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3281-122

1.5.8.) Numer faksu: 34/3281-121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: astepien@klomnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klomnice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/klomnice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Gminy Kłomnice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da0e93f6-3e10-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302896

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004113/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Gminy Kłomnice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258322/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZI-IZ.271.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OBIEKTÓW ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY KŁOMNICE
2) Wspólny Słownik Zamówień: 09310000-5 elektryczność
3) Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w niżej wymienionych regulacjach prawnych: ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 ze zm.) zwana dalej „ustawą Prawo energetyczne", rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. nr 93 z dnia 29.05.2007 r. ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. 2019 poz. 503 ze zm.) i Rozporządzenie ministra Klimatu i Środowiska z dnia 13 listopada 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. 2020, poz. 2053 ze zm.).
4) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: dostawę energii elektrycznej do punktów poboru wskazanych w Załączniku nr 1a do SWZ – wykaz punktów poboru energii elektrycznej
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,
- wykaz punktów poboru energii – załącznik nr 1a do SWZ
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
6) Zamawiający w celu zminimalizowania strat powstałych podczas ewentualnego uruchomienia sprzedaży rezerwowej energii elektrycznej, zamierza wyłonić również sprzedawcę zastępczego, który będzie pełnił rolę sprzedawcy energii elektrycznej i podejmie sprzedaż energii elektrycznej przez niezwłoczne wdrożenie procedury zmiany sprzedawcy w przypadku zaprzestania sprzedaży energii elektrycznej przez dotychczasowego sprzedawcę energii elektrycznej.
1. Sprzedawcą zastępczym zostanie podmiot, który spełni warunki określone w SWZ, złoży poza wybranym w tym postępowaniu sprzedawcą energii elektrycznej najkorzystniejszą ofertę spośród wykonawców, którzy zadeklarowali chęć realizacji umowy jako sprzedawca zastępczy.
2. Sprzedaż energii elektrycznej przez sprzedawcę zastępczego będzie realizowana zgodnie z treścią umowy zaakceptowaną w niniejszym postępowaniu, a rozliczenia będą dokonywane na podstawie cen w złożonej ofercie w tym postępowaniu.
3. Sprzedaż paliwa gazowego przez Sprzedawcę zastępczego może być realizowana w nieprzekraczalnym terminie do 31.12.2022r.
4. Do chwili zaprzestania dostawy energii przez aktualnego sprzedawcę energii elektrycznej, sprzedawca zastępczy pozostaje w gotowości do niezwłocznego rozpoczęcia dostawy energii elektrycznej na wezwanie Zamawiającego.
5. W czasie, kiedy pozostaje w gotowości, sprzedawca zastępczy nie realizuje sprzedaży energii elektrycznej na rzecz Zamawiającego.
6. Z tytułu pozostawania w gotowości do sprzedaży energii elektrycznej sprzedawcy zastępczemu nie przysługuje wynagrodzenie. Przysługiwać ono będzie wyłącznie z tytułu faktycznej sprzedaży energii elektrycznej.
7. Dostawcą zastępczym nie może być aktualny sprzedawca energii elektrycznej wyłoniony w niniejszym postępowaniu jako Wykonawca.
Sprzedaż zastępcza - Bezpośrednia sprzedaż energii elektrycznej przez podmiot zajmujący się jej wytwarzaniem lub odsprzedaż energii elektrycznej przez podmiot zajmujący się jej obrotem następująca w wyniku zaprzestania sprzedaży energii elektrycznej przez pierwotnie wybranego w tym postępowaniu sprzedawcę energii elektrycznej.
Sprzedawca zastępczy - Przedsiębiorstwo energetyczne prowadzące działalność gospodarczą polegającą na sprzedaży energii elektrycznej przez niego wytworzonej lub przedsiębiorstwo energetyczne prowadzące działalność gospodarczą polegającą na obrocie energii elektrycznej wyłonione w niniejszym postępowaniu, który podejmie sprzedaż energii elektrycznej w przypadku zaprzestania sprzedaży energii elektrycznej przez dotychczasowego sprzedawcę.
Podmiot, który zostanie wyłoniony w tym postepowaniu nie jest sprzedawcą rezerwowym w rozumieniu Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 702579,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 807391,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 702579,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Sprzedaż Sp.zo.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762337735

7.3.3) Ulica: Łagiewnicka 60

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-417

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 702579,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.