eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rozbudowa systemu Galaxy o nowe podcentrale oraz czujki i wykonanie detekcji wycieków w wybranych magazynach zbiorów.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa systemu Galaxy o nowe podcentrale oraz czujki i wykonanie detekcji wycieków w wybranych magazynach zbiorów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dwronska@mnw.art.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnw.art.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.mnw.art.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa systemu Galaxy o nowe podcentrale oraz czujki i wykonanie detekcji wycieków w wybranych magazynach zbiorów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cd57ae0-2cbb-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300872

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016549/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa systemu Galaxy o nowe podcentrale oraz czujki i wykonanie detekcji wycieków w wybranych magazynach zbiorów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232365/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 36/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 400711,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Rozbudowa systemu Galaxy o nowe podcentrale oraz czujki

Rozbudowa systemu Galaxy o nowe podcentrale oraz czujki w celu modernizacji i rozbudowy systemu zabezpieczeń technicznych SSWIN.

Zakres zadania:
Wykonanie systemu SSWIN Galaxy Dimension dla następujących obszarów Gmachu Głównego MNW: Magazyn Tkanin, Magazyn Szkła i Ceramiki, Magazyny Starożytności, Magazyn Szt. Współczesnej (poziom -1) oraz w wybrane pomieszczenia techniczne.
W projekcie systemu zastosowano rozwiązania techniczne z wykorzystaniem centrali Galaxy Dimension G3, oraz oprogramowania do wizualizacji AXXON INTELLECT (rozbudowa istniejącego systemu).
Z uwagi na specyfikę obiektu wskazana jest wizja lokalna.
Zestawienie podstawowych elementów systemu:
1. Centrala alarmowa Galaxy Dimension 520 C520-D 1 szt.
2. Interfejs sieci ethernet TCP/IP; UDP E080 V4 1 szt.
3. Koncentrator z zasilaczem Power RIO PRO P026 PRO 9 szt.
4. Koncentrator RIO bez obudowy A158 6 szt.
5. Akumulator EP 17-12 10 szt.
6. Klawiatura LCD MK7 CP037 1 szt.
7. Czujka PIR z antymaskingiem IS3016A - 18 szt.
8. Uniwersalny uchwyt SMB-10C - 18 szt.
9. Czujka dualna PIR+MW z antymaskingiem kurtynowa (uchwyt w komplecie)Viewguard 33440 - 4 szt.
10. Sufitowa lustrzana czujka ruchu PIR+MW z antymaskingiem DT8320AF4 - 7 szt.
11. Czujka zbicia szyby z antymaskingiem AD 800-AM - 6 szt.
12. Czujka magnetyczna MC470 - 53 szt.
13 .Sygnalizator wewnętrzny optyczno-akustyczny SO/PICCOLO/WR/G3 - 1 szt.
14. Szafa wisząca dzielona 10U 600x500mm 49K10P5003P - 1 szt.
15. Panel wentylacyjny 2-wentylatorowy z termostatem 49K2VT - 1 szt.
16. Panel krosowy 19" BKT,modularny na 24xRJ45,ekranowany, 1U, czarny, wymienne pola opisowe KK_11305113_01.21 - 1 szt.
17. Moduł BKT RJ45 kat.5e, nieekranowany, keystone, beznarzędziowy KK_11331011_01.21 -16 szt.
18.Przełącznik 24-portowy 10/100/1GBaseT, 2x RJ45/SFP combo (1G), 2x SFP+ (1G/10G)
OS6360-24 - 1 szt.
19. Listwa zasilająca 19" 5x230V z wyłącznikiem 49BP5 - 1 szt.
20. Zasilacz UPS 1000VA/900W, 3x7Ah, 410mm KR PRO 1000 R -1 szt.
21. RACK MOUNT KIT dla UPS 1000VA - 1 szt.
22. Kabel RJ45-RJ45 U/UTP kat.5e PVC szary 2m (patchcord) -16 szt.
23. Rozszerzenie licencji AXXON INTELLECT o 1 centralę alarmową SW-INP-CGI-RTL 1 kpl.
24. Kabel magistralny CABTPHF/2X2/WH/100 - 312m.
25. Kabel YTDY 6x0,5 - 1872m
26. Kabel N2XH-J 3x2.5 - 1 kpl.
27. Kanał ścienny i sufitowy bezhalogenowy 15x30, PC/ABS, jasnoszary, 7035 (2m)
WDKH-15030LGR - 1352 m.
28. Kanał ścienny i sufitowy bezhalogenowy 60x90, PC/ABS, jasnoszary, 7035 (2m)
WDKH-60090LGR - 624 m.
29. Peszel ochronny karbowany z pilotem 16/11 - 62m.
30. Materiały instalacyjne - 1 kpl

4.5.3.) Główny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 218210,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Wykonanie detekcji wycieków w wybranych magazynach zbiorów.

Wykonanie detekcji wycieków w wybranych magazynach zbiorów;
Zakres zadania:
Wykonanie detekcji wycieków dla następujących obszarów Gmachu Głównego MNW: Magazyn Tkanin, Magazyn Szkła i Ceramiki, Magazynach Starożytności, Magazyn Sztuki Zdobniczej, oraz w wybranych pomieszczeniach technicznych.
Z uwagi na istniejący w obiekcie systemem w projekcie detekcji wycieku zastosowano centralę alarmową typu Galaxy Dimension 520, Do wizualizacji zastosowano oprogramowanie AXXON INTELLECT.
Z uwagi na specyfikę obiektu wskazana jest wizja lokalna.
Zestawienie podstawowych urządzeń systemu.

1.Centrala alarmowa Galaxy Dimension 520 C520-D - 1szt.
2. Moduł Ethernet E080 - 1szt.
3. Koncentrator z zasilaczem Power RIO PRO P026 PRO - 8 szt.
4. Koncentrator RIO bez obudowy A158 - 8 szt.
5. Akumulator EP 17-12 - 10szt.
6. Moduł monitorowania akumulatorów A079 -1szt.
7 .Klawiatura LCD MK7 CP037 -1szt.
8. Czujka uniwersalna XD-2 - 80 szt.
9. Sonda zalania do czujki uniwersalnej AXD-200 FPX-1 - 80 szt.
10. Rozszerzenie licencji AXXON INTELLECT o 1 centralę alarmową SW-INP-CG-RTL 1kpl.
11. Kabel magistralny CABTPHF/2X2/WH/100 - 364 m.
12. Kabel YTDY 6x0,5 - 1716 m.
13. Kabel N2XH-J 3x2.5 komplet.
14. Kanał ścienny i sufitowy bezhalogenowa 15x30, PC/ABS, jasnoszary, 7035 (2m) WDKH-15030LGR - 748,8 m .
15. Kanał ścienny i sufitowy bezhalogenowa 60x90, PC/ABS, jasnoszary, 7035 (2m) WDKH-60090LGR - 832 m.
16. Peszel ochronny karbowany z pilotem 16/11 - 52 m.
17. Materiały instalacyjne - 1kpl

4.5.3.) Główny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 182500,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226566,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234781,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226566,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTERUS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-251-78-92

7.3.3) Ulica: Rydygiera 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-793

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226566,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187083,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225552,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187083,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTERUS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-251-78-92

7.3.3) Ulica: Rydygiera 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-793

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187083,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.