eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerklaniec › Przewóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z terenu Gminy Świerklaniec do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z terenu Gminy Świerklaniec do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIERKLANIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Świerklaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@ugswierklaniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-swierklaniec

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej z terenu Gminy Świerklaniec do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38068402-1fca-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030215/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przewóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej dostępnymi pod adresem https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej pod adresem: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zawarta w rozdziale 34 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jw.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.2.12.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na transporcie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Świerklaniec z miejsca zamieszkania do szkół i placówek oświatowych oraz ze szkół i placówek oświatowych do miejsca zamieszkania od 04 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r. we wszystkie dni nauki organizowane przez placówki, w celu realizacji zajęć dydaktyczno – wychowawczych z uwzględnieniem przerw w zajęciach szkolnych (święta, ferie, dni ustawowo wolne od zajęć).
Ilość przewożonych uczniów wynosi: 22 osoby niepełnosprawne z różnymi rodzajami i stopniami niepełnosprawności.
Niepełnosprawni uczniowie dowożeni będą na trasach:
1. Kierunek Tarnowskie Góry Pełna Trasa od 04 września 2023 – 21 czerwca 2024 – do 45 km,
2. Kierunek Katowice Pełna trasa – od 04 września 2023 – 21 czerwca 2024 do 80 km,
3. Kierunek Radzionków Pełna trasa- od 04 września 2023 – 21 czerwca 2024 do 36 km,
4. Kierunek Piekary Śląskie – Bytom Pełna trasa- od 04 września 2023 – 21 czerwca 2024 do 80 km.
Maksymalna szacowana ilość dzienna kilometrów w okresie 04 wrzesień 2023 –21 czerwiec 2024 będzie wynosiła średnio około 241 km.
Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku numer 1 do specyfikacji warunków zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania opcji polegającej na wydłużeniu realizacji zamówienia do 30.08.2024 r. Zamawiający skorzysta z opcji, jeżeli na na dowolny okres czasu w przedziale od 22.06.2024 do 30.08.2024 zostaną zgłoszone do przewozu dzieci, które na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania nie są zdeklarowane do transportu w okresie wakacyjnym 2024 roku. Opcjonalne przewozy wakacyjne będą się odbywały na tych samych warunkach co realizacja podstawowego zakresu zamówienia. O skorzystaniu z opcji oraz o trasach, które będą realizowane w ramach opcji zamawiający poinformuje wykonawcę najpóźniej w czerwcu 2024 r. Maksymalna dzienna długość tras realizowanych w ramach opcji nie przekroczy maksymalnej dziennej długości tras realizowanych w ciągu roku szkolnego (241 km).
Skorzystanie z opcji nie wymaga aneksu do umowy ani zawarcia nowej umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 292 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji pojazdów

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, o której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania usługi przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie objętym wymaganą licencją. Wykonawca nie może powołać się na zasoby podmiotu trzeciego w zakresie posiadania licencji.
2. Zdolność techniczna lub zawodowa: Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie musi wykazać spełnianie następujących warunków:
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na transporcie dzieci i / lub młodzieży z niepełnosprawnościami o wartości min. 150.000 zł brutto. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania doświadczenia, tj. wykazania większej ilości wykonanych usług o wartości łącznej 150.000 złotych. Zastrzeżenie to dotyczy również sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy. Warunek, o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (lub jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę) albo przez w całości przez podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych lub wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać usługę, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż złoty polski, Zamawiający zastosuje do przeliczenia średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi pojazdami niezbędnymi do realizacji zamówienia: min. 4 samochodami przystosowanymi do przewozu osób, które zostały wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2019, w tym:
• 2 pojazdy z liczbą miejsc siedzących dla minimum 18 osób (łącznie z kierowcą),
• 2 pojazdy z liczbą miejsc siedzących dla minimum 9 osób (łącznie z kierowcą),
w tym jeden pojazd z bezpiecznym miejscem do przewiezienia osoby poruszającej się na wózku wyposażonym w w system umocowania wózka wraz z pasażerem. Pojazd powinien być wyposażony w podnośnik lub podjazd/najazd, lub nisko usytuowane wejście umożliwiające swobodne dostanie się osoby na wózku do samochodu.
Uwaga! Rok produkcji pojazdów stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
• czterema kierowcami posiadającymi uprawnienia zawodowe wynikające z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym,
• czterema opiekunami, posiadającymi udokumentowane kwalifikacje do wykonywania zawodu pielęgniarki/pielęgniarza albo ukończony kurs opiekuna medycznego lub kurs udzielania pierwszej pomocy, albo udokumentowane minimum sześciomiesięczne doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,
b) wykaz pojazdów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Uwaga! Zamawiający porówna numery rejestracyjne pojazdów wskazanych w formularzu ofertowym i w wykazie pojazdów złożonym na wezwanie zamawiającego. Na tej podstawie zamawiający stwierdzi, czy pojazdy wykazane na potwierdzenie spełniania warunku udziału są tymi samymi, które były uwzględnianie przy ocenie ofert.
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień lub doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
d) aktualaj licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, o której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
1.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie (pełnomocnictwo) do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
1.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdziału 16 Specyfikacji warunków zamówienia – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie (pełnomocnictwo) do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
1.4. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1.5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
1.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
• Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
• Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie. Dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

10. Zamawiający przewiduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy:
1) W przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wynosi 8 % wynagrodzenia Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza także możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
1) Gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację umowy.
2) Zmiany podwykonawcy lub powierzenia nowemu podwykonawcy części zakresu zamówienia z zachowaniem wymagań określonych w rozdziale 18 SWZ.
3) Zmian, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SWZ, a które nie wykraczają poza zakres ustawy Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-19 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-19 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.