eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rymanów › Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Rymanów-Zdrój oraz Królik Polski, Gmina Rymanów - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Rymanów-Zdrój
oraz Królik Polski, Gmina Rymanów – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rymanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mitkowskiego 14A

1.5.2.) Miejscowość: Rymanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-480

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rymanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rymanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Rymanów-Zdrój
oraz Królik Polski, Gmina Rymanów – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f980f62-99fa-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301156

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014398/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Rymanów-Zdrój oraz Królik Polski, Gmina Rymanów – II postępowanie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072187/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIN.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 560000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Rymanów-Zdrój.
a) ulica Zdrojowa – zakres prac obejmuje budowę stanowisk słupowych od nr L21 do stanowiska słupowego nr L44 – zgodnie załączonym projektem budowlanym jest to kontynuacja realizacji rozpoczętego projektu budowlanego, zakres zamówienia obejmuje prace w zakresie:
• Budowy linii kablowej doziemnej eN.
• Posadowienia stanowisk słupowych oświetleniowych wraz z oprawami LED
• Wykonania instalacji ochrony od porażeń.
b) ulica Ogrodowa - zakres prac obejmuje budowę 2 stanowisk słupowych wraz z oprawami oświetleniowymi LED, zakres zamówienia obejmuje prace w zakresie:
• Budowy linii kablowej doziemnej eN.
• Posadowienia stanowisk słupowych oświetleniowych wraz z oprawami LED
• Wykonania instalacji ochrony od porażeń.
c) ulica Kasztanowa - zakres prac obejmuje budowę 5 stanowisk słupowych wraz z oprawami oświetleniowymi LED, zakres zamówienia obejmuje prace w zakresie:
• Budowy linii kablowej doziemnej eN.
• Posadowienia stanowisk słupowych oświetleniowych wraz z oprawami LED
• Wykonania instalacji ochrony od porażeń
d) ulica PCK - zakres prac obejmuje budowę 18 stanowisk słupowych wraz z oprawami oświetleniowymi LED, zakres zamówienia obejmuje prace w zakresie:
• Budowy linii kablowej doziemnej eN.
• Posadowienia stanowisk słupowych oświetleniowych wraz z oprawami LED
• Wykonania instalacji ochrony od porażeń
• słup nr L6/1/WO przyjąć słup do wyceny z dwoma ramionami (wysięgnik WA-15/2 lub WA-14/2)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 400000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Królik Polski.
Budowa linii kablowej doziemnej przy drodze wojewódzkiej (DW887) w miejscowości Królik Polski ul. Bieszczadzka na działce nr ew. 1398 w km od 29+206 do km 30+707 strona prawa oraz odcinka drogi powiatowej nr: P2112 jako budowę linii kablowej YAKXS 4x35mm2.
Zakres zamówienia obejmuje tylko prace w zakresie: budowy linii kablowej doziemnej wraz
z fundamentami nie należy wyceniać budowy słupów oświetleniowych wraz oprawami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 160000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 563000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 686340 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 563000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-BUD - Przedsiębiorstwo Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 687-107-34-42

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 563000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Instal-Projekt” Krzysztof Uliasz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 684-214-21-23

7.3.4) Miejscowość: Cergowa

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.