eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieleń › Budowa Przystani Wodnej na Noteci w Wieleniu - IV etap



Ogłoszenie z dnia 2024-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Przystani Wodnej na Noteci w Wieleniu – IV etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wieleń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791158

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 34

1.5.2.) Miejscowość: Wieleń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-730

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672561170

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Wielen_UM@wokiss.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wielen.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wielen

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Przystani Wodnej na Noteci w Wieleniu – IV etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37f6f4d0-f64d-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300943

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011365/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa przystani wodnej na Noteci w Wieleniu- IV etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00277497

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TI.RI.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć nr 1
Wykonanie zagospodarowania przestrzeni pomiędzy wiatą rekreacyjną a Notecią i odcinka ciągu pieszo-jezdnego, w tym:
- ciąg pieszo-jezdny o nawierzchni bitumicznej ograniczony krawężnikiem betonowym, powierzchnia 82m2,
- dostawa i montaż ławek łukowych, podstawa z betonu, siedzisko z drewna, w ilości 7 szt.
- dostawa i montaż stołów, podstawa z betonu, blat z drewna, w ilości 2 kompletów
- wykonanie stanowiska na ognisko w tym, paleniska obłożonego granitową kostką kamienną, średnica paleniska min. 120 cm oraz dostawa i montaż grilla ze stali nierdzewnej, średnica rusztu grilla min. 80cm.
- zagospodarowanie terenów zielonych powierzchnia 400 m2,
Prace należy wykonać zgodnie z:
- decyzją pozwolenia na budowę nr 440/2021 z dnia 07.07.2021r. (AB.6740.318.2021.KCz),
- decyzją pozwolenia na budowę nr 215/2018 z dnia 24.04.2018r. (AB.6740.60.2018.T),
- decyzją pozwolenia wodnoprawnego z dnia 28.04.2021r. (BD.ZUZ.2.4210.90.2021.SA),
- decyzją pozwolenia wodnoprawnego z dnia 24.04.2018r. (BD.ZUZ.2.421.77.2018.DS),
- aneksem do projektu budowlanego branży architektoniczno- konstrukcyjnej przystani wodnej
„Łazienki” w Wieleniu, oprac. luty 2021,
- operatem wodno- prawnym przystani wodnej „Łazienki” w Wieleniu, oprac. styczeń 2018r.,
- specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (Nr 00, 01, 02).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 155253,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zabezpieczenie mini Muzeum Pożarniczego, w tym dostawa:
1) zestawu elektrowni wiatrowo-fotowoltaicznej wraz z osprzętem elektrycznym, elementy zestawu:
- panel solarny 180W IBC – 1 szt.
- turbina wiatrowa 300W – 1 szt.
- akumulator bezobsługowy – 12V 100Ah – 1 szt.
- regulatory ładowania ( dla panelu solarnego oraz turbiny wiatrowej) – 2 szt.
- przetwornica 12V/1200W – 1 szt.
- oprawa hermetyczna 36W LED + 2 x świetlówki LED2 18W CW – 2 kpl.
- czujnik zmierzchu z sondą 3500W 15A – 1 szt.
- stycznik 25A 2NO AC1/AC7A 50HZ – 1 szt.
- wyłącznik instalacyjny nadprądowy CLS6-B16 – 1 szt.
- przewód YKY 3x4 RE 0.6/1kV – 20 m
- przewód YDY 3x1,5 ZO 450/750V – 20 m
- folia kablowa 100mx0,2mm
- rozdzielnica natynkowa SRN-8 N/T – 1 szt.
- rura instalacyjna PCV 18 – 3 m
- uchwyt do rur PCV 18 – 10 szt.
- złączka 18 do rur PCV – 3 szt.
2) płyty z plexiglasu (pleksi) cięte na wymiar 200x200 cm, grubości 5 mm, bezbarwne o przepuszczalność światła 92% - 3 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 8159,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.