eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Termomodernizacja budynku stołówki oraz łącznika z Domem Studenta "UŚKA" Cieszyn ul. Bielska 66



Ogłoszenie z dnia 2021-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku stołówki oraz łącznika z Domem Studenta „UŚKA” Cieszyn ul. Bielska 66

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 0323591334

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/us

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku stołówki oraz łącznika z Domem Studenta „UŚKA” Cieszyn ul. Bielska 66

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81089491-071a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300796

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00117577/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Termomodernizacja budynku stołówki oraz łącznika DS. "UŚKA" Cieszyn ul Bielska 66

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183274/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.011.2021.RBK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 341202,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku stołówki oraz łącznika z Domem Studenta „UŚKA” w Cieszynie przy ul. Bielskiej 66.
2) W ramach przedmiotowego zamówienia przewiduje się wykonanie następujących prac/czynności:
a) W zakresie ścian zewnętrznych - przewiduje się wykonanie docieplenia elewacji budynku metodą lekko-mokrą (bezspoinowym systemem ociepleń), po wcześniejszym wykonaniu naprawy uszkodzonych fragmentów elewacji poprzez uzupełnienie ubytków. W ramach w/w prac należy wykonać m.in.:
 montaż rusztowań elewacyjnych zabezpieczonych siatką ochronną,
 roboty demontażowe, w tym m.in: demontaż istniejących tablic informacyjnych, krat okiennych, opraw oświetleniowych, kratek wentylacyjnych, obróbek blacharskich, elementów instalacji odgromowej, pasów nadrynnowych, rur spustowych, drabiny pionowej, jednostek zewnętrznych klimatyzacji,
 zabezpieczenie istniejącej stolarki okiennej oraz drzwiowej,
 usunięcie graffiti z rolet okiennych,
 skucie luźnych, niezwiązanych z podłożem tynków wraz z ich odtworzeniem oraz uzupełnienie ubytków,
 przygotowanie podłoża elewacji do wykonania docieplenia w bezspoinowym systemie ociepleń poprzez jego oczyszczenie, zmycie, oraz zagruntowanie gruntem głęboko penetrującym,
 sprawdzenia przyczepności poliuretanowego kleju do oraz sprawdzenie nośności łączników do mocowania termoizolacji ścian,
 trasowanie linii cokołu oraz montaż aluminiowych listew początkowych (startowych),
 ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych (ściany od stropu wysokiego parteru) styropianem gr. 12cm oraz ocieplenie ścian zewnętrznych od poziomu gruntu do stropu wysokiego parteru - styropianem hydrofobizowanym gr. 10cm; ocieplenie ościeży okiennych i drzwiowych styropianem o gr. od 2cm do 4cm,
 montaż profili wykończeniowych niezbędnych do prawidłowego wykonania bezspoinowego systemu ociepleń, w tym: listew przyokiennych z siatką i uszczelką, listew dylatacyjnych z siatką do elewacji, listew okapnikowych z siatką, kątowników z siatką, ochrony naroży wypukłych, itp.,
 mocowanie mechaniczne płyt styropianowych za pośrednictwem łączników, zabezpieczonych zatyczkami termoizolacyjnymi redukującymi przenikalność termiczną;
 osiatkowanie powierzchni ścian u siatką impregnowaną przeciwalkalicznie z włókna szklanego. Do wysokości 2m zastosować drugą warstwę siatki jw. Tynk powyżej cokołu mineralny silikonowy lub silikatowo-silikonowy, cienkowarstwowy. Tynk cokołu żywiczno-mineralny dekoracyjny (tynk mozaikowy),
 zabezpieczenie elewacji przed graffiti do wysokości 2m od poziomu terenu poprzez wykonanie powłoki zabezpieczającej,
 montaż nowych elementów obróbki blacharskiej, parapetów zewnętrznych, rynien, rur spustowych, pasów nadrynnowych z blachy ocynkowanej,
 uzupełnienie papy po obwodzie budynku po wymianie obróbek blacharskich oraz po dociepleniu świetlika,
 montaż elementów instalacji odgromowej, istniejących tablic informacyjnych, opraw oświetleniowych, montaż jednostek klimatyzacyjnych z napełnieniem instalacji; przedłużenie wsporników ściennych umożliwiających montaż w izolacji,
