eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skrwilno › Przebudowa i budowa drogi gminnej nr 120438C ul. Targowa w miejscowości Skrwilno wraz z niezbędną infrastrukturą.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i budowa drogi gminnej nr 120438C ul. Targowa w miejscowości Skrwilno wraz z niezbędną infrastrukturą.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKRWILNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866755

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rypińska 7

1.5.2.) Miejscowość: Skrwilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-510

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skrwilno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.skrwilno.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i budowa drogi gminnej nr 120438C ul. Targowa w miejscowości Skrwilno wraz z niezbędną infrastrukturą.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32115aec-5685-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300745

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000327/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa i budowa drogi gminnej nr 120438C ul. Targowa w miejscowości Skrwilno wraz z niezbędną infrastrukturą.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/skrwilno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/skrwilno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w rozdziale VIII Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający określił w załączniku nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.27.2021.AS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A) Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i budowa ulicy Targowej w miejscowości Skrwilno. Droga gminna nr 120438C ma swój początek na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 2220C (ul. Rypińska). Koniec zlokalizowany jest w km 0+757.75. Zakres robót obejmuje:
• przebudowę nawierzchni jezdni poprzez wykonanie dodatkowych warstw bitumicznych,
• budowę nowego odcinka drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego,
• budowę ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z kostki betonowej,
• przebudowę chodników o nawierzchni z kostki betonowej,
• budowę i przebudowę zjazdów,
• budowę zatok postojowych o nawierzchni z płyt ażurowych,
• budowę oświetlenia drogowego – budowę linii kablowej nN. 0,4 kV oświetlenia ulicznego/drogowego wraz z doświetleniem przejścia dla pieszych z wykorzystaniem opraw zewnętrznych ze źródłem światła typu LED z redukcją mocy opraw,
• przebudowę skrzyżowań z drogami gminnymi i powiatową,
• rozbiórkę całkowitą istniejącego przepustu wraz ze ściankami czołowymi oraz budowę przepustu,
• wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej wraz z podłączeniem projektowanych 4 wpustów w ul. Targowej w Skrwilnie z odprowadzeniem wód deszczowych przewodem grawitacyjnym do projektowanego zbiornika rozsączająco-retencyjnego zlokalizowanego na działce 245/20 obręb 0014 Skrwilno,
• wykonanie zbiornika rozsączająco-retencyjnego,
• wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Nadmiar urobku ziemi powstały w trakcie realizacji inwestycji oraz destrukt asfaltowy stanowi własność Zamawiającego i winien być dowozony do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w otoczeniu inwestycji.

B) Przedmiotem zamówienia jest również rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą. Inwestycja ma charakter liniowy. Zadanie obejmuje skanalizowanie działek zabudowanych i niezabudowanych przy ul. Targowej w Skrwilnie.
Z uwagi na płaski teren niezbędna będzie budowa przepompowni na działce 245/20 (targowisko gminne). Ścieki z posesji będą odprowadzane grawitacyjnie poprzez projektowane przyłącza do studni kanalizacyjnych, skąd odprowadzane będą rurociągami grawitacyjnymi do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej. Ścieki z północnej części projektu, przechodzące przez działki nr: 242/2, 242/3, 159, 245/20 obręb Skrwilno, będą odprowadzane grawitacyjnie do przepompowni usytuowanej w pobliżu targowiska gminnego, skąd zostaną przepompowane do studni rozprężnej po drugiej stronie ulicy, a następnie odprowadzone grawitacyjnie do istniejącej sieci kanalizacji. Na sieci zamontowane zostaną studnie kanalizacyjne rewizyjne i połączeniowe z PP.
Zaprojektowano jedną główną przepompownię ścieków, którą oznaczono jako PG1. Teren przepompowni zostanie ogrodzony i utwardzony.
Sieć kanalizacji sanitarnej – grawitacyjna:
• PP śr.200 – 679,3m
• studnie kanalizacyjne DN 1000 – 7 szt.,
• studnie kanalizacyjne DN 800 – 1 szt.,
• studnie kanalizacyjne DN 400 – 21 szt.,
• studnia rozprężna DN 1000 – 1 szt.
Przyłącza kanalizacyjne:
• PP śr.160 – 52,5m,
Sieć kanalizacji sanitarnej – tłoczna:
• PE śr.50 – 17,3m
Przepompownie ścieków:
• główna (sieciowa) – PG 1 – 1 szt. (polimerobetonowa o średnicy DN 1200 mm),.
Inwestycja obejmuje również wykonanie instalacji zasilania elektrycznego, instalacje stacji rozdzielczych oraz instalacje urządzeń oświetlenia zewnętrznego. Zakres robót elektrycznych obejmuje:
- wykopanie rowów kablowych,
- ułożenie kabli w rowach kablowych,
- montaż słupa oświetleniowego wraz z oprawą,
- wykonanie pomiarów,
- zasypanie rowów kablowych.
C) Przedmiot zamówienia obejmuje również roboty remontowe na istniejącej sieci wodociągowej przy ulicy Targowej w miejscowości Skrwilno oraz budowę odcinka sieci kanalizacyjnej.
Roboty wykonywane będą na działkach nr 1176, 307, 354/2, 354/6, 358/8, 355/2, 355/8 w obrębie Skrwilno, gmina Skrwilno.
Powierzchnia zabudowy planowanych obiektów, wielkość obiektów oraz zakres robót:
• budowa sieci wodociągowej PVC 90mm – dł. 60,0m z włączeniem do istniejącej sieci PVC 110mm na trójnik 100/80 z zasuwą DN80,
• wymiana dwóch odcinków sieci wodociągowej stalowej Ø 50mm na PVC Ø 90mm o dł. 40,0m oraz o dł. 68,0m,
• wymiana dwóch hydrantów p.poż. HP 80mm nadziemnych na podziemne,
• wykonanie węzła zasów,
• budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej PVC 200mm o dł. 16,0m,
• likwidacja odcinka sieci wodociągowej o dł. 50m wraz z trójnikiem – zakończenie sieci korkiem.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz w załącznikach do niej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Spełnienie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: A) Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji, co najmniej 1 roboty w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Uszczegółowienie - wymaganie dotyczy 1 roboty budowlanej - o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł brutto, w zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył wymienioną robotę budowlaną.
B) Wymagane jest dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane, zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz w specjalności sanitarnej, która:
- jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego – jeżeli przepisy prawa tego wymagają.
Uszczegółowienie – wymagana jest informacja o wskazanej osobie/wskazanych osobach w zakresie kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez daną osobę czynności.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 7 do SWZ;
2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do SWZ ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-21 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza na platformie zakupowej na stronie prowadzonego postępowania, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/skrwilno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-21 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.