eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Roboty budowlane związane z wydzieleniem drzwiami EI30 klatki schodowej K2 w budynku DPS Kwidzyn



Ogłoszenie z dnia 2021-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane związane z wydzieleniem drzwiami EI30 klatki schodowej K2 w budynku DPS Kwidzyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KWIDZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298086

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Malborska 18

1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 552793721

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dom@dpskwidzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpskwidzyn.nowybip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dpskwidzyn.nowybip.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane związane z wydzieleniem drzwiami EI30 klatki schodowej K2 w budynku DPS Kwidzyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2d3bc5b-3bdb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300635

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012059/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty budowlane związane z wydzieleniem drzwiami EI30 klatki schodowej K2 w budynku DPS Kwidzyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254123/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS.AG.2610.XXVI.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. „Roboty budowlane związane z wydzieleniem drzwiami EI30 klatki schodowej K2 w budynku DPS Kwidzyn”, polegająca na wydzieleniu drzwiami dymoszczelnymi EI30 klatki schodowej K2 w budynku Domu Pomocy Społecznej w Kwidzynie przy ul. Malborskiej 18, zgodnie z dokumentacją projektową.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 do SWZ.
3. Zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie
stosunku pracy osób wykonujących zamówienie w zakresie prac: roboty w zakresie okładziny tynkowej, instalowanie drzwi, roboty malarskie. Szczegółowe informacje zostały zawarte w § 4 wzoru umowy, zawierającego projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, będącego Załącznikiem Nr 11 do SWZ.
4. Zamawiający, zgodnie z art. 121 ust.1 Pzp, nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez
Wykonawcę kluczowych zadań.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania zamówienia z udziałem podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania przez Wykonawcę nazw podwykonawców, jeżeli są już znani.
6. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Świadczenie będące przedmiotem zamówienia stanowi pod względem technicznym, ekonomicznym i organizacyjnym nierozerwalną całość. Z uwagi na charakter robót, stanowiących integralną całość, konieczność zachowania prawidłowej realizacji w oparciu o przyjętą technologię, podział zamówienia na części mógłby prowadzić do nadmiernych trudności technicznych podczas jego realizacji.
7. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44221220-3 Drzwi przeciwpożarowe
45421131-1 Instalowanie drzwi
45000000-7 Roboty budowlane
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269559,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273788,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269559,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Produkcyjno-Usługowa Rodło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5810004802

7.3.3) Ulica: 11-go Listopada 26

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269559,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.