eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łobez › Remont balkonów w budynku Domu Pomocy Społecznej w Resku przy ul. Wojska Polskiego 40



Ogłoszenie z dnia 2021-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont balkonów w budynku Domu Pomocy Społecznej w Resku przy ul. Wojska Polskiego 40

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁOBESKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812690536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 41

1.5.2.) Miejscowość: Łobez

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-150

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 91 81 71 403

1.5.8.) Numer faksu: 91 81 71 403 wew. 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatlobeski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatlobeski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatlobeski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont balkonów w budynku Domu Pomocy Społecznej w Resku przy ul. Wojska Polskiego 40

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3889a6b7-415a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001527/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont balkonów w DPS w Resku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263843/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.272.7.2021.RŻ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są:
Roboty obejmujące czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie remontu balkonów i elewacji w budynku Domu Pomocy Społecznej w zakresie:
1) Ustawienie rusztowania
2) Roboty przygotowawcze, w tym:
a) demontaż balustrad i krat balkonowych wykonanych z prętów stalowych,
b) usunięcie izolacji z pianki lub innego materiału spod dolnego ramiaka drzwi balkonowych,
c) rozbiórka istniejącej posadzki, cokołów i czół balkonów wraz z elementami konstrukcji betonowej i obróbek blacharskich oraz izolacji poziomej (jeśli występuje),
d) w przypadku występowania izolacji oczyszczenie płyt balkonowych ze starej izolacji,
e) usunięcie i wywóz gruzu,
f) utylizacja papy (jeśli występuje),
g) usunięcie odparzonego tynku strukturalnego ze ścian przyległych do balkonów,
h) wycięcie uszkodzonej siatki z ocieplenia ścian przyległych do balkonów,
i) oczyszczenie elewacji przyległej do balkonów z glonów i grzybów,
3) Roboty naprawcze płyt balkonowych
a) oczyszczenie z rdzy odkrytego zbrojenia,
b) uzupełnienie ubytków betonu za pomocą materiałów tworzących system do uzupełnień elementów betonowych konstrukcyjnych, poprzez nałożenie warstw gruntujących, nałożenie warstwy szczepnej oraz zasadniczej warstwy naprawczej z mas nadających się do naprawy konstrukcji betonowych,
c) wyrównanie podłoża preparatem, wykonanie warstw wyrównawczych i spadkowych,
d) wykonanie warstwy izolacji przeciwwodnej z materiałów bitumicznych z wywinięciem na ściany i zapewnieniem ciągłości izolacji pod drzwiami balkonowymi,
e) wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzkę,
f) wykonanie nowych obróbek blacharskich,
g) wykonanie nowej warstwy okładzinowej z płyt gresowych mrozoodpornych o wymiarze 30x30 cm lub 30x60 cm,
h) naprawa uszkodzeń elewacji oraz spodu i boków płyt balkonowych,
i) malowanie spodów i boków płyt balkonowych,
j) wymiana pokrycia nad balkonem.
4) Roboty konserwacyjno-naprawcze balustrad
a) sprawdzenie stanu mocowania balustrad w płytach balkonowych i ewentualnie naprawa mocowania przez kotwienie za pomocą dodatkowych marek,
b) wykonanie na nowo zniszczonych lub zbyt słabych spoin spawanych,
c) oczyszczenie balustrady z rdzy i zabezpieczenie jej antykorozyjną farba miniową oraz dwukrotne malowanie farbą nawierzchniową.
5) Roboty izolacyjne i wymiana obróbek blacharskich na płycie konstrukcyjnej.
6) Roboty dotyczące wykonania warstwy spadkowej.
7) Roboty dotyczące wykonania warstwy wodochronnej.
8) Roboty dotyczące wykonania warstwy użytkowej.
a) wykonanie nowej warstwy okładzinowej z płyt gresowych mrozoodpornych o wymiarze 30x30 cm lub 30x60 cm, o min klasie antypoślizgowości R10 lub wyższej.
9) Roboty termomodernizacyjne spodów i policzków balkonów.
10) Roboty malarskie.
a) malowanie elewacji farbami o zwiększonej odporności na porastanie glonami i grzybami w kolorze zgodnym z istniejącą kolorystyką,
b) dwukrotne malowanie farbą olejną balustrad i krat.
11) Roboty elewacji ścian przyległych do balkonów.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), stanowiąca Załącznik nr 9 do SWZ oraz Przedmiar, stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240246,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240246,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240246,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Tomasz Śliwa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552082213

7.3.3) Ulica: ul. Niepodległości 53

7.3.4) Miejscowość: Łobez

7.3.5) Kod pocztowy: 73-150

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240246,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.