eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Usuwanie szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego w nawierzchniach dróg oraz infrastrukturze na terenie Gminy Bytom w 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Usuwanie szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego
w nawierzchniach dróg oraz infrastrukturze
na terenie Gminy Bytom w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu

1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Smolenia 35

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzdim-bytom.logintrade.net/zapytania_email,155764,8e3f9ea49cdcfba8bcf6fcc6d8df1584.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego
w nawierzchniach dróg oraz infrastrukturze
na terenie Gminy Bytom w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-187f8418-c4ec-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300193

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046049/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont nawierzchni dróg i chodników - usuwanie szkód górniczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095967

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.1.2024.TP2.RB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego w nawierzchniach dróg, chodników, obiektach inżynieryjnych, infrastrukturze drogowej oraz infrastrukturze służącej do odbioru wód opadowych i roztopowych na terenie Gminy Bytom w 2024 roku.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
I. JEZDNIE I CHODNIKI
a) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej do 5 m2 łącznie z ułożeniem taśmy bitumicznej 50 mm x 10 mm na stykach nawierzchni,
b) Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej gr. 10 cm + cięcie piłą mechaniczną nawierzchni bitumicznej na głębokość 6 do 10 cm,
c) Ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm. (w-wa wiążąca),
d) Ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm. (w-wa ścieralna) z ułożeniem taśmy bitumicznej 50 mm x 10 mm na stykach nawierzchni,
e) Mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm. (w-wa wiążąca),
f) Mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm. (w-wa ścieralna) z ułożeniem taśmy bitumicznej 50 mm x 10 mm na stykach nawierzchni,
g) Frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 10 cm,
h) Regulacja pionowa krat ściekowych ulicznych,
i) Regulacja pionowa włazów kanałowych
j) Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych,
k) Regulacja pionowa studzienek teletechnicznych,
l) Wykonanie nowej podