eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązowna › Dostawa kruszywa na drogi w gminie Wiązowna



Ogłoszenie z dnia 2024-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa na drogi w gminie Wiązowna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Hydrodukt Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521102958

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Boryszewska 2

1.5.2.) Miejscowość: Wiązowna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-462

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (22)789-01-33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@hydrodukt.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hydrodukt.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://hydrodukt.logintrade.net/zapytania_email,158551,e536289207bd36f868f5a6e2b172974c.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa na drogi w gminie Wiązowna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6979873f-dad7-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071411/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa kruszywa na drogi w gminie Wiązowna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231660

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: H.271.2.2024.BN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa samochodami samowyładowczymi kruszyw na drogi gminy Wiązowna, w miejsca wskazane przez Zamawiającego (Część I, II).
2. CZĘŚĆ I zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę samochodami samowyładowczymi na drogi gminy Wiązowna, w miejsca wskazane przez Zamawiającego, kruszywa betonowego bez domieszek zanieczyszczeń (między innymi gliny, iłów, gruzu ceglanego, cegły wapiennej, elementów metalowych i innych zanieczyszczeń), spełniającego wymagania PN-EN 13285: 2004 i WT-4 2010 dla dróg KR-2 o frakcji 0-63 mm w ilości 5.600 ton. Zawartość frakcji kruszyw 0-2 mm w mieszance – max 15%.
Zamawiający zastrzega iż podana ilość przedmiotu jest wielkością szacunkową i w zależności od potrzeb Zamawiającego może ulec zmianie tj. zmniejszeniu do 4.000 ton. Z tytułu zmniejszenia zamówienia Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie względem Zamawiającego, a przede wszystkim roszczenie o zapłatę za niezamówione kruszywo. Dostarczane kruszywo musi posiadać certyfikaty posiadające zgodność z obowiązującymi normami, a w szczególności z PN-EN 13285.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 468384,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa samochodami samowyładowczymi kruszyw na drogi gminy Wiązowna, w miejsca wskazane przez Zamawiającego (Część I, II).
2. CZĘŚĆ II zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę samochodami samowyładowczymi na drogi gminy Wiązowna, w miejsca wskazane przez Zamawiającego:
a) kruszywa kwarcytowego o frakcji 4-31,5 mm zgodnego z PN-EN 13242: 2002+A1:2007, w ilości 3.900 ton,
b) kruszywa dolomitowego o frakcji 0-31,5 mm zgodnego z PN-EN 13285, PN-EN 13242 + A1: 2007, w ilości 2.200 ton.
Zamawiający zastrzega iż podana ilość przedmiotu jest wielkością szacunkową i w zależności od potrzeb Zamawiającego może ulec zmianie tj. zmniejszeniu do a) 3.000 ton i b) 1.600 ton. Z tytułu zmniejszenia zamówienia Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie względem Zamawiającego, a przede wszystkim roszczenie o zapłatę za niezamówione kruszywo. Dostarczane kruszywo musi posiadać certyfikaty posiadające zgodność z obowiązującymi normami, a w szczególności z PN-EN 13285 i 13242 + A1: 2007.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 738246,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 440832,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 585480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 440832,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MADURA" Gierasińska Anna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482039895

7.3.3) Ulica: Radomska 155

7.3.4) Miejscowość: Kowala - Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 26-624

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 440832,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 589108,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 852931,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 589108,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MADURA" Gierasińska Anna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482039895

7.3.3) Ulica: Radomska 155

7.3.4) Miejscowość: Kowala - Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 26-624

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 589108,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.