eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont dachów w 9 jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2023-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachów w 9 jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021234

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Damrota 25

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-022

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c477b0ce-ea68-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachów w 9 jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c477b0ce-ea68-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00300907

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00130619/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Wykonanie remontu dachu na budynku I Urzędu Skarbowego w Gliwcach

1.1.26 Wykonanie remontu dachu w II Urzędzie Skarbowym w Częstochowie

1.1.27 Wykonanie remontu dachu budynku Urzędu Skarbowego w Siemianowicach Śląskich

1.1.28 Wykonanie remontu dachu w Urzędzie Skarbowym w Będzinie

1.1.29 Wykonanie remontu dachu w Urzędzie Skarbowym w Kłobucku

1.1.30 Wykonanie remontu dachu w Urzędzie Skarbowym w Lublińcu

1.1.31 Wykonanie remontu dachu w Urzędzie Skarbowym w Tychach

1.1.32 Wykonanie remontu dachu w Urzędzie Skarbowym w Żywcu, budynek ul. Powstańców

1.1.33 Wymiana rynien i rur spustowych w Urzędzie Skarbowym w Cieszynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222700

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2401-ILZ[1].260.102.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w Urzędzie Skarbowym w Będzinie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty
Załączniki nr 2/1 do SWZ – Przedmiary robót dla części 1
Załączniki nr 3/1 do SWZ – STWiOR dla części 1
Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.5.) Wartość części: 18638,47 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w Urzędzie Skarbowym w Cieszynie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty
Załączniki nr 2/2 do SWZ – Przedmiary robót dla części 2
Załączniki nr 3/2 do SWZ – STWiOR dla części 2
Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

4.5.5.) Wartość części: 16506,96 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w Drugim Urzędzie Skarbowym w Częstochowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty
Załączniki nr 2/3 do SWZ – Przedmiary robót dla części 3
Załączniki nr 3/3 do SWZ – STWiOR dla części 3
Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261910-6 - Naprawa dachów

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

4.5.5.) Wartość części: 240000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Gliwicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty
Załączniki nr 2/4 do SWZ – Przedmiary robót dla części 4
Załączniki nr 3/4 do SWZ – STWiOR dla części 4
Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.5.5.) Wartość części: 160310,18 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w Urzędzie Skarbowym w Kłobucku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty
Załączniki nr 2/5 do SWZ – Przedmiary robót dla części 5
Załączniki nr 3/5 do SWZ – STWiOR dla części 5
Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

4.5.5.) Wartość części: 119663,51 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w Urzędzie Skarbowym w Lublińcu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty
Załączniki nr 2/6 do SWZ – Przedmiary robót dla części 6
Załączniki nr 3/6 do SWZ – STWiOR dla części 6
Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261910-6 - Naprawa dachów

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w Urzędzie Skarbowym w Siemianowicach Śląskich.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty
Załączniki nr 2/7 do SWZ – Przedmiary robót dla części 7
Załączniki nr 3/7 do SWZ – STWiOR dla części 7
Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 7

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.5.5.) Wartość części: 209894,81 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w Urzędzie Skarbowym w Tychach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty
Załączniki nr 2/8 do SWZ – Przedmiary robót dla części 8
Załączniki nr 3/8 do SWZ – STWiOR dla części 8
Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 8

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261910-6 - Naprawa dachów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w Urzędzie Skarbowym w Żywcu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty
Załączniki nr 2/9 do SWZ – Przedmiary robót dla części 9
Załączniki nr 3/9 do SWZ – STWiOR dla części 9
Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 9

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928340-3 - Płoty śniegowe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najwyżej ocenionej oferty przewyższyła kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najwyżej ocenionej oferty przewyższyła kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najwyżej ocenionej oferty przewyższyła kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najwyżej ocenionej oferty przewyższyła kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najwyżej ocenionej oferty przewyższyła kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najwyżej ocenionej oferty przewyższyła kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192684,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287302,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205107,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma ZYGA-DACHY Mariusz Spychalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272288923

7.3.3) Ulica: Świętokrzyska 24/76

7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-608

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205107,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najwyżej ocenionej oferty przewyższyła kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najwyżej ocenionej oferty przewyższyła kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.