eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Rozbudowa Komendy Powiatowej PSP w Oleśnicy - etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Komendy Powiatowej PSP w Oleśnicy – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnicy

1.3.) Oddział zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931950347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopernika 4

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.olesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gov.pl/web/kppsp-olesnica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23d23e81-c4e5-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Komendy Powiatowej PSP w Oleśnicy – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23d23e81-c4e5-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094130

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa Komendy Powiatowej PSP w Oleśnicy – Etap 2:
Rozbudowa Komendy Powiatowej PSP w Oleśnicy, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
W ramach I etapu prac w roku 2023, zostały wykonane:
 wykarczowanie pni po ściętych drzewach, demontaż kanału najazdowego, rozebranie wspinalni, rozebranie istniejącego ogrodzenia, wykonanie tymczasowego ogrodzenia placu budowy, wykonanie podbudowy utwardzonej drogi tymczasowej;
 roboty ziemne, przełożenie kanalizacji deszczowej, fundamenty, przyłącza sanitarne, elektryczne, instalacja piorunochronna i in. zgodnie z projektem;
 słupy żelbetowe konstrukcji, ściany nośne parteru i strop nad parterem
 roboty demontażowe kanalizacji deszczowej i sanitarnej
 roboty montażowe instalacyjne kanalizacji deszczowej i sanitarnej na poziomie zero
 odtworzenie nawierzchni i konstrukcji kanalizacji deszczowej i sanitarnej
 wykonanie podbudowy pod plac oraz drogę wjazdową na teren Komendy Powiatowej PSP w Oleśnicy
 niwelacja terenu wewnętrznego, przyległego do wykonanej rozbudowy
 wykonanie dodatkowych pionowych izolacji przeciwwilgociowych ścian parteru budynku

W ramach drugiego etapu należy wykonać w szczególności:
 organizacja i ochrona placu budowy, uporządkowanie i przywrócenie stanu otoczenia sprzed rozpoczęcia prac
 ściany konstrukcyjne I p.
 stropodach (konstrukcja i warstwy wykończeniowe rynny i rury spustowe)
 ściany działowe
 stolarka drzwiowa i okienna
 bramy segmentowe z automatyką
 instalacja elektryczna, niskoprądowa
 instalacje sanitarne wod-kan, c.o., wentylacja i klimatyzacja
 stanowiskowe wyciągi spalin
 tynki cementowe i gipsowe maszynowe
 posadzki
 okładziny ceramiczne
 roboty malarskie
 wyposażenie sanitarne i elektryczne
 dokończenie podbudowy na części placu oraz wykończenie warstwą wierzchnią placu oraz drogi wjazdowej na teren Komendy,
 zagospodarowanie terenu (drogi, place, zieleń)
 całość budynku i wyposażenia, w tym w szczególności ześlizg strażacki wraz materacem, a także inne materiały wbudowane w budynek powinny spełniać wymogi ROZPORZĄDZENIA MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI z dnia 31 sierpnia 2021 r. w sprawie szczegółowych warunków bezpieczeństwa i higieny służby strażaków Państwowej Straży Pożarnej
 nowo wybudowany obiekt ma być kompatybilny z obiektem istniejącym (przejścia drzwiami, przeniesienie wentylacji obecnej, na niekolidującą z drogami ewakuacyjnymi, instalacji połączenia itd.). Zamawiający zwraca uwagę, że zakres prac obejmujący tą kompatybilność, znajduje się w przedmiarze robót. Jeżeli prace te będą wymagały zmiany lub wykonania projektu i uzyskania niezbędnych zgód i pozwoleń, Wykonawca zobowiązany jest do ich uzyskania.
 Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie i wszystkich związanych z tym formalności i dokumentów
 Zamawiający przewiduje wizję lokalną w dniu 14.02.2024 g. 10:00, zbiórka przed budynkiem PSP w Oleśnicy. Wizja lokalna jest obowiązkowa, a Zamawiający będzie potwierdzał dokonanie wizji lokalnej stosownym zaświadczeniem (wg załącznika nr 10 do SWZ). Aby wziąć udział w wizji lokalnej należy być osobą wskazaną w dokumentach rejestrowych firmy jako uprawniona do reprezentacji, bądź osobą posiadającą stosowne pełnomocnictwo od osoby uprawnionej do reprezentacji. Osoba biorąca udział w wizji lokalnej musi przedłożyć dokumenty potwierdzające uprawnienia do reprezentacji (dok. rejestrowe, ew. pełnomocnictwo) oraz dokumenty pozwalające na jej identyfikację. Zamawiający dopuszcza wcześniejsze przesłanie pełnomocnictwa (w postaci elektronicznej opatrzonej jednym z trzech dopuszczalnych w postępowaniu podpisów) na adres e-mail podany do kontaktów w SWZ.W przypadku podmiotów występujących wspólnie, wystarczające jest jeżeli w wizji lokalnej udział weźmie przedstawiciel chociaż jednego podmiotu.

