eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja nawierzchni ulic na terenie Miasta Łodzi - ulica Transportowa - wykonanie skrzyżowania z ul. Małego Rycerza



Ogłoszenie z dnia 2024-04-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja nawierzchni ulic na terenie Miasta Łodzi – ulica Transportowa - wykonanie skrzyżowania z ul. Małego Rycerza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja nawierzchni ulic na terenie Miasta Łodzi – ulica Transportowa - wykonanie skrzyżowania z ul. Małego Rycerza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36b54210-02d6-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa faktyczna - przedmiotem zamówienia jest powtórzenie tego samego rodzaju robót, które były przedmiotem zamówienia podstawowego ,,Remont infrastruktury drogowej ulicy Struga na odcinku od al. Włókniarzy do ul. Żeligowskiego”. Nr sprawy DSR-ZP-III.271.31.2021. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2021/S 098-252403 oraz zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego umowa 263.28/DZ/2021 z dnia 13.08.2021 wraz z aneksami nr 1 - 12.01.2022 r, nr 2 - 30.03.2022 r, nr 3 - 26.05.2022 r,. W zamówieniu podstawowym przewidziano możliwość powtórzenia do 50 % wartości zamówienia podstawowego (1 941 260,00 zł netto) – dotychczas powtórzono roboty w ramach zamówienia DSR-ZP-IV.271.149.2023 umowa nr. CUW-WE.263.1.3.2024 z dnia 22.01.2024 r. na 14,34% (556 533,40 zł netto).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DSR-ZP-IV.271.23.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania „Modernizacja nawierzchni ulic na terenie Miasta Łodzi – ulica Transportowa - wykonanie skrzyżowania z ul. Małego Rycerza” w ramach powtórzenia tego samego rodzaju robót, które były przedmiotem zamówienia podstawowego o nazwie „Remont infrastruktury drogowej ulicy Struga na odcinku od al. Włókniarzy do ul. Żeligowskiego” w zakresie jak w załączonym formularzu cenowym do negocjacji oraz zgodnie z Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, na podstawie zawartej umowy (wzór umowy).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Zaproszenia (Opis przedmiotu zamówienia) w Załączniku nr 3 do Zaproszenia (Wzór umowy) oraz w formularzu cenowym w Załączniku nr 6 do Zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146213,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Drogowy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7292718439

7.3.3) Ulica: Piotrkowska 276 bud. A

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-361

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146213,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Miasto Łódź – Zarząd Dróg i Transportu
ul. Tuwima 36
90-002 Łódź

objęty działaniami Urzędu Miasta Łodzi jako podmiotu wykonującego zadania Centralnego Zamawiającego zgodnie z art. 44 ust. 2 i art. 49 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE:
Wydział Zamówień Publicznych
w Departamencie Strategii i Rozwoju
Urzędu Miasta Łodzi
ul. ks. Ignacego Skorupki 21
90-532 Łódź

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.