eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Prace modernizacyjno - adaptacyjne w budynku Przychodni Specjalistycznej SPZOZ Świdnik, ul. B. Leśmiana 4



Ogłoszenie z dnia 2022-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace modernizacyjno – adaptacyjne w budynku Przychodni Specjalistycznej SPZOZ Świdnik, ul. B. Leśmiana 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431010878

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Leśmiana 4

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 814523067

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spzozswidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozswidnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace modernizacyjno – adaptacyjne w budynku Przychodni Specjalistycznej SPZOZ Świdnik, ul. B. Leśmiana 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7244a35c-e7cf-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00105616/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Prace modernizacyjno-adaptacyjne w budynku Przychodni Specjalistycznej SPZOZ Świdnik, ul. B. Leśmiana 4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202425/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy : SPZOZ/ZP/271/09/06/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 150738,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są prace modernizacyjno – adaptacyjne w budynku SPZOZ Świdnik przy ul. B. Leśmiana 4 - zlokalizowane na parterze w Przychodni Specjalistycznej oraz na II piętrze w pomieszczeniach należących do Administracji SPZOZ.
2. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich zakres został określony w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą:
a) Opis techniczny pn. Modernizacja Przychodni Specjalistycznej SP ZOZ ul. Leśmiana 4 w Świdniku, stanowiący Załącznik Nr 8 do SWZ,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) pn. Prace modernizacyjno – adaptacyjne w budynku Przychodni Specjalistycznej SP ZOZ, stanowiąca Załącznik Nr 9 do SWZ,
c) przedmiar robót pn. Modernizacja Przychodni Specjalistycznej SP ZOZ, stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ
i obejmuje:
- wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych,
3. W zakres prac modernizacyjno – adaptacyjnych szczegółowo określonych w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 2 powyżej, wchodzi m.in.:

A) modernizacja na poziomie „0” pomieszczeń rejestracji, pokoju socjalnego, toalet oraz wykonanie sufitu podwieszanego i oświetlenia w ciągach komunikacyjnych

A.1 Klatka schodowa
- malowanie ścian farbami olejnymi
- malowanie ścian i sufitów farbami antybakteryjnymi
- malowanie farbami olejnymi grzejników
- odnowienie poręczy schodowych
- wymiana opraw oświetleniowych
- wymiana osprzętu elektrycznego

A.2 Korytarz 1
- malowanie ścian farbami olejnymi
- malowanie ścian i sufitów farbami antybakteryjnymi
- obsadzenie kratek wentylacyjnych
- uzupełnienie posadzki z terakoty przy drzwiach
- wykonanie sufitów podwieszonych z włókien mineralnych
- wymiana pochwytów na ścianach
- wymiana opraw oświetleniowych
- wymiana osprzętu elektrycznego

A.3 WC 1
- malowanie ścian farbami olejnymi
- malowanie ścian i sufitów farbami antybakteryjnymi
- malowanie farbami olejnymi drzwi
- obsadzenie kratek wentylacyjnych
- wymiana umywalki
- wymiana ustępu „Kompakt”
- wymiana trójnika PCW
- wymiana opraw oświetleniowych
- wymiana osprzętu elektrycznego

A.4 Rejestracja
- malowanie ścian i sufitów farbami antybakteryjnymi
- malowanie farbami olejnymi grzejników
- wymiana posadzki z paneli podłogowych na posadzkę terakotową
- wymiana opraw oświetleniowych
- wymiana osprzętu elektrycznego

A.5 Pomieszczenie socjalne
- malowanie ścian i sufitów farbami antybakteryjnymi
- malowanie farbami olejnymi drzwi
- wymiana posadzki terakotowej
- wymiana zlewozmywaka
- rozdzielenie oświetlenia

A.6 Korytarz 2
- malowanie ścian farbami olejnymi
- malowanie ścian i sufitów farbami antybakteryjnymi
- malowanie farbami olejnymi drzwi
- wymiana opraw oświetleniowych
- wymiana osprzętu elektrycznego

A.7 WC 2
- malowanie ścian i sufitów farbami antybakteryjnymi
- obsadzenie kratek wentylacyjnych
- wymiana umywalki
- wymiana ustępu „Kompakt”
- wymiana drzwi
- wymiana płytek okładzinowych ściennych glazurowanych
- wymiana opraw oświetleniowych
- wymiana osprzętu elektrycznego

B) modernizacja ciągów komunikacyjnych na poziomie „2” wraz z adaptacją części korytarza na pomieszczenie Sekcji Zamówień Publicznych, Zaopatrzenia i Projektów Unijnych

B.1 Sala konferencyjna
- malowanie ścian i sufitów farbami antybakteryjnymi
- malowanie farbami olejnymi grzejników
- malowanie farbami olejnymi drzwi
- demontaż karniszy
- wymiana opraw oświetleniowych
- wymiana osprzętu elektrycznego

B.2 Pomieszczenie przechodnie
- malowanie ścian farbami olejnymi
- malowanie ścian i sufitów farbami antybakteryjnymi
- malowanie farbami olejnymi grzejników
- montaż drzwi
- wymiana opraw oświetleniowych
- wymiana osprzętu elektrycznego

B.3 Pokój biurowy
- malowanie ścian i sufitów farbami antybakteryjnymi
- wymiana grzejników
- wymiana zlewozmywaka
- wymiana opraw oświetleniowych
- wymiana osprzętu elektrycznego

B.4 Korytarz
- malowanie ścian farbami olejnymi
- malowanie ścian i sufitów farbami antybakteryjnymi
- malowanie farbami olejnymi drzwi
- obsadzenie kratek wentylacyjnych
- wymiana posadzki PCW na posadzkę z terakoty
- wymiana pochwytów na ścianach
- wymiana opraw oświetleniowych
- wymiana osprzętu elektrycznego

C) modernizacja sanitariatów na poziomie „2”

C.1 WC
- malowanie ścian i sufitów farbami antybakteryjnymi
- obsadzenie kratek wentylacyjnych
- wykonanie kabin ustępowych z płyt g-k
- montaż drzwi
- wymiana umywalek
- montaż ustępu „Kompakt
- wymiana posadzki z terakoty
- licowanie ścian płytkami glazurowanymi
- wymiana opraw oświetleniowych
- wymiana osprzętu elektrycznego

Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495):
a) Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub osoby wspólnie ubiegające się o zamówienie, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegających na wykonywaniu prac na placu budowy, co najmniej dla następujących czynności:
1) roboty ogólnobudowlane,
2) roboty sanitarne instalacyjne
3) roboty elektryczne instalacyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189594,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189594,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Boltbud Kwiecień Suszko sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 369757473

7.3.3) Ulica: ul. Browarna 5 lok. A

7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw

7.3.5) Kod pocztowy: 22-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189594,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.