eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieścisko › ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCIACH PIASTOWICE I GÓŁKA



Ogłoszenie z dnia 2021-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCIACH PIASTOWICE I GÓŁKA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEŚCISKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 572140590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 13

1.5.2.) Miejscowość: Mieścisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-290

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@miescisko.nowoczesnagmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miescisko.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/miescisko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCIACH PIASTOWICE I GÓŁKA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37c440b2-2778-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001349/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa sieci wodociągowej Piastowice - Gółka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00224913/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBR.271.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1144083 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia gwarantowanego jest: rozbudowa sieci wodociągowej od wsi Gołaszewo przez wieś Piastowice aż do wsi Gołka na terenie gminy Mieścisko. Realizacja inwestycji przebiegać będzie liniowo po działkach o nr ew. 57, 60, 21 obręb Gołaszewo oraz 35, 49 obręb Piastowice. Zgodnie
z wydanymi warunkami technicznymi nr WT.47.12.2020 z dnia 23.12.2020r. zaprojektowano rozbudowę istniejącego wodociągu od miejscowości Gołaszyn do m. Gólka obejmujący odcinek od 2 kilometrów. Nowoprojektowany wodociąg należy włączyć do istniejącego wodociągu Dz90mm w Gołaszewie dz. nr 57. Z uwagi na brak dokładnych rzędnych posadowienia istniejącego wodociągu na mapie do celów projektowych, do projektu przyjęto normatywnie zagłębienie sieci na poziomie 1,4-1,7 m poniżej poziomu terenu. Przed przystąpieniem do robót należy zweryfikować poziom posadowienia za pomocą przekopów kontrolnych w celu ewentualnego dostosowania do projektowanych rozwiązań.
2. Zakres prac dla projektowanego wodociągu obejmuje w szczególności:
• Wykonanie wodociągu z rur ∅160x9.5mm PE100 SDR17 PN10 i wodociągu ∅125x7.4mm PE100 SDR17 PN10
• Wykonanie 10 szt. hydrantów zewnętrzny podziemny Hp80
• Wykonanie 2szt. zasuw odcinających Dn150mm wraz z obudową i skrzynką uliczną.
• Wykonanie 18 szt. zasuw odcinających Dn110mm wraz z obudową i skrzynką uliczną.
• Zabezpieczenie istniejących kolizji,
• Wytyczenie geodezyjne trasy wodociągu,
• Oznakowanie prac,
• Badania i pomiary,
Zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej niezbędnej przy realizacji zamówienia w zakresie zgodnym z -Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 roku w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2020r. poz. 1429)

3. W trakcie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest m.in. do:
• prowadzenia robót w sposób nie powodujący pogorszenia stanu lub dewastacji terenów i budynków przyległych do inwestycji, dróg dojazdowych i ewentualnych „objazdowych”. W celu wyeliminowania późniejszych roszczeń ze strony właścicieli nieruchomości sąsiadujących z terenem budowy i układem drogowym zaleca się wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego przed rozpoczęciem robót, przy współudziale prawnych właścicieli terenu i nieruchomości,
• zabezpieczenia, poprzez odpowiednią organizacją robót interesów osób trzecich oraz użytkowników i właścicieli przyległej zabudowy, naruszonych w związku z realizacją przedmiotu umowy,
• prowadzenia robót w sposób zapewniający spełnienie wymogów określonych w pozwoleniach, uzgodnieniach, zezwoleniach itp.,
• prowadzenia robót zgodnie z wymogami:
 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U 2019r. poz. 1065 z późn. zm.),
 Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U 2016 poz. 124 ze zm.),
 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003r. Nr 120 poz. 1126),
 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (t.j. Dz. U 2017r. poz. 784 z późn. zm.),
 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 roku w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2020r. poz. 1429)

