eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › BO - Lll/04/VII I - Remont i wyposażenie szatni szkolnej wraz z wewnętrznymi strefami komunikacyjnymi prowadzącymi do szatni w Szkole Podstawowej nr 17 im. Tadeusza Kościuszki w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-08-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BO - Lll/04/VII I - Remont i wyposażenie szatni szkolnej wraz z wewnętrznymi strefami komunikacyjnymi prowadzącymi do szatni w Szkole Podstawowej nr 17 im. Tadeusza Kościuszki w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 17 IM.TADEUSZA KOŚCIUSZKI W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000722800

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dekerta 1

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-140

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp17.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp17.katowice.pl/index.php/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BO - Lll/04/VII I - Remont i wyposażenie szatni szkolnej wraz z wewnętrznymi strefami komunikacyjnymi prowadzącymi do szatni w Szkole Podstawowej nr 17 im. Tadeusza Kościuszki w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af1b4ac3-0f38-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302490

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284801/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W przedmiotowym zamówieniu publicznym prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji (art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp) nie złożono żadnej oferty, dlatego Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 unieważnił postępowanie na realizację zadania pn. „BO - Lll/04/VII I - Remont i wyposażenie szatni szkolnej wraz z wewnętrznymi strefami komunikacyjnymi prowadzącymi do szatni w Szkole Podstawowej nr 17 im. Tadeusza Kościuszki w Katowicach”.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-5651ee53-f16a-11ec-9a86-f6f4c648a056

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/503/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 127653,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.4 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczenia szatni oraz ciągów komunikacyjnych, w szczególności:
 Pomieszczenie szatni: wymiana posadzki PCV, wymiana drewnianej stolarki okiennej, odnowienie powłok malarskich, wymiana drzwi, dostawa i montaż wyposażenia;
 Ciągi komunikacyjne: poszerzenie otworów drzwiowych oraz ciągu komunikacyjnego, uzupełnienie posadzki lastriko, wymiana drzwi wiatrołapu, renowacja drzwi drewnianych, odnowienie powłok malarskich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432210-9 - Wykładanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1579000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana KELBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9541617389

7.3.3) Ulica: Szopienicka 21/11

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-431

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.