Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00235654/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa karmy z rozwiezieniem w ramach projektu: „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO BIAŁOWIEŻA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050026851
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojciechówka 4
1.5.2.) Miejscowość: Białowieża
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-230
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 6812405
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialowieza@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialowieza.bialystok.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_bialowieza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa karmy z rozwiezieniem w ramach projektu: „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20196db9-3010-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300725
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00067278/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa karmy z rozwiezieniem w ramach projektu: „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”,
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Umowa o dofinansowanie nr POIS.02.04.00-00-027/18-012.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235654/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.23.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 100000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 80 ton karmy z rozwiezieniem, bieżącym utrzymaniem brogów oraz utrzymaniem bieżącej czystości wokół miejsc dokarmiania i przerzucaniem, nagarnianiem paszy w składzie:
• Siano – 45 ton (40 ton w belach, 5 ton w kostkach o wymiarach nie większych niż 50 cm x 50 cm x 130 cm, ze zbiorów tegorocznych na terenie powiatu hajnowskiego, celem uniknięcia zawleczenia niepożądanych gatunków roślin i pasożytów; wilgotność dostarczonego siana nie może przekraczać 15%, bez zanieczyszczeń mechanicznych, bez pleśni. Siano musi być pozbawione takich cech jak: stęchły lub zgniły zapach oraz zanieczyszczenia glebą, słomą, pozostałościami obornika i szkodliwymi roślinami. Preferowane jest siano pochodzące z 1 pokosu. Dopuszcza się ewentualnie siano pochodzące z 2 pokosu. Siano winno być umieszczane w brogach),
• Sianokiszonka – 4 tony (ze zbiorów w tegorocznych, robiona z traw podsuszonych),
• Owies gnieciony – 5 ton (pozbawiony takich cech jak: stęchły lub zgniły zapach oraz zanieczyszczenia glebą, słomą),
• Buraki pastewne – 25 ton, (zdrowe, bez zanieczyszczeń mechanicznych, oczyszczone z ulistnienia, korzonków w i gleby),
• Sól – 1 tona kostek solnych z selenem (lizawek) – kostki o wadze 10 kg.
Rozwożenie i wykładanie karmy odbywać się będzie w okresie od podpisania umowy do 15 kwietnia 2022 r., według wskazań Przedstawicieli Zamawiającego (minimum raz w tygodniu) w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego.
Przewidziane miejsca dokarmiania (wymienione miejsca, w razie potrzeby na gruncie mogą ulec zmianie): 638Cg, 446Db, 580Ad, 526Ad, 526Bc, 546Cf, 339Ab, 475Br, 549Bd, 394Bd, 279Ag, 500Di, 422Bf, 422Bh, 422Bg, 448Dg, 248Db, 251Db, 549Aa, 445Df, 470Df.
Szczegółowe informacje zawiera załącznik nr 2 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03144000-2 - Produkty rolne
03211600-9 - Owies
03221222-8 - Burak pastewny
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
77100000-1 - Usługi rolnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76752 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95325 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76752 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolno Leśne Piotr Stocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5432048625
7.3.3) Ulica: Lewkowo Nowe 40
7.3.4) Miejscowość: Narewka
7.3.5) Kod pocztowy: 17-220
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNO LEŚNE PIOTR STOCKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNO LEŚNE PIOTR STOCKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76752 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-01 do 2022-04-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
- "Prace konserwatorskie i restauratorskie w Kościele pw. św. Ap. Piotra i Pawła w Białej k. Zgierza - ołtarz boczny z obrazem Matki Boskiej, ambona, drzwi główne"
- "Konserwacja i restauracja polichromii we wnętrzach dworu w Koźminku"
- Usługi rolnicze - oprysk herbicydowy kukurydzy w Zakładzie Doświadczalnym ITP-PIB w Biebrzy oddział w Poznaniu
- Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego
- wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przytok w 2006 roku.
więcej: Produkty rolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.