eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polska Cerekiew › Przebudowa drogi gminnej ul. Kościelna we Wroninie



Ogłoszenie z dnia 2022-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej ul. Kościelna we Wroninie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLSKA CEREKIEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Raciborska 4

1.5.2.) Miejscowość: Polska Cerekiew

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-260

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774801460

1.5.8.) Numer faksu: 774801489

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@polskacerekiew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polskacerekiew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://polskacerekiew.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej ul. Kościelna we Wroninie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba8e99dd-d6a8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058065/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi gminnej ul. Kościelna we Wroninie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168407/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.27.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 199186,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej ulicy Kościelnej we Wroninie polegać będzie na przebudowie konstrukcji nawierzchni drogi, w szczególności na:
1) Sfrezowaniu istniejącej nawierzchni jezdni,
2) Wykonaniu podbudowy z kruszywa stabilizowanego spoiwem hydraulicznym oraz z kruszywa łamanego w miejscach , gdzie istniejąca podbudowa została zniszczona podczas robót związanych z budową kanalizacji sanitarnej,
3) Ustawieniu krawężnika najazdowego,
4) Wykonaniu dolnej warstwy nawierzchni jezdni (warstwa wiążąca) z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11W,
5) Wykonaniu górnej warstwy nawierzchni jezdni (warstwa ścieralna) z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 8S,
6) Wyrównaniu i wyprofilowaniu poboczy,

3.3 Parametry geometryczne przedsięwzięcia:
1) Długość przebudowywanego odcinka drogi objętego opracowaniem: 191,5 m
2) Szerokość jezdni 3,0 - 5,0 m

Szczegółowy opis elementów wyżej wymienionych stanowią załączniki do SWZ - Projekt budowlany i przedmiar robót.

Na etapie realizacji robót Wykonawca zapewni:
a) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 2kpl. (w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji.
b) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy.
c) Zajęcie pasa drogowego i pokrycie kosztów z tym związanych (jeśli dotyczy).
d) Zapewnienie dojazdu i dojścia do posesji w czasie prowadzonych robót.
e) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu.
f) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższym niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika.
g) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót.
h) Należy uporządkować także teren przylegający do placu budowy który został naruszony wskutek prowadzonych robót.
i) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246471,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246471,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 6391005245

7.3.3) Ulica: ul. Kaspra Adamczyka 12

7.3.4) Miejscowość: Racibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 47-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246471,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.