eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kluczborski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katowicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4185218

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiatkluczborski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkluczborski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8e907c5-ff8f-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00300316

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043348/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244844

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FP.272.12.2023.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 199937,82 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44310,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach Części I wyróżniamy:
Zadanie nr 1 obejmujące zakup i dostawę sprzętu informatycznego i oprogramowania niezbędnego do zakładania i aktualizowania operatów ewidencji gruntów oraz prowadzenia spraw ochrony gruntów rolnych. Zakres zamówienia obejmuje dostawę sprzętu wraz z oprogramowaniem tj.: 5 sztuk komputerów wraz z systemem operacyjnym, 10 sztuk monitorów, 2 sztuk drukarek, 5 sztuk licencji na oprogramowanie biurowe zgodnie z OPZ stanowiącym zał. nr 2 do SWZ
oraz Zadanie nr 2 obejmujące zakup monitorów w ilości 6 sztuk – zgodnie z OPZ stanowiącym zał. nr 2 do SWZ.
1) Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt oraz oprogramowanie:
a) był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego,
b) był kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów oraz kosztów,
c) spełniał wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie,
d) spełniał wszystkie wymagania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce,
e) posiadały deklarację CE,
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
a) udzielił minimum gwarancji określonych w załączniku nr 2 do SWZ, (UWAGA: dodatkowy okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert), na oferowany sprzęt objęty przedmiotem zamówienia z wyjątkiem gwarancji licencje na oprogramowanie która nie stanowi kryterium oceny ofert. Gwarancja Wykonawcy obejmuje okres nie krótszy niż gwarancja producenta.
b) dostarczył sprzęt na własny koszt do siedziby Starostwa Powiatowego w Kluczborku, ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork (w ramach części I zamówienia) oraz do Zespołu Szkół Nr 2 w Kluczborku przy ul. Byczyńskiej 7 (w ramach części II zamówienia) zgodnie z wykazem, o którym mowa pkt. 6 oraz dokonał wniesienia oferowanego przedmiotu zamówienia,
c) dostarczył instrukcję obsługi i dokumentację techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim.
3) Zamawiający wymaga, aby licencje na oferowane oprogramowania były fabrycznie nowe nieużywane oraz pochodziły z legalnego kanału dystrybucji, nie mogą być przedmiotem przestępstwa lub naruszenia praw autorskich oraz aby nie były dotychczas aktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu ani odnawiane. Licencje na oferowane oprogramowania muszą być dostarczone w formie zgodnej z warunkami dystrybucyjnymi producenta oprogramowania.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia niezależnej firmie audytu w zakresie weryfikacji kompatybilności dostarczonego oprogramowania z wymaganiami SWZ.
5) Jeżeli ze względu na zaoferowane oprogramowanie zaistnieje konieczność poniesienia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów (w szczególności na zmianę konfiguracji usług sieciowych, szkolenie pracowników, szkolenie administratorów) niezbędnych do sprawnego funkcjonowania oprogramowania w infrastrukturze Zamawiającego, wszelkie koszty z tym związane poniesie Wykonawca.
6) Oprogramowanie powinno posiadać certyfikat autentyczności lub unikalny kod aktywacyjny lub umożliwiać cyfrową aktywacje systemu. Forma potwierdzenia autentyczności jest różna dla różnych systemów operacyjnych, jednakże musi być ona zgodna wymaganą przez producenta oferowanego oprogramowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30231300-0 - Monitory ekranowe

30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.5.) Wartość części: 37422,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II obejmuje zakup zestawu audiowizualnego będącego narzędziem przekazu informacji treści reklamowych - składającego się z monitora LCD, komputera stacjonarnego typu mini / micro z oprogramowaniem oraz uniwersalnego mobilnego stojaka do monitora oraz licencji na oprogramowania do zarządzania oraz tworzenia treści reklamowych wyświetlanych na monitorze.
1) Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt oraz oprogramowanie:
a) był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego,
b) był kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów oraz kosztów,
c) spełniał wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie,
d) spełniał wszystkie wymagania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce,
e) posiadały deklarację CE,
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
a) udzielił minimum gwarancji określonych w załączniku nr 2 do SWZ, (UWAGA: dodatkowy okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert), na oferowany sprzęt objęty przedmiotem zamówienia z wyjątkiem gwarancji licencje na oprogramowanie która nie stanowi kryterium oceny ofert. Gwarancja Wykonawcy obejmuje okres nie krótszy niż gwarancja producenta.
b) dostarczył sprzęt na własny koszt do siedziby Starostwa Powiatowego w Kluczborku,
ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork (w ramach części I zamówienia) oraz do Zespołu Szkół Nr 2 w Kluczborku przy ul. Byczyńskiej 7 (w ramach części II zamówienia) zgodnie z wykazem, o którym mowa pkt. 6 oraz dokonał wniesienia oferowanego przedmiotu zamówienia,
c) dostarczył instrukcję obsługi i dokumentację techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim.
3) Zamawiający wymaga, aby licencje na oferowane oprogramowania były fabrycznie nowe nieużywane oraz pochodziły z legalnego kanału dystrybucji, nie mogą być przedmiotem przestępstwa lub naruszenia praw autorskich oraz aby nie były dotychczas aktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu ani odnawiane. Licencje na oferowane oprogramowania muszą być dostarczone w formie zgodnej z warunkami dystrybucyjnymi producenta oprogramowania.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia niezależnej firmie audytu w zakresie weryfikacji kompatybilności dostarczonego oprogramowania z wymaganiami SWZ.
5) Jeżeli ze względu na zaoferowane oprogramowanie zaistnieje konieczność poniesienia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów (w szczególności na zmianę konfiguracji usług sieciowych, szkolenie pracowników, szkolenie administratorów) niezbędnych do sprawnego funkcjonowania oprogramowania w infrastrukturze Zamawiającego, wszelkie koszty z tym związane poniesie Wykonawca.
6) Oprogramowanie powinno posiadać certyfikat autentyczności lub unikalny kod aktywacyjny lub umożliwiać cyfrową aktywacje systemu. Forma potwierdzenia autentyczności jest różna dla różnych systemów operacyjnych, jednakże musi być ona zgodna wymaganą przez producenta oferowanego oprogramowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 6887,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41746,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41746,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41746,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prime Computers

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930872119

7.3.3) Ulica: Kraszewskiego

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-229

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41746,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu na część II zamówienia do ustalonego w ogłoszeniu o zamówieniu terminu tj. do dnia 12.06.2023 r. do godziny 10:00 została złożona 1 oferta za kwotę 12 600 zł. Zamawiający stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie części II tj. 10 000 zł. zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Oferta z najniższą ceną złożona w niniejszym postępowaniu przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12600 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.