eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym na rzecz Związku Międzygminnego "Gospodarka Komunalna" z siedzibą w Chrzanowie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym na rzecz Związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna” z siedzibą w Chrzanowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Międzygminny "Gospodarka Komunalna"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271109994

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326232908

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@zmgk.chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmgk.chrzanow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym na rzecz Związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna” z siedzibą w Chrzanowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35a5ff9c-1193-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00300274

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00085446/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym na rzecz Związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35a5ff9c-1193-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: platformy e-Zamówienia,https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-35a5ff9c-1193-11ee-9aa3-96d3b4440790/ oraz poczty elektronicznej: przetarg@zmgk.chrzanow.pl
Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami wyłącznie za pomocą interaktywnego „Formularza ofertowego” na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. Sposób złożenia oferty i jej zaszyfrowania opisany został w Instrukcji Interaktywnej zamieszczonej na Platformie e-Zamówienia
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2022/07/Oferty-5.2.1a.pdf
Komunikacja w postępowaniu odbywa się za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany powyżej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia oraz posiadać kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis osobisty lub podpis zaufany. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów, wymagania techniczne dotyczące sprzętu i specyfikacji połączenia oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych – rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie ( t.j. Dz. U. poz. 2452).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie eZamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 74 z 04.03.2021, str. 35), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Państwa danych osobowych jest Związek Międzygminny „Gospodarka Komunalna” z siedzibą w Chrzanowie (niżej również „Związek”). Mogą się Państwo z nami skontaktować w następujący sposób:
– listownie pod adresem: 32-500 Chrzanów, ul. Piłsudskiego 4.
– przez e-mail: sekretariat@zmgk.chrzanow.pl
– przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na ePUAP (epuap.gov.pl)
– telefonicznie: + 48 32 623 29 08
Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się:
- listownie pod adresem: 32-500 Chrzanów, ul. Piłsudskiego 4.
– przez e-mail: iod@zmgk.chrzanow.pl.
– telefonicznie: + 48 32 623 29 08
we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Państwu praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Wszystkie informacje dotyczące ochrony danych osobowych zostały ujęte w Rozdziale III SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZ.271.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 349995,80 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym na rzecz Związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna” z siedzibą w Chrzanowie, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów, na zasadach określonych w SWZ oraz załączniku nr 2 do SWZ. Usługi pocztowe realizowane będą na zasadach określonych w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo Pocztowe (t.j. z 2022 r. poz. 896 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-08-01 do 2024-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert (dot. ofert niepodlegających odrzuceniu):
1. Cena ofertowa (całkowite łączne wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia)
C = (Amin/Ai)*60
Gdzie:
- C – liczba uzyskanych punktów z kryterium 1
- A(min)- najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych
- A(i)- cena podana w ofercie ocenianej
WAGA: 60%
2. Liczba dodatkowych punktów obsługi klienta na terenie trzech gmin: Chrzanowa, Libiąża i Trzebini LP = (Li/Lmax)*40
Gdzie
- LP – liczba uzyskanych punktów z kryterium 2
- L(max)- największa liczba punktów obsługi spośród wszystkich ofert ocenianych
- L(i)- liczba punktów podana w ofercie ocenianej
WAGA: 40%
Do kryterium jakościowego nr 2 należy przyjąć liczbę dodatkowych punktów obsługi klienta ( bez obligatoryjnych trzech, które uwzględniono w opisie przedmiotu zamówienia) oraz podać ich lokalizacje w Wykazie punktów obsługi klienta stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
3. Maksymalnie w ostatecznej ocenie punktowej Wykonawca może uzyskać 100 pkt. Obliczenie punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki, wg poniższego wzoru:
WP = C + LP
Gdzie: WP – wartość punktowa, tj. całkowita liczba punktów przyznana ofercie.
C – liczba punktów zdobyta w kryterium „cena”
LP – liczba punktów zdobyta w kryterium „liczba dodatkowych punktów obsługi klienta na terenie trzech gmin: Chrzanowa, Libiąża, Trzebini.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba dodatkowych punktów obsługi klienta na terenie trzech gmin: Chrzanowa, Libiąża i Trzebini

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności pocztowej na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. z 2022 r. poz. 896 z późn. zm.) tj. posiadanie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty Wykonawca/Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest dołączyć:
1)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 oraz art. 273 ust. 2 ustawy Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w rozdziale IX oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania zawartych w rozdziale X – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ. pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem kwalifikowanym elektronicznym, zaufanym lub osobistym. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2) Zestawienie ilościowo – rodzajowe przedmiotu zamówienia stanowiące załącznik nr 1 do SWZ pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej i opatrzonej podpisem kwalifikowanym elektronicznym, zaufanym lub osobistym;
3) Wykaz punktów obsługi klienta stanowiący załącznik nr 4 do SWZ pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej i opatrzonej podpisem kwalifikowanym elektronicznym, zaufanym lub osobistym;
4) pełnomocnictwo do złożenia oferty udzielone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzonej podpisem kwalifikowanym elektronicznym, zaufanym lub osobistym, o ile oferta zostanie złożona przez pełnomocnika;
5) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno być udzielone pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem kwalifikowanym elektronicznym, zaufanym lub osobistym (o ile jest wymagane);
6) oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym elektronicznym, zaufanym lub osobistym (o ile jest wymagane);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien być sporządzony w formie elektronicznej, być podpisany podpisem kwalifikowanym elektronicznym, osobistym lub zaufanym i zawierać:
1) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
2) nazwy Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;
4) podpisy złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale X SWZ;
2) warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale IX niniejszej SWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy występujący wspólnie;
3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 7).
UWAGA! Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały zawarte w § 7 oraz § 5 pkt 10 i 11 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 455 Pzp, gdy dotyczyć ona będzie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. spowodowanych:
a) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
b) siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-19 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Formularz ofertowy na platformie EZamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-19 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1510 ze zm.) obejmują następujące rodzaje stanowisk:
1) Pracownik obsługi Klienta – przyjmowanie, wysyłanie przesyłek, rozliczanie miesięczne przyjmowanych od Zamawiającego przesyłek;
2) listonoszy – doręczających przesyłki pod wskazany przez Zamawiającego adres.
Szczegółowy opis wymagań związanych z zatrudnieniem zawarte są w rozdziale V SWZ.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). Szczegóły związane z powierzeniem wykonania części zamówienia podwykonawcą znajdują się w rozdziale VI SWZ.
Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp. Szczegółowe zapisy znajdują się w rozdziale XXVI SWZ.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
− w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
− W art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. ( t.j. Dz. U. z 2023 poz. 129,185) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.