Zamówienie opcjonalne: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia opcjonalnego, obejmującego wyposażenie określone w załączniku n 9 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówienia zarówno na całość opcji, jak i jedynie jej część, stosownie do posiadanych przez Zamawiającego środków.

Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez: "Planart
Sp. z o.o.”, ul. B. Krzywoustego 3a, 56-400 Oleśnica – załącznik nr 8 do SWZ
Gwarancja i rękojmia na wykonane zadanie obejmuje wszystkie elementy wykonanych robót.
Załączone do przetargu przedmiary robót należy traktować jako materiały uzupełniające i pomocnicze. W ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w dokumentacji projektowej, będącej załącznikiem do przetargu oraz prace opisane dodatkowo w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Wykonawca ma prowadzić nadzór archeologiczny (jeżeli jest to konieczne) i geodezyjny oraz ponosić wszelkie koszty z tym związane wraz z opracowaniem na koniec robót sprawozdania z prac archeologicznych oraz koniecznej dokumentacji geodezyjnej – załączonej do dokumentacji powykonawczej.
UWAGA:
Mogą wystąpić niezinwentaryzowane elementy uzbrojenia terenu, których nie ma w dokumentacji projektowej. Przed przystąpieniem do prac należy zgłosić zamiar wykonywania robót w jednostkach administracyjnych oraz posiadających uzbrojenie terenu w rejonie wykonywanych robót, zgodnie z projektem.
Ponadto ze względu na istniejące osiedle mieszkaniowe oraz zjazd na teren inwestycji z ul. Kopernika o nawierzchni asfaltowej, codziennie po ukończeniu robót a także w razie konieczności w trakcie prowadzenia robót należy usunąć z jezdni nawiezione zanieczyszczenia od sprzętu pracującego przy wykonywaniu robót (np. koparki, samochody dostawcze).
Wszelkie prace winny być każdorazowo zgłaszane i ustalane na bieżąco z Zamawiającym, tak aby zapewnić bezwzględną ciągłość funkcjonowania jednostki straży pożarnej bez żadnego uszczerbku dla możliwości wykonywania jej ustawowych zadań. Prace należy prowadzić w godzinach funkcjonowania biura PSP w Oleśnicy, po uzgodnieniu z Zamawiającym – o ile nie będzie to kolidowało z ciągłością funkcjonowania jednostki – możliwe będzie prowadzenie prac także w innych godzinach.
Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych, przyczyny niedokonania podziału na części: jednolity zakres zamówienia, zapewnienie gwarancji i rękojmi na cały zakres prac oraz ewentualne komplikacje i możliwość opóźnień w przypadku współdzielenia prac pomiędzy kilku wykonawców.
(CPV): 45200000-9, 45300000-0

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2694000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3421528,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2694000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM-INSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022481206

7.3.3) Ulica: ul. Gimnazjalna 6

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-170

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2694000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.