• załatwienia wszystkich spraw formalno-technicznych związanych z:
 prowadzeniem robót w zakresie linii telekomunikacyjnej,
 budową i przebudową odwodnienia,
• zabezpieczenia strefy roboczej przed dostępem osób trzecich poprzez ogrodzenie, oznakowanie,
• zapewnienia bezpiecznego przejścia pieszego i dojazdów w zakresie uzgodnionym z użytkownikiem i inspektorem nadzoru,
• utrzymania w należytym porządku i czystości użytkowane drogi komunikacyjne,
• zapewnienia dojazdu do obiektu służbom komunalnym i pojazdom uprzywilejowanym,
• zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie nieruchomości,
• sprzątnięcia placu budowy po zakończeniu robót,
• kompleksowej obsługi geodezyjnej i geotechnicznej niezbędnej przy realizacji zamówienia wraz z operatem geodezyjnym powykonawczym (w 5 egzemplarzach), który to koszt należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym oraz sporządzenie i dostarczenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej zarejestrowanej w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno- Kartograficznej (w 5 egzemplarzach),
• sporządzenia Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,
• uczestnictwa w naradach koordynacyjnych,
• zorganizowania na własny koszt zaplecza budowy,
• opracowania na własny koszt tymczasowego projektu organizacji ruchu, uzyskanie jego zatwierdzenia oraz poniesieniu kosztów zajęcia pasa drogowego na czas robót
• sporządzenie kosztorysów wykonawczych przed podpisaniem umowy.
• sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego zaakceptowanego przez inspektora nadzoru i Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Wzór harmonogramu stanowi integralną część niniejszej umowy.
• przygotowania we własnym zakresie terenu pod budowę, tj. usunięcia wszelkich przeszkód, kolizji i osób utrudniających wykonywanie robót budowlanych.
• zapewnienia bezpieczeństwa konstrukcji budowli, budynków i urządzeń oraz właściwych warunków eksploatacyjnych lub dojazdowych do obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placu budowy,
• zorganizowania we własnym zakresie czasowego placu składu materiałów rozbiórkowych mi przetwarzanych powstałych podczas wykonywania robót,
• zabezpieczenia przed uszkodzeniami mechanicznymi drzew przez obłożenie pni deskami,
• odtworzenia zniszczonych istniejących układów pieszo-drogowych i terenu zaplecza budowy, które ulegną zniszczeniu w trakcie prowadzenia robót,
4. Zamówienie należy wykonać przy użyciu nowych wyrobów spełniających wymogi, o których mowa w art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1333 z późn.zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 1213 z późn.zm.) oraz wymaganiom określonym w Dokumentacji Projektowej dla materiałów posiadających odpowiednie atesty i dopuszczenia do obrotu i stosowania na rynku polskim. Na każde żądanie Inspektora Nadzoru Wykonawca zobowiązuje się do okazania w odniesieniu do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, a dla materiałów nie objętych certyfikacją deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z właściwymi normami lub aprobatę techniczną.
5. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać i wykonywać polecenia osób sprawujących nadzór nad realizacją niniejszej umowy ze strony Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do zawiadomienia z odpowiednim wyprzedzeniem nadzoru archeologicznego o terminie przystąpienia do wykonywania robót oraz zapewnienie dostępu nadzorowi,
6. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli Zamawiającemu co najmniej 48 miesięcznej gwarancji i rękojmi, okres rękojmi będzie równy okresowi udzielonej gwarancji i liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych.
7. Zaleca się, aby ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Wykonawcy dokonali we własnym zakresie oględzin terenu, celem uzyskania wszystkich informacji, które mogą ułatwić właściwe rozpoznanie warunków realizacji niniejszego zamówienia, co będzie przydatne na etapie przygotowania oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388311 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388311 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 388311 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUANET Mieścisko Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7661965235

7.3.3) Ulica: Zacisze

7.3.4) Miejscowość: Mieścisko

7.3.5) Kod pocztowy: 62-290

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388311 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.