eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Dostawa laptopów z oprogramowaniem do Klubu Seniora w Wiercieniu Dużym



Ogłoszenie z dnia 2022-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa laptopów z oprogramowaniem do Klubu Seniora w Wiercieniu Dużym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIEMIATYCZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 88

1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 856552860

1.5.8.) Numer faksu: 856552911

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminasiemiatycze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminasiemiatycze.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminasiemiatycze

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa laptopów z oprogramowaniem do Klubu Seniora w Wiercieniu Dużym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54ebf8bc-082b-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300699

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044803/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa laptopów z oprogramowaniem do Klubu Seniora w Wiercieniu Dużym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt "Poprawa warunków życia seniorów Gminy Siemiatycze" w ramamch RPOWP na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269040/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSO.3053.3.2022a

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 20325,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Klubu Seniora w Wiercieniu Dużym:
-10 laptopów o specyfikacji nie gorszej niż: procesor 11 generacji (2 rdzenie, 4 wątki, 3.00-4.10 GHz, 6MB cache), pamięć RAM 16 GB (DDR4, 3200MHz), maksymalna obsługiwana ilość pamięci RAM 24 GB, liczba gniazd pamięci (ogółem / wolne) 1/1, dysk SSD M.2 PCIe 512 GB, opcje dołożenia dysków, możliwość montażu dysku SATA (elementy montażowe
w zestawie); typ ekranu Matowy, LED, IPS, przekątna ekranu 15,6", rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (Full HD), jasność matrycy 250 cd/m²; zintegrowana karta graficzna, pamięć karty graficznej - pamięć współdzielona; dźwięk wbudowane głośniki stereo, wbudowany mikrofon, kamera internetowa, 0.3 Mpix; łączność Wi-Fi 5, moduł Bluetooth 4.1; złącza USB 2.0 - 2 szt., USB 3.2 Gen. 1 - 1 szt., USB Typu-C - 1 szt., HDMI 1.4 - 1 szt., wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt., DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.; typ baterii litowo-polimerowa, pojemność baterii co najmniej 4850 mAh; czytnik linii papilarnych – tak, podświetlana klawiatura – nie; zabezpieczenia - możliwość zabezpieczenia linką, szyfrowanie TPM; system operacyjny wraz z nośnikiem, z możliwością logowania do domeny; zasilacz.
Dodatkowe informacje: wydzielona klawiatura numeryczna, wielodotykowy, intuicyjny touchpad. Torba na laptopa ze wzmocnionymi, sztywnymi brzegami.
Sprzęt ma być fabrycznie nowy, nieużywany, nie uszkodzony, nie obciążony prawami osób trzecich, wyprodukowany nie wcześniej niż 24 miesiące przed terminem złożenia oferty, spełniający normy bezpieczeństwa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237270-2 - Torby na komputery przenośne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24969,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33197,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24969,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH HAWK M. Siwicki, A. Siwicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422563627

7.3.3) Ulica: ul. Brukowa 24 lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-889

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24969,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.