eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › PRZEBUDOWA i MODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI w BIAŁYMSTOKU PRZY ul. H. SIENKIEWICZA 65



Ogłoszenie z dnia 2021-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA i MODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI w BIAŁYMSTOKU PRZY ul.
H. SIENKIEWICZA 65

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050252820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 65

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-003

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@bk.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA i MODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI w BIAŁYMSTOKU PRZY ul.
H. SIENKIEWICZA 65

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2eb9e363-36fe-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008434/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa i modernizacja budynku administracyjnego KWP w Białymstoku przy ul. H. Sienkiewicza 65 - Etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247593/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 38/C/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1201016,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEBUDOWA i MODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI w BIAŁYMSTOKU PRZY ul.
H. SIENKIEWICZA 65 . Roboty objęte przedmiotem zamówienia będą wykonywane na I i III piętrze budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku przy ul. H. Sienkiewicza 65, w obiekcie czynnym, zgodnie ze szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w SWZ.
Branża budowlana

1) Roboty rozbiórkowe.
2) Przebudowa ścian działowych (murowanych tradycyjnie oraz zabudów gipsowo-kartonowych).
3) Zamurowanie zbędnych otworów drzwiowych i wykucie otworów drzwiowych wraz z wymianą części nadproży drzwiowych.
4) Wykonanie warstwy wyrównawczej na posadzkach.
5) Wymiana okładzin posadzek na stropach.
6) Uzupełnienie tynków wewnętrznych wraz z wykonaniem nowych na ścianach.
7) Sprawdzenie i udrożnienie instalacji wentylacji grawitacyjnej.
8) Przetarcie istniejących tynków i dwukrotne szpachlowanie.
9) Malowanie tynków wewnętrznych farbą emulsyjną i natryskową.
10) Wykonanie tynków mozaikowych na ścianie.
11) Wykonanie odporów na ścianie z gresu oraz z elastycznej odbojnicy.
12) Nakładki PCV na parapety okienne.
13) Poszerzenie otworów drzwiowych.
14) Wykonanie nadproży nad drzwiami.
15) Wymiana i montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej.
16) Zakup i montaż żaluzji okiennych poziomych.
17) Montaż listew progowych.
18) Montaż odbojów przy drzwiach.
19) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w łazience.
20) Licowanie ścian szatni i łazienki glazurą na pełną wysokość.
21) Wymiana kratek na przewodach wentylacyjnych.
22) Montaż lustra wklejanego.
23) Montaż ścianek systemowych w łazience z płyty HPL.
24) Sprzątanie po budowlane.
25) Transport i utylizacja materiałów z rozbiórki.


Branża elektryczna
1) Demontaż istniejących instalacji elektrycznych i niskoprądowych w remontowanych pomieszczeniach,
2) Wymiana obudów istniejących rozdzielni elektrycznych na większe, wstawienie istniejących zabezpieczeń i rozbudowa o nowe zabezpieczenia,
3) Wykonanie przebić, tras kablowych w pomieszczeniach, na korytarzach i na trasie do serwerowni,
4) Dostawa i montaż rozdzielni klimatyzacji z układem sterowania zał/wył. przy zaniku zasilania,
5) Wykonanie instalacji siłowej, gniazd DATA i zasilania urządzeń teletechnicznych,
6) Wykonanie zasilania central oraz urządzeń klimatyzacji i wentylacji,
7) Wykonanie instalacji oświetleniowej,
8) Ponowny montaż istniejącego okablowania strukturalnego,
9) Rozbudowa instalacji okablowania strukturalnego o nowe linie,
10) Wykonanie dwustronnego systemu kontroli dostępu na 3 przejściach i integracja z istniejącym systemem KD,
11) Badania i pomiary instalacji.

Branża sanitarna
1) systemu klimatyzacji VRF do wybranych pomieszczeń na I, II i III piętrze, rozprowadzenie instalacji miedzianej w izolacji po elewacji,
2) do poziomu poddasza, montaż odprowadzenia skroplin po ścianie zewnętrznej, oraz do istniejącego pionu kanalizacyjnego,
3) systemu Split w Rozdzielni Głównej w piwnicy,
4) System klimatyzacji Split w pomieszczeniu 224,
5) system klimatyzacji Multisplit w pomieszczeniu Komendanta oraz w sekretariacie,
6) montaż listew elektrycznych jako obudowa kanalizacji sanitarnej oraz gazowej,
7) doprowadzenie instalacji wod-kan. do umywalki i zlewozmywaka w pomieszczeniu 346, montaż podumywalkowego podgrzewacza ciepłej
8) wody użytkowej o pojemności 15l, montaż baterii umywalkowej i zlewozmywakowej, montaż umywalki, zlewu z ociekaczem,
9) demontaż wentylatorów, nagrzewnic oraz kanałów wentylacyjnych w pomieszczeniu przeznaczonym na szatnie, demontaż starczych
10) przewodów rozprowadzających,
11) montaż instalacji wod.-kan. do łazienki w szatni męskiej,
12) montaż pompy kanalizacyjnej z rozdrabniaczem,
13) montaż nowych grzejników w pomieszczeniu 9 i 10 w piwnicy,
14) doprowadzenie instalacji c.o. wraz z montażem grzejnika łazienkowego z grzałką elektryczną w łazience,
15) zakup grzejnika elektrycznego o mocy 1000W,
16) montaż centrali wentylacyjnej na konstrukcji wsporczej w pom. 2,
17) montaż kanałów wraz z izolacją i osprzętu wentylacyjnego, przepustnic, anemostatów,
18) montaż czerpni i wyrzutni wraz z wykonaniem wykopu, rozebraniem kostki, zabezpieczeniem przebicia przez ścianę, zabezpieczeniem
19) kanałów izolacją 80mm, blacha ocynkowana, oraz papą, zasypanie wykopu, wraz z odtworzeniem terenu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216110-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1403133,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1999577,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1403133,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Atis Budownictwo Jurczuk Wojciech - wspólnik spółki cywilnej

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Atis Budownictwo Maria Jurczuk - wspólnik spółki cywilnej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423263442

7.3.3) Ulica: ul. Składowa 11

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-399

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne - Jardon Jarosław Dondziło, Klimatyzacja- P.H. Felix


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1403133,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.