Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00244831/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
- 2024/BZP 00253220/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego dla zadań inwestycyjnych polegających na wyburzeniu budynków gminnych i utworzeniu w tych miejscach terenów zielonych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,159370,9d3daef2abbfe68e1ec9e46ff405b0a9.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego dla zadań inwestycyjnych polegających na wyburzeniu budynków gminnych i utworzeniu w tych miejscach terenów zielonych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f6ed12a-e06a-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301121
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024808/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Rewitalizacja przestrzeni miejskich w dzielnicach Nowe Miasto, Piaskowa Góra i Podgórza w Wałbrzychu Polegająca na utworzeniu terenów zielonych – usługa nadzoru
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00244831
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.31.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 101500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Rozbiórka obiektów gminnych i zagospodarowanie terenu przy ulicy Niepodległości 23, 23A i 25 w Wałbrzychu, działka 259/3, 261/1, 261/2 obr. 33 Podgórze.Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego ma się odbywać zgodnie z pozwoleniem na rozbiórkę, Dokumentacją projektową, wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 (dotyczący utworzenia terenów zielonych), Specyfikacją Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SWZ” oraz umowami zawartymi przez Zamawiającego z Wykonawcami i Instytucjami współfinansującymi Zadanie i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. ma obejmować kompleksową obsługę prawną, finansową i techniczną Zadania, rozliczenie środków przyznanych przez Zamawiającego na jego realizację, oraz współpracę przy realizacji umów o dofinansowanie Zadania.
Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestycyjnym:
a) rozbiórki przewidziane w projekcie,
b) zagospodarowanie terenu polegające na utworzeniu terenów zielonych wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do Umowy,
c) wykonanie pozostałych robót niewymienionych a wynikających z dokumentacji projektowej oraz wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do Umowy i niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania.
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują:
a) Umowa,
b) Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana „SWZ”) wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami Zamawiającego do SWZ i zmianami SWZ , stanowiąca załącznik nr 1 do Umowy,
c) Dokumentacja projektowa, wykonana przez „KONSTRUKCJON” Jacek Stasiak z siedzibą przy ul. Gen. Andersa 15 w Świebodzicach 58-160 oraz Przedsiębiorstwo Usługowo Inżynieryjne „ARGO” Artur Szombara z siedzibą przy ul. Palowieckiej 98 w Bełku 44-230, stanowiąca załącznik nr 2 do Umowy,
d) STWiORB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 30500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Rozbiórka obiektów gminnych i zagospodarowanie terenu przy ulicy Niepodległości 71 w Wałbrzychu, działka 499/6 obr. 33 Podgórze.Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego ma się odbywać zgodnie z pozwoleniem na rozbiórkę, Dokumentacją projektową, wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 (dotyczący utworzenia terenów zielonych), Specyfikacją Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SWZ” oraz umowami zawartymi przez Zamawiającego z Wykonawcami i Instytucjami współfinansującymi Zadanie i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. ma obejmować kompleksową obsługę prawną, finansową i techniczną Zadania, rozliczenie środków przyznanych przez Zamawiającego na jego realizację, oraz współpracę przy realizacji umów o dofinansowanie Zadania.
Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestycyjnym:
a) rozbiórki przewidziane w projekcie,
b) zagospodarowanie terenu polegające na utworzeniu terenów zielonych wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do umowy,
c) wykonanie pozostałych robót niewymienionych a wynikających z dokumentacji projektowej oraz wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do umowy i niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania.
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują:
a) Umowa,
b) Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana „SWZ”) wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami Zamawiającego do SWZ i zmianami SWZ , stanowiąca załącznik nr 1 do Umowy,
c) Dokumentacja projektowa, wykonana przez „KONSTRUKCJON” Jacek Stasiak z siedzibą przy ul. Gen. Andersa 15 w Świebodzicach 58-160, stanowiąca załącznik nr 2 do Umowy,
d) STWiORB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: Rozbiórka obiektów gminnych i zagospodarowanie terenu przy ulicy Niepodległości 118 i 124 w Wałbrzychu, działka 10, 13/12 obr. 39 Podgórze.Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego ma się odbywać zgodnie z pozwoleniem na rozbiórkę, Dokumentacją projektową, wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 (dotyczący utworzenia terenów zielonych), Specyfikacją Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SWZ” oraz umowami zawartymi przez Zamawiającego z Wykonawcami i Instytucjami współfinansującymi Zadanie i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. ma obejmować kompleksową obsługę prawną, finansową i techniczną Zadania, rozliczenie środków przyznanych przez Zamawiającego na jego realizację, oraz współpracę przy realizacji umów o dofinansowanie Zadania.
Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestycyjnym:
a) rozbiórki przewidziane w projekcie,
b) zagospodarowanie terenu polegające na utworzeniu terenów zielonych wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do umowy,
c) wykonanie pozostałych robót niewymienionych a wynikających z dokumentacji projektowej oraz wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do umowy i niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania.
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują:
a) Umowa,
b) Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana „SWZ”) wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami Zamawiającego do SWZ i zmianami SWZ , stanowiąca załącznik nr 1 do Umowy,
c) Dokumentacja projektowa, wykonana przez „KONSTRUKCJON” Jacek Stasiak z siedzibą przy ul. Gen. Andersa 15 w Świebodzicach 58-160 oraz Przedsiębiorstwo Usługowo Inżynieryjne „ARGO” Artur Szombara z siedzibą przy ul. Palowieckiej 98 w Bełku 44-230, stanowiąca załącznik nr 2 do Umowy,
d) STWiORB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 22000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4: Rozbiórka obiektów gminnych i zagospodarowanie terenu przy ulicy Niepodległości 138 w Wałbrzychu, działka 14/1 obr. 39 Podgórze.Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego ma się odbywać zgodnie z pozwoleniem na rozbiórkę, Dokumentacją projektową, wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 (dotyczący utworzenia terenów zielonych), Specyfikacją Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SWZ” oraz umowami zawartymi przez Zamawiającego z Wykonawcami i Instytucjami współfinansującymi Zadanie i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. ma obejmować kompleksową obsługę prawną, finansową i techniczną Zadania, rozliczenie środków przyznanych przez Zamawiającego na jego realizację, oraz współpracę przy realizacji umów o dofinansowanie Zadania.
Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestycyjnym:
a) rozbiórki przewidziane w projekcie,
b) zagospodarowanie terenu polegające na utworzeniu terenów zielonych wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do umowy,
c) wykonanie pozostałych robót niewymienionych a wynikających z dokumentacji projektowej oraz wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do umowy i niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania.
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują:
a) Umowa,
b) Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana „SWZ”) wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami Zamawiającego do SWZ i zmianami SWZ , stanowiąca załącznik nr 1 do Umowy,
c) Dokumentacja projektowa, wykonana przez Przedsiębiorstwo Usługowo Inżynieryjne „ARGO” Artur Szombara z siedzibą przy ul. Palowieckiej 98 w Bełku 44-230, stanowiąca załącznik nr 2 do Umowy,
d) STWiORB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5: Rozbiórka obiektów gminnych i zagospodarowanie terenu przy ulicy Niepodległości 267 i 269 w Wałbrzychu, działka 226/11, 226/12 obr. 33 Podgórze.Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego ma się odbywać zgodnie z pozwoleniem na rozbiórkę, Dokumentacją projektową, wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 (dotyczący utworzenia terenów zielonych), Specyfikacją Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SWZ” oraz umowami zawartymi przez Zamawiającego z Wykonawcami i Instytucjami współfinansującymi Zadanie i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. ma obejmować kompleksową obsługę prawną, finansową i techniczną Zadania, rozliczenie środków przyznanych przez Zamawiającego na jego realizację, oraz współpracę przy realizacji umów o dofinansowanie Zadania.
Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestycyjnym:
a) rozbiórki przewidziane w projekcie,
b) zagospodarowanie terenu polegające na utworzeniu terenów zielonych wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do umowy,
c) wykonanie pozostałych robót niewymienionych a wynikających z dokumentacji projektowej oraz wg wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do umowy i niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania.