 montaż wyczyszczonej, pomalowanej farbą ftalową na kolor jasno szary zdemontowanej drabiny pionowej; montaż nowych kratek wentylacyjnych na elewacji (wentylacja pomieszczeń oraz stropodachu),
 montaż nowych krat zabezpieczających stolarkę okienną wykonanych ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo (w miejscu istniejących krat). Kraty zamontowane tylko w oknach piwnicy (niskiego parteru).
b) Stolarka okienna - przewiduje się wymianę istniejącej stolarki okiennej pomieszczenia jadalni oraz świetlika. W ramach w/w prac należy wykonać m.in.:
 Pomieszczenie jadalni:
-- demontaż istniejącej, przeznaczonej do wymiany stolarki; pomiar stolarki przeznaczonej do wymiany z natury,
-- montaż fasady okiennej PCV wraz z obróbką tynkarską ościeży po wykonanym montażu;
 Świetlik (nadbudowa):
-- demontaż istniejącej stolarki okiennej,
-- zamurowanie otworów okiennych bloczkami z betonu komórkowego gr. 18cm,
-- pomiar stolarki przeznaczonej do wymiany z natury i przygotowanie otworów montażowych,
-- montaż stolarki okiennej PCV uchylnej oraz uchylno-rozwieralnej wraz z obróbką tynkarską ościeży po wykonanym montażu stolarki,
c) Modernizacja strefy wejściowej obejmujący min. roboty demontażowe i rozbiórkowe, naprawcze, montaż wycieraczki systemowej, wymianę balustrady oraz wykonanie nowych okładzin, w tym m.in.:
 demontaż balustrady oraz istniejącego daszka nad wejściem,
 skucie istniejących okładzin oraz luźnych i niezwiązanych z podłożem fragmentów betonowych schodów oraz rampy wejściowej,
 wykonanie otworu pod nowoprojektowaną wycieraczkę systemową oraz montaż nowej wycieraczki,
 naprawę ubytków i uszkodzeń elementów betonowych schodów oraz rampy,
 okładziny schodów i rampy wykonane z płytek gresowych,
 uzupełnienie bloczkami z betonu komórkowego wnęki pod schodami,
 przygotowanie podłoża (boki schodów) pod wykonanie cienkowarstwowej wyprawy tynkarskiej ; wykonanie warstwy zbrojonej przez zatopienie siatki z włókna szklanego; cienkowarstwowy żywiczno-mineralny dekoracyjny tynk mozaikowy,
 montaż nowych balustrad schodowych stalowych, ocynkowanych, malowanych proszkowo; montaż nowego daszka systemowego ze szkła hartowanego gr. 13mm, dodatkowo wzmocnionego folią, montowany za pomocą wsporników ze stali nierdzewnej,
d) Opaska wokół budynku – przewiduje się wykonanie nowej opaski z kostki brukowej wokół budynku stołówki oraz łącznika. W ramach w/w prac należy wykonać m.in.:
 rozbiórka istniejącej opaski wraz z warstwami konstrukcyjnymi,
 korytowanie wraz z wykonaniem rowków pod obrzeża; profilowanie oraz zagęszczenie podłoża gruntowego,
 wykonanie podbudowy pod nową opaskę; ułożenie obrzeży betonowych; ułożenie nowej opaski budynku z betonowej kostki brukowej,
 wykonanie/odtworzenie nawierzchni trawiastych,
e) Roboty towarzyszące - w ramach realizacji przedmiotowego zadania Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót oraz czynności mających charakter pomocniczy oraz towarzyszący, w tym m.in.:
 roboty przygotowawcze, w tym m.in.: wygrodzenie terenu budowy, montaż tablic informacyjnych oraz tablic ostrzegawczych,
 wywóz i utylizację materiałów pochodzących z prac demontażowych oraz rozbiórkowych, w tym m.in.: gruzu, ziemi,
 uporządkowanie terenu budowy,
 sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu prac związanych z termomodernizacją budynku, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.2014r, o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U.2021.497) – 2 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45431000-7 - Kładzenie płytek

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 538044,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 737815,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 538044,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEN - BUD Janusz Benisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6511400815

7.3.3) Ulica: Gajowa 68

7.3.4) Miejscowość: Żory

7.3.5) Kod pocztowy: 44-240

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 538044,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.