eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kroczyce › "Przeprowadzenie prac remontowo wykończeniowych w Centralnej Stacji Ratunkowej GJ GOPR."



Ogłoszenie z dnia 2022-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przeprowadzenie prac remontowo wykończeniowych w Centralnej Stacji Ratunkowej GJ GOPR.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Grupa Regionalna Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego - Grupa Jurajska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00070686900086

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podlesice 5

1.5.2.) Miejscowość: Kroczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-425

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 514688606

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: naczelnik@goprjura.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goprjura.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


STOWARZYSZENIE KULTURY FIZYCZNEJ O ZASIĘGU OGÓLNOKRAJOWYM

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


niesienie pomocy osobom, których życie jest zagrożone; ochrona środowiska

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przeprowadzenie prac remontowo wykończeniowych w Centralnej Stacji Ratunkowej GJ GOPR.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f340825e-086a-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302469

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269228/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 430045,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przeprowadzenie prac remontowo wykończeniowych w Centralnej Stacji Ratunkowej GJ GOPR.”

1) Stan istniejący:
Budynek Centralnej Stacji Ratowniczej Grupy Jurajskiej GOPR znajduje się w Podlesicach na działce o nr ew. 714/, w gminie Kroczyce. Budynek jest budynkiem wolnostojącym. Budynek z piwnicą, parterem, piętrem oraz poddaszem nieużytkowym. Budynek nie posiada garażu. Do budynku prowadzą dwa wejścia.

Charakterystyczne parametry techniczne
 Powierzchnia zabudowy - 326,0 m2;
 Powierzchnia całkowita - 652,0 m2;
 Powierzchnia użytkowa budynku - 476,47 m2;
 Kubatura budynku brutto - 3781,60m3;
 Długość budynku - 26,22m;
 Szerokość el. Frontowe, j (wschodniej) - 16,89m;
 Wysokość budynku do kalenicy - 12,80m;
 Kąt nachylenia dachu - 27 stopni;
 Powierzchnia użytkowa piwnic - 25,52 m2;
 Powierzchnia użytkowa parteru - 244,7 m2;
 Powierzchnia użytkowa piętra - 206,25 m2;
 Poddasze – nieużytkowe.

2) Zakres robót przewiduje:
a) I piętro część remontowa:
a. Remont łazienek damskiej i męskiej:
i. Przesunięcie drzwi łazienkowych;
ii. Roboty remontowe;
iii. Montaż urządzeń sanitarnych;
iv. Zamurowanie okna na poddaszu.
b) I piętro część dobudowana:
a. Tynki wewnętrzne na ścianach i sufitach;
b. Nawierzchnie z płytek typu gress;
c. Stolarka drzwiowa wewnętrzna;
c) Poddasze budynku – wydłużenie przewodów wentylacyjnych do poziomu dachu budynku;
d) Schody żelbetowe:
a. Betonowanie – schody;
b. Zbrojenie;
e) Garaż:
a. Roboty budowlane: ścianki działowe z pustaków, podbudowy, posadzki z płytek z izolacjami i cokolikami, kanał odwadniający;
b. Roboty remontowe: tynki gipsowe
f) Parter remont pomieszczeń:
a. Sala narad;
g) Instalacja ogrzewania:
a. Pokoje ratowników zawodowych – ogrzewanie podłogowe;
b. Łazienka 1 – ogrzewanie grzejnikowe;
c. Łazienka 2 – ogrzewanie grzejnikowe i podłogowe;
d. Garaż – ogrzewanie podłogowe;
h) Instalacja elektryczna dla remontowanej częśco budynku:
a. Instalacja elektryczna i oświetleniowa;

2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (dalej SWZ).

Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.

UWAGA:
Dokumentacja projektowa przewiduje wykonanie w pomieszczeniu łazienki znajdującej się przy Sali zebrań w poziomie parteru prace wykończeniowe oraz jej wyposażenie. Nie stanowi to jednak przedmiotu zamówienia. Należy, tak jak to zostało ujęte w przedmiarze robót, tylko wydzielić pomieszczenia łazienki bez jej wyposażenia i prac wykończeniowych.

3. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również:
 organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy;
 koszt zabezpieczenia majątku trwałego Zamawiającego przed uszkodzeniem, a w szczególności: uszkodzenia budynku i jego wyposażenia, mebli i urządzeń stanowiących własność Zamawiającego spowodowane działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy;
 wszelkich innych dodatkowych kosztów poza wyżej wymienionymi, które są związane z wykonaniem zamówienia, a nie zostały wyszczególnione.

5. Tam, gdzie w SWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub innych dokumentach zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, pzp Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych.
oraz pod warunkiem udowodnienia przez wykonawcę zgodnie z art. 101 ust. 5 lub 6 ustawy Pzp.

6. (…)

7. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

8. Wybrany Wykonawca robót przed podpisaniem umowy opracuje harmonogram rzeczowo - finansowy, który będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy. Harmonogram będzie wymagał akceptacji Zamawiającego, ze szczególnym uwzględnieniem wartości kosztorysowych realizacji poszczególnych elementów wchodzących w skład zadania. Jeżeli zaproponowana wartość obiektu (elementu) będzie budziła zastrzeżenia co do jej wysokości, to Zamawiający będzie mógł żądać opracowania szczegółowego kosztorysu budowlanego, który pozwoli zweryfikować założenia finansowe ujęte w harmonogramie. Opracowanie tego dokumentu jest niezbędne Zamawiającemu w celu kontroli realizacji zamówienia. Harmonogram będzie wymagał akceptacji Zamawiającego.

9. Zgłoszenie gotowości odbioru końcowego po zakończeniu robót musi być potwierdzone przez inspektora nadzoru lub Zamawiającego. Należy je zgłosić przed dniem umownym zakończenia robót w taki sposób, aby dzień odbioru końcowego mieścił się w terminie umownym zakończenia zadania

10. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot umowy na nie mniej niż 3 lata licząc od daty odbioru końcowego robót.

11. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.

12. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót, tj.: roboty remontowe, roboty budowlane, wykonanie instalacji elektrycznych były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.

Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

13. Dostępność dla osób niepełnosprawnych:
Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp., przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych (dla osób ze szczególnymi potrzebami).
Budynek Centralnej Stacji Ratowniczej GJ GOPR jest dostępny dla osób niepełnosprawnych w tym dla osób niepełnosprawnych ruchowo oraz poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wejście główne dla osób niepełnosprawnych od strony północnej – na poziomie parteru. Dojście do budynku, przejścia, ciągi komunikacyjne, pomieszczenia parteru, przestrzeń manewrowa w pomieszczeniach oraz otwory drzwiowe i progi zostały zaprojektowane zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi - zapewniając niezbędne warunki do korzystania z części obiektu, z której te osoby mogą korzystać.
Projekt rozbudowy, przebudowy oraz zmiany konstrukcji dachu budynku Centralnej Stacji Ratowniczej GJ GOPR spełnia przepisy dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. nr 1065 z późn. zm.), oraz zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. nr 2351 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45442110-1 - Malowanie budynków

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
Do upływu terminu składania, tj. do dnia 04.08.2022 r. do godziny 10:00,00 - nie złożono żadnej oferty w powyższym postępowaniu, w związku z czym postępowanie zostało unieważnione na podstawie prawnej wskazanej powyżej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.