eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Modernizacja placu zabaw na osiedlu Nowy Świat w Serocku



Ogłoszenie z dnia 2024-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placu zabaw na osiedlu Nowy Świat w Serocku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Serock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015570119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 21

1.5.2.) Miejscowość: Serock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.piekarzewski@serock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://serock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja placu zabaw na osiedlu Nowy Świat w Serocku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88b33bce-e207-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012756/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie Miasta i Gminy Serock

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245614

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRI.271.2.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 190043,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw na terenie działki nr ew. 19/13 obr. 12 Serock-Miasto, gmina Serock, powiat legionowski, woj. mazowieckie. Realizacja polegać będzie na wykonaniu nowej nawierzchni wylewanej z granulatów SBR i EPDM oraz wymianie trzech urządzeń zabawowych i piaskownicy.
2) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje:
a) demontaże wraz z rozbiórkami i utylizacją:
- rozebranie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw z płyt gumowych SBR gr. 5cm;
- demontaż urządzeń zabawowych – huśtawka wahadłowa podwójna – 1 szt., huśtawka wagowa – 1 szt., bujak sprężynowy – 1 szt. wraz z betonowymi stopami;
- rozbiórka betonowej konstrukcji piaskownicy wraz z elementami drewnianymi oraz usunięcie piasku;
b) dostawa i montaż urządzeń placu zabaw dla dzieci:
- huśtawka wahadłowa metalowa podwójna – elementy konstrukcyjne wykonane ze stali węglowej ocynkowanej i malowanej proszkowo; zawieszenie huśtawek ze stali nierdzewnej; siedziska 2 typy – płaskie gumowe i siedzisko koszyk dla najmłodszych dzieci; kolorystyka do potwierdzenia z Zamawiającym; wymiary (dł. x szer. x h) 385x185x244cm - 1 komplet (1szt.);
- huśtawka wagowa metalowa żabka – elementy konstrukcyjne wykonane ze stali węglowej ocynkowanej i malowanej proszkowo; kolorystyka do potwierdzenia z Zamawiającym; wym. (dł. x szer. x h) 160x50x85cm - 1 komplet (1szt.);
- jednoosobowy sprężynowiec Dino 2 – elementy konstrukcyjne wykonane ze stali węglowej ocynkowanej i malowanej proszkowo; siedziska wykonane z płyt HDPE odpornych na działanie czynników atmosferycznych; kolorystyka do potwierdzenia z Zamawiającym; wym. (dł. x szer. x h)300x38x80cm - 1szt.;
- piaskownica - konstrukcja wykonana ze stali nierdzewnej ścianki
z materiału HDPE; kolorystyka do potwierdzenia z Zamawiającym; wym. 300x400cm wraz z wypełnieniem piaskiem - 1szt.;
c) wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej mrozoodpornej, wodoprzepuszczalnej, antypoślizgowej - ułożenie nawierzchni EPDM gr. 1cm na podkładzie z SBR gr. 4cm (warstwa) na całej powierzchni placu zabaw. Uwaga: Przed ułożeniem nawierzchni należy sprawdzić stan podbudowy tak by była zgodna z zaleceniami producenta. Materiał podłoża powinien być dobrze zagęszczony i zapewniać możliwość odprowadzania wody (zaleca się wyrównanie podłoża przy użyciu materiału dostarczonego przez wykonawcę). Warstwa EPDM w kolorze czerwonym. Nawierzchnia bezpieczna musi spełniać normę PN-EN 1177:2009.
d) dodatkowe prace w obszarze placu zabaw: mycie ciśnieniowe chodnika wraz z impregnacją.
e) ogrodzenie i dojście do placu zabaw: w celu umożliwienia wjazdu na teren placu zabaw należy wykonać demontaż kostki na fragmencie przy wjeździe oraz zdemontować przęsło ogrodzenia, które to elementy po zakończeniu prac należy odtworzyć do stanu pierwotnego.
f) uporządkowanie terenu w rejonie prowadzonych robót.
3) Stan istniejący: Teren placu zabaw znajduje się pomiędzy budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi z wejściem od strony północnej, wydzielony od części jezdnej i parkingów ogrodzeniem stalowym i furtką wys. 120cm. Od strony zachodniej plac zabaw oddzielony od sąsiednich działek niskim murkiem z cegły klinkierowej i zielenią urządzoną. Przedmiotowa działka to teren zagospodarowany urządzeniami zabawowymi dla dzieci. Teren placu zabaw wyłożony nawierzchnią bezpieczną z gumowych płyt połączonych ze sobą za pomocą kołków systemowych, wokół placu chodnik z kostki betonowej. Na placu znajdują się też elementy małej architektury (ławki, kosze na śmieci). Dostęp na działkę od drogi powiatowej ul. Nasielskiej poprzez drogę wewnętrzną (osiedlową) i parking dla mieszkańców. Przedmiotowa działka stanowi własność Gminy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200975,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338755,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200975,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MASTERS RUBBER CICHOPEK ROMAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541894048

7.3.3) Ulica: Fryderyka Chopina 38/16

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200975,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.