eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI GAZÓW MEDYCZNYCH ORAZ DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA KRIOGENICZNEGO ZAPEWNIAJĄCEGO TLEN DO INSTALACJI



Ogłoszenie z dnia 2023-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI GAZÓW MEDYCZNYCH ORAZ DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA KRIOGENICZNEGO ZAPEWNIAJĄCEGO TLEN DO INSTALACJI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MEGREZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240872286

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Edukacji 102

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalmegrez.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_megrez

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI GAZÓW MEDYCZNYCH ORAZ DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA KRIOGENICZNEGO ZAPEWNIAJĄCEGO TLEN DO INSTALACJI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5576a9c2-1fd1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00300557

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_megrez

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma zakupowa: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_megrez

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdz. XI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ w rozdz. XXIII

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ w rozdz. XXIII

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 15a/23/ZP/TPbN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tlenu medycznego w butlach o poj. 2l z zaworem zintegrowanym z możliwością odczytu zawartości tlenu w butli w m³/dm³, 10l, 50l wraz z dzierżawą butli. Butle winny posiadać alarm dźwiękowy przy opróżnieniu butli do 25% i gdy pozostaje 15 minut pracy butli przy zadanym przepływie. Dostawa podtlenku azotu w butlach o poj. 10l wraz z dzierżawą butli, dostawa sprężonego powietrza w butlach o poj. 10l, 40l-50l wraz z dzierżawą butli, dostawa dwutlenku węgla do celów medycznych (do laparoskopii, do inkubatora CO2) w butlach o poj. 10l wraz z dzierżawą butli, dostawa acetylenu technicznego w butlach o poj. 40l wraz z dzierżawą butli.
Wymagania dotyczące tlenu:
- zawartość tlenu %/V/V — nie mniej niż 99,00
- tlenek węgla — nieobecny
- dwutlenek węgla — nieobecny
- lotne kwasy i zasady — nieobecne
- związki utleniające — nieobecne
- lotne chlorowcopochodne — nieobecne
- zawartość wilgoci %/V/V — nie więcej niż 0,0002.
- Gazy stanowiące produkt leczniczy w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne winny spełniać wymagania określone normą PN-C-84911:1997 lub normą równoważną, rozumianą jako norma określająca wymagania jakościowe na poziomie jakości nie niższym niż norma wskazana, oraz wymagania jakościowe określone w Farmakopei Polskiej.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów medycznych zgodnie z załączonym
formularzem asortymentowo cenowym ( załącznik nr 1 ) wraz z dzierżawą butli gazów
medycznych, oraz dzierżawą zbiornika kriogenicznego zapewniającego tlen do instalacji.
- Wykonawca zapewni obsługę serwisową zbiorników na tlen ciekły, 24h na dobę ( dostęp, telefoniczny, mailowy do osób pełniących obsługę serwisową ) w okresie trwania umowy.
- Wykonawca w okresie trwania umowy ponosi wydatki związane z eksploatacją zbiorników, min. koszty związane z badaniem UDT, przeglądy techniczne, naprawy.
- Wykonawca zobowiązany jest do usuwania usterek zbiorników w ciągu 48h od zgłoszenia usterki przez Zamawiającego, oraz zabezpieczenia tlenu medycznego niezbędnego do funkcjonowania szpitala na czas naprawy zbiornika.
- Zamawiający zobowiązuje się po zakończeniu umowy do zwrotu zbiorników na tlen ciekły w stanie niepogorszonym ponad zużycie wynikające z normalnej eksploatacji.
- Wykonawca ze swojej strony wyznaczy osobę do kontaktów z Zamawiającym, odpowiedzialną za eksploatację, obsługę techniczną i serwis.
- Dostawy tlenu ciekłego będą odbywać się w dni robocze na podstawie odczytów z urządzeń telemetrycznych zamontowanych przy zbiornikach tlenu ciekłego, termin dostawy do 2 dni roboczych.
- Dostawa tlenu ciekłego powinna odbywać się cysternami wyposażonymi w urządzenia pomiarowe oraz pompy o mocy nie większej niż 30 Kw.
- Świadectwa potwierdzające jakość i parametry gazu dostarczane będą przy każdej dostawie.
- Demontaż zbiorników po zakończeniu umowy nastąpi po pisemnym wyrażeniu zgody podpisanym przez obie strony.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24111500-0 - Gazy medyczne

