Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00260048/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów budowlanych i drzwi wewnętrznych – zamówienie z podziałem na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261155659
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.portal.smartpzp.pl/34wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów budowlanych i drzwi wewnętrznych – zamówienie z podziałem na 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64752474-0ade-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00143005/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa materiałów budowlanych i ogólnobudowlanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260048
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/45/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych.2. Dostarczony towar będzie fabrycznie nowy, dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność względem Zamawiającego i osób trzecich za szkody wyrządzone w związku z wprowadzeniem do obrotu przedmiotu zamówienia.
4. Dostawa towaru odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w miejsce wskazane przez Zamawiającego – magazyny zlokalizowane w Rzeszowie (przy ul. Konopnickiej 5), w Jarosławiu (przy ul. Poniatowskiego 49a), w Żurawicy (przy ul. Wojska Polskiego 22) i w Nisku (przy ul. Sandomierskiej 20).
6. W ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca zobowiązuje się do rozładunku przedmiotu zamówienia zgodnie z wyznaczonym magazynem odbiorczym.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz specyfikację ilościową określa załącznik nr 1A do SWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej.
8. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
9. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 154373,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drzwi wewnętrznych.2. Dostarczony towar będzie fabrycznie nowy, dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność względem Zamawiającego i osób trzecich za szkody wyrządzone w związku z wprowadzeniem do obrotu przedmiotu zamówienia.
4. Dostawa towaru odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w miejsce wskazane przez Zamawiającego – magazyny zlokalizowane w Rzeszowie (przy ul. Konopnickiej 5) i w Jarosławiu (przy ul. Poniatowskiego 49a).
6. W ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca zobowiązuje się do rozładunku przedmiotu zamówienia zgodnie z wyznaczonym magazynem odbiorczym.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz specyfikację ilościową określa załącznik nr 1B do SWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji zaproponowanej ceny ofertowej.
8. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
9. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44221200-7 - Drzwi
4.5.5.) Wartość części: 31130,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146209,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205139,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146209,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FULLFARB M. Łuszczyk S. Sasiela sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP8141416936
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 6
7.3.4) Miejscowość: Raniżów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-130
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FULLFARB - M.ŁUCZYK, S.SASIELA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FULLFARB - M.ŁUCZYK, S.SASIELA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146209,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31438,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44623,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31438,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FULLFARB M. Łuszczyk S. Sasiela sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8141416936
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 6
7.3.4) Miejscowość: Raniżów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-130
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FULLFARB - M.ŁUCZYK, S.SASIELA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FULLFARB - M.ŁUCZYK, S.SASIELA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31438,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Profesjonalna konsoleta cyfrowa z akcesoriami
- Profesjonalna konsola cyfrowa z akcesoriami
- Dostawy odczynników laboratoryjnych do immunochemii wraz z dzierżawą aparatu
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Prokuratury Rejonowej w Dębicy,
- dostawy wyrobów ortopedycznych
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku zajmowanym przez Wydział Projektów Własnych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem stolarki drzwiowej w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury społecznej w Pow. Sokólskim, cz 3 Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SPZOZ w Sokółce
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- "Prace remontowe w placówkach oświatowych na terenie miasta Sosnowca"
- Dostawa materiałów budowlanych, farb, lakierów i rozpuszczalników dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Rząska, ul. Krakowska 1
- Zakup i dostawa materiałów budowlanych, elementów małej architektury oraz roślin do nasadzeń dla zadania pn. "Rewitalizacja rynku w Miłosławiu z rozbudową infrastruktury rekreacyjnej"
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.