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują:
a) Umowa,
b) Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana „SWZ”) wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami Zamawiającego do SWZ i zmianami SWZ , stanowiąca załącznik nr 1 do Umowy,
c) Dokumentacja projektowa, wykonana przez Przedsiębiorstwo Usługowo Inżynieryjne „ARGO” Artur Szombara z siedzibą przy ul. Palowieckiej 98 w Bełku 44-230, stanowiąca załącznik nr 2 do Umowy,
d) STWiORB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 22000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego dla zadań inwestycyjnych polegających na wyburzeniu budynków gminnych i utworzeniu w tych miejscach terenów zielonych – zadanie 1: Rozbiórka obiektów gminnych i zagospodarowanie terenu przy ulicy Niepodległości 23, 23A i 25 w Wałbrzychu, działka 259/3, 261/1, 261/2 obr. 33 Podgórze.
W przedmiotowym postępowaniu /zadaniu/ zostały złożone dwie oferty, z których jedna podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp, natomiast druga podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a) ustawy Pzp.
Zgodnie z art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku, gdy „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44095,50 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 poz. 1605 ze zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego dla zadań inwestycyjnych polegających na wyburzeniu budynków gminnych i utworzeniu w tych miejscach terenów zielonych – zadanie nr 2: Rozbiórka obiektów gminnych i zagospodarowanie terenu przy ulicy Niepodległości 71 w Wałbrzychu, działka 499/6 obr. 33 Podgórze.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający na realizację tej części zamówienia może przeznaczyć kwotę 16 605,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację tej części zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, która wynosi 31 980,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31980 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42865,50 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 poz. 1605 ze zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego dla zadań inwestycyjnych polegających na wyburzeniu budynków gminnych i utworzeniu w tych miejscach terenów zielonych – zadanie nr 3: Rozbiórka obiektów gminnych i zagospodarowanie terenu przy ulicy Niepodległości 118 i 124 w Wałbrzychu, działka 10, 13/12 obr. 39 Podgórze.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający na realizację tej części zamówienia może przeznaczyć kwotę 27 060 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację tej części zamówienia zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, która wynosi 31 980,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57810,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 poz. 1605 ze zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego dla zadań inwestycyjnych polegających na wyburzeniu budynków gminnych i utworzeniu w tych miejscach terenów zielonych – zadanie nr 4: Rozbiórka obiektów gminnych i zagospodarowanie terenu przy ulicy Niepodległości 138 w Wałbrzychu, działka 14/1 obr. 39 Podgórze.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający na realizację tej części zamówienia może przeznaczyć kwotę 16 605,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację tej części zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, która wynosi 31 980,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 poz. 1605 ze zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego dla zadań inwestycyjnych polegających na wyburzeniu budynków gminnych i utworzeniu w tych miejscach terenów zielonych – zadanie nr 5: Rozbiórka obiektów gminnych i zagospodarowanie terenu przy ulicy Niepodległości 267 i 269 w Wałbrzychu, działka 226/11, 226/12 obr. 33 Podgórze.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający na realizację tej części zamówienia może przeznaczyć kwotę 27 060 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację tej części zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, która wynosi 31 980,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47970,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Usługa szkoleniowa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu dwóch typów indywidualnych szkoleń zawodowych
- Remont istniejących i wykonanie nowych balustrad drewnianych na tarasach kompleksu Zamek Książ
- "Zastępstwo inwestycyjne dla robót w zakresie budowy skateparku dla dzieci i młodzieży oraz budowy parku osiedlowego (II)"
- Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących w budynku DMOW im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu przy ul. Strzegomskiej 20
- "Opracowanie audytu energetycznego i dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji dla 6 budynków zlokalizowanych w Wałbrzychu"
- Remont pokojów nr 430 i 431 w budynku hotelowym nr 4 zespołu Zamek Książ w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gmnie Mircze" i "Scalenie gruntów wsi Siemierz w gmnie Rachanie".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową żłobka w miejscowości Kleosin.
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. "Budowa Szkoły Podstawowej w Wiszni Małej ETAP II"
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad remontem budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 416 w m. Nowy Dwór Prudnicki" - z podziałem na zadania
- Modernizacja kotłowni i instalacji c.o. w budynku oświatowym nr 97 w Wysowej-Zdroju wraz z usługą inspektora nadzoru inwestorskiego
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.