51810000-3 - Usługi instalowania zbiorników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się kryterium Ceny.
Kryterium Ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. Cenę w ofercie należy podać w wyłącznie w PLN.
Podstawą do określenia ceny jest pełen zakres zamówienia określony w specyfikacji asortymentowo-cenowej, projektowanych postanowieniach umowy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tlenu medycznego w butlach o poj. 2l z zaworem zintegrowanym z możliwością odczytu zawartości tlenu w butli w m³/dm³, 10l, 50l wraz z dzierżawą butli. Butle winny posiadać alarm dźwiękowy przy opróżnieniu butli do 25% i gdy pozostaje 15 minut pracy butli przy zadanym przepływie. Dostawa podtlenku azotu w butlach o poj. 10l wraz z dzierżawą butli, dostawa sprężonego powietrza w butlach o poj. 10l, 40l-50l wraz z dzierżawą butli, dostawa dwutlenku węgla do celów medycznych (do laparoskopii, do inkubatora CO2) w butlach o poj. 10l wraz z dzierżawą butli, dostawa acetylenu technicznego w butlach o poj. 40l wraz z dzierżawą butli.
Wymagania dotyczące tlenu:
- zawartość tlenu %/V/V — nie mniej niż 99,00
- tlenek węgla — nieobecny
- dwutlenek węgla — nieobecny
- lotne kwasy i zasady — nieobecne
- związki utleniające — nieobecne
- lotne chlorowcopochodne — nieobecne
- zawartość wilgoci %/V/V — nie więcej niż 0,0002.
- Gazy stanowiące produkt leczniczy w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne winny spełniać wymagania określone normą PN-C-84911:1997 lub normą równoważną, rozumianą jako norma określająca wymagania jakościowe na poziomie jakości nie niższym niż norma wskazana, oraz wymagania jakościowe określone w Farmakopei Polskiej.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów medycznych zgodnie z załączonym
formularzem asortymentowo cenowym ( załącznik nr 1 ) wraz z dzierżawą butli gazów medycznych, oraz dzierżawą zbiornika kriogenicznego zapewniającego tlen do instalacji.
- Wykonawca zapewni obsługę serwisową zbiorników na tlen ciekły, 24h na dobę ( dostęp, telefoniczny, mailowy do osób pełniących obsługę serwisową ) w okresie trwania umowy.
- Wykonawca w okresie trwania umowy ponosi wydatki związane z eksploatacją zbiorników, min. koszty związane z badaniem UDT, przeglądy techniczne, naprawy.
- Wykonawca zobowiązany jest do usuwania usterek zbiorników w ciągu 48h od zgłoszenia usterki przez Zamawiającego, oraz zabezpieczenia tlenu medycznego niezbędnego do funkcjonowania szpitala na czas naprawy zbiornika.
- Zamawiający zobowiązuje się po zakończeniu umowy do zwrotu zbiorników na tlen ciekły w stanie niepogorszonym ponad zużycie wynikające z normalnej eksploatacji.
- Wykonawca ze swojej strony wyznaczy osobę do kontaktów z Zamawiającym, odpowiedzialną za eksploatację, obsługę techniczną i serwis.
- Dostawy tlenu ciekłego będą odbywać się w dni robocze na podstawie odczytów z urządzeń telemetrycznych zamontowanych przy zbiornikach tlenu ciekłego, termin dostawy do 2 dni roboczych.
- Dostawa tlenu ciekłego powinna odbywać się cysternami wyposażonymi w urządzenia pomiarowe oraz pompy o mocy nie większej niż 30 Kw.
- Świadectwa potwierdzające jakość i parametry gazu dostarczane będą przy każdej dostawie.
- Demontaż zbiorników po zakończeniu umowy nastąpi po pisemnym wyrażeniu zgody podpisanym przez obie strony.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24111500-0 - Gazy medyczne

