Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00239237/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
- 2023/BZP 00256632/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
" Budowa placów zabaw w Cieciorach i Wanacji"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Turośl ul. Jana Pawła II 49 18-525 Turośl
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 49
1.5.2.) Miejscowość: Turośl
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-525
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 504913483
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpioc@turosl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.turosl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/turosl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
" Budowa placów zabaw w Cieciorach i Wanacji"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89d9f3af-fed3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029362/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 " Budowa placów zabaw w Cieciorach i Wanacji"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja współfinansowana ze srodków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Osi Priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej. Działania 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239237
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPK.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 111096,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn: „Budowa placów zabaw w Cieciorach i Wanacji” . 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
3. Przedmiary robót dołączone do specyfikacji warunków zamówienia stanowią wyłącznie element pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty. Roboty budowlane ujęte w dokumentacji projektowej, a nie ujęte w przedmiarach, nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. Jeżeli występują rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarami robót należy przyjąć za wiążące dokumentację projektową. 4. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi na roboty budowlane: minimalny termin gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego przez Zamawiającego. Wykonawca może
przedłużyć termin gwarancji i rękojmi do 72 m-cy , a) okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym, po dniu w którym nastąpił bezu-sterkowy odbiór końcowy całości zadania będącego przedmiotem umowy,
b) gwarancją i rękojmią objęte są wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji i przedmiotu zamówienia, c) okres rękojmi będzie odpowiadał okresowi gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132065,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205321,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132065,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: " OSTROVIA" Marek Trwoga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660149569
7.3.3) Ulica: Ostrów Północny 49
7.3.4) Miejscowość: Szudziałowo
7.3.5) Kod pocztowy: 16-113
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK TRWOGA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK TRWOGA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132065,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa strefy sportowo - rekreacyjnej w Nowym Brzesku wraz z wymaganą infrastrukturą.
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy ul. Szkolnej w Józefowie"
- Modernizacja boiska szkolnego - ETAP I: Boisko do siatkówki/koszykówki.
- Zaprojektowanie i budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wola Krakowiańska
- Modernizacja infrastruktury społecznej w miejscowościach po byłych PGR w gm. Zapolice
- Budowa kompleksów sportowych na terenie szkół powiatowych
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.