eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzciana › Budowa/modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych: Trzciana-Gumuliński, Łąkta Dolna - Pączek.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa/modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych: Trzciana-Gumuliński, Łąkta Dolna - Pączek.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzciana

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660648

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzciana 302

1.5.2.) Miejscowość: Trzciana

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-733

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146484420

1.5.8.) Numer faksu: 146136301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@trzciana.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzciana.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://trzciana.ezamawiajacy.pl/pn/trzciana/demand/75512/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa/modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych: Trzciana-Gumuliński, Łąkta Dolna - Pączek.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49a5956d-f1f6-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302786

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018889/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa/modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych: Trzciana- Gumuliński, Łąkta Dolna-Pączek.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220152/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RISKIR.271.1.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 256990,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Budowa/remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Łąkta Dolna - Pączek na działkach nr 677/2, 676/4, 692/9 w miejscowości Łąkta Dolna.

Ogólna charakterystyka robót - remont drogi polegający na wykonaniu następujących robót:
- roboty ziemne, stabilizacja podłoża cementem - 1101,90 m²,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 40 cm w ilości 1166,40 m²,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych - warstwa wiążąca asfaltowa grubości 6 cm w ilości 968,20 m²,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych - warstwa ścieralna asfaltowa grubości 4 cm w ilości 944,50 m²,
- pobocza obustronnie utwardzone tłuczniem kamiennym wraz z dwukrotnym skropieniem emulsją asfaltową z grysem, grubość warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, szerokość poboczy 0,3 m,
- odtworzenie nawierzchni na zjazdach do stanu istniejącego sprzed remontu - dotyczy nawierzchni z kostki i z betonu wraz z regulacją wysokościową nawierzchni,
- remont odwodnienia drogi - oczyszczenie rowów z namułu, wyprofilowanie rowów, rozebranie ścieków z elementów betonowych, wymiana odcinka rury betonowej kielichowej.

Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o przedmiar robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót (załącznik nr 9a do SWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 207272,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Budowa/remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Trzciana - Gumuliński na działce nr 756 w miejscowości Trzciana.

Ogólna charakterystyka robót - remont drogi polegający na wykonaniu następujących robót:
- roboty ziemne, stabilizacja podłoża cementem - 368,00 m²,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 23 cm w ilości 368,00 m²,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych - warstwa wiążąca asfaltowa grubości 4 cm w ilości 310,50 m²,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych - warstwa ścieralna asfaltowa grubości 4 cm w ilości 299,00 m²,
- pobocza obustronnie utwardzone tłuczniem kamiennym wraz z dwukrotnym skropieniem emulsją asfaltową z grysem, grubość warstwy po zagęszczeniu - 8 cm, szerokość poboczy 0,3 m,
- odtworzenie nawierzchni na zjazdach do stanu istniejącego sprzed remontu - dotyczy nawierzchni z kostki i z betonu wraz z regulacją wysokościową nawierzchni.

Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o przedmiar robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót (załącznik nr 9b do SWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 49718,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329513,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 474040,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329513,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROAD Prace Ziemno-Drogowe Beata Czyżycka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691680874

7.3.4) Miejscowość: Dobrociesz 114

7.3.5) Kod pocztowy: 32-862

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329513,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu na część 2 zamówienia wpłynęły cztery oferty. Cena najkorzystniejszej oferty wynosi 86 826,75 zł i przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o 25 673,20 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, tj. 61 153,55 zł do ceny najkorzystniejszej oferty. W takim przypadku Zamawiający zobowiązany jest unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia na część 2 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.) - cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86826,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138294,73 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.