51810000-3 - Usługi instalowania zbiorników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się kryterium Ceny.
Kryterium Ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. Cenę w ofercie należy podać w wyłącznie w PLN.
Podstawą do określenia ceny jest pełen zakres zamówienia określony w specyfikacji asortymentowo-cenowej, projektowanych postanowieniach umowy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tlenu medycznego w butlach o poj. 2l z zaworem zintegrowanym z możliwością odczytu zawartości tlenu w butli w m³/dm³, 10l, 50l wraz z dzierżawą butli. Butle winny posiadać alarm dźwiękowy przy opróżnieniu butli do 25% i gdy pozostaje 15 minut pracy butli przy zadanym przepływie. Dostawa podtlenku azotu w butlach o poj. 10l wraz z dzierżawą butli, dostawa sprężonego powietrza w butlach o poj. 10l, 40l-50l wraz z dzierżawą butli, dostawa dwutlenku węgla do celów medycznych (do laparoskopii, do inkubatora CO2) w butlach o poj. 10l wraz z dzierżawą butli, dostawa acetylenu technicznego w butlach o poj. 40l wraz z dzierżawą butli.
Wymagania dotyczące tlenu:
- zawartość tlenu %/V/V — nie mniej niż 99,00
- tlenek węgla — nieobecny
- dwutlenek węgla — nieobecny
- lotne kwasy i zasady — nieobecne
- związki utleniające — nieobecne
- lotne chlorowcopochodne — nieobecne
- zawartość wilgoci %/V/V — nie więcej niż 0,0002.
- Gazy stanowiące produkt leczniczy w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne winny spełniać wymagania określone normą PN-C-84911:1997 lub normą równoważną, rozumianą jako norma określająca wymagania jakościowe na poziomie jakości nie niższym niż norma wskazana, oraz wymagania jakościowe określone w Farmakopei Polskiej.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów medycznych zgodnie z załączonym formularzem asortymentowo cenowym ( załącznik nr 1 ) wraz z dzierżawą butli gazów medycznych, oraz dzierżawą zbiornika kriogenicznego zapewniającego tlen do instalacji.
- Wykonawca zapewni obsługę serwisową zbiorników na tlen ciekły, 24h na dobę ( dostęp, telefoniczny, mailowy do osób pełniących obsługę serwisową ) w okresie trwania umowy.
- Wykonawca w okresie trwania umowy ponosi wydatki związane z eksploatacją zbiorników, min. koszty związane z badaniem UDT, przeglądy techniczne, naprawy.
- Wykonawca zobowiązany jest do usuwania usterek zbiorników w ciągu 48h od zgłoszenia usterki przez Zamawiającego, oraz zabezpieczenia tlenu medycznego niezbędnego do funkcjonowania szpitala na czas naprawy zbiornika.
- Zamawiający zobowiązuje się po zakończeniu umowy do zwrotu zbiorników na tlen ciekły w stanie niepogorszonym ponad zużycie wynikające z normalnej eksploatacji.
- Wykonawca ze swojej strony wyznaczy osobę do kontaktów z Zamawiającym, odpowiedzialną za eksploatację, obsługę techniczną i serwis.
- Dostawy tlenu ciekłego będą odbywać się w dni robocze na podstawie odczytów z urządzeń telemetrycznych zamontowanych przy zbiornikach tlenu ciekłego, termin dostawy do 2 dni roboczych.
- Dostawa tlenu ciekłego powinna odbywać się cysternami wyposażonymi w urządzenia pomiarowe oraz pompy o mocy nie większej niż 30 Kw.
- Świadectwa potwierdzające jakość i parametry gazu dostarczane będą przy każdej dostawie.
- Demontaż zbiorników po zakończeniu umowy nastąpi po pisemnym wyrażeniu zgody podpisanym przez obie strony.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24111500-0 - Gazy medyczne

51810000-3 - Usługi instalowania zbiorników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się kryterium Ceny.
Kryterium Ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. Cenę w ofercie należy podać w wyłącznie w PLN.
Podstawą do określenia ceny jest pełen zakres zamówienia określony w specyfikacji asortymentowo-cenowej, projektowanych postanowieniach umowy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie/koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub w przypadku producenta - zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo Farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2301),

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII. 1.2. SWZ. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia, w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) zezwolenia lub koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub w przypadku producenta - zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2022 r. poz.2301) (jeśli dotyczy)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII. 1.2. SWZ. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia, w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SWZ;
2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 Pzp oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 Pzp. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na podstawie art. 106 ust. 1, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) Normy PN-C-84911:1997 lub równoważną; dotyczy produktu leczniczego w rozumieniu ustawy Prawo Farmaceutyczne,
b) Normy PN-EN-1089-3 lub równoważna; dotyczy dostawy gazów w opakowaniach (butli) przeznaczonych do tego celu.
c) dla produktów leczniczych, zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2022 r. poz.2301): - decyzję o dopuszczeniu do obrotu oferowanych produktów leczniczych, wydanej przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską, - załącznik nr 7 do SWZ. Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia lub uzupełnienia złożonych wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne skutkować to będzie odrzuceniem oferty – art.107 ust. 1 i 2.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII. 1 niniejszej SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o których mowa w rozdz. VIII. 1 niniejszej SWZ.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII. 1 niniejszej SWZ dotyczące tych podmiotów.
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:
a) zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Wykonawcy oraz wartości brutto umowy,
b) obniżenia cen w stosunku do cen oferowanych przez Wykonawcę,
c) zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
d) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,
e) zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
f) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
g) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między Stronami,
h) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
i) zmiany harmonogramu dostaw, co do ilości i terminów,
j) zmiany stawki podatku od towarów i usług.
2. Dopuszcza się zmianę umowy na podstawie art. 454 i 455 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.
3. Strony dopuszczają możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku akcyzowego lub podatku od towarów i usług z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie netto pozostanie w wysokości określonej w ust. 1. W takiej sytuacji zmiana cen następuje w dniu wejścia w życie odpowiedniego rozporządzenia lub ustawy, Strony zawrą aneks zmieniający umowę w zakresie wiążącej je stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu stosownego aneksu uwzględniającego zmianę stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego.
4. Wynagrodzenie może ulec waloryzacji w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz w przypadku zmiany przepisów dotyczących zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne a także w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych według następujących zasad: (...)
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-19 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_megrez

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-19 08:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835 z późn.zm.). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu
w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
Informacja o środkach ochrony prawnej znajdują się w rozdz. XXII SWZ oraz w dziale IX ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.