eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › Przebudowa układu grzewczego-wymiana kotła centralnego ogrzewania wraz z oprzyrządowaniem w budynkach mieszkalnych Nadleśnictwa Turek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa układu grzewczego-wymiana kotła centralnego ogrzewania wraz z oprzyrządowaniem w budynkach mieszkalnych Nadleśnictwa Turek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO TUREK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310512898

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Fryderyka Chopina 70

1.5.2.) Miejscowość: Turek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: turek@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://turek.poznan.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a98c2b6f-ff77-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa układu grzewczego-wymiana kotła centralnego ogrzewania wraz z oprzyrządowaniem w budynkach mieszkalnych Nadleśnictwa Turek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a98c2b6f-ff77-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00300277

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00095506/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa systemu grzewczego w budynkach leśniczówek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240190

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 288754,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa układu grzewczego w budynkach mieszkalnych polegająca na przebudowie technologicznej istniejącej kotłowni na węgiel na kotłownię opalaną drewnem tj. wymianie kotła centralnego ogrzewania na kocioł wodny zgazowujący drewno wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem. Prace związane z wykonaniem zamówienia obejmują m.in. roboty: demontażowe; przygotowawcze; montażowe kotła, zbiorników akumulacyjnych, rurociągów a także wykonanie izolacji termicznych; rozruch kotłowni i prób szczelności instalacji c.o. w kotłowni, przy użyciu materiałów i urządzeń odpowiadającym wymaganiom stosownych norm, certyfikatów lub aprobat technicznych.
Zamówienie obejmuje przebudowę układu grzewczego w następujących, siedmiu lokalizacjach:
1) Leśniczówka Brudzew nr inw. 110/029, Tarnowa 1; 62-720 Brudzew
2) Leśniczówka Uniejów nr inw. 110/1092, Zieleń 23A; 99-210 Uniejów
3) Leśniczówka Imiełków nr inw. 110/030, Imiełków 25; 62-740 Tuliszków
4) Leśniczówka Cisew nr inw. 110/160, Cisew 97A; 62-700 Turek
5) Leśniczówka Kotwasice nr inw. 110/388, Kotwasice 3; 62-709 Malanów
6) Lokal mieszkalny (podleśniczego) nr inw. 122/039/2, Grzymiszew 1 / 2; 62-740 Tuliszków
7) Lokal mieszkalny (inne) nr inw. 122/039/1, Grzymiszew 1/1A; 62-740 Tuliszków

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331110-0 - Instalowanie kotłów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329322,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343666,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329322,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacje Wod-Kan i CO Zbigniew Marzol

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681096196

7.3.3) Ulica: Kolska 7

7.3.4) Miejscowość: Wyszyna

7.3.5) Kod pocztowy: 62-710

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329322,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1) Okres gwarancji - 60 miesięcy; 2) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 16 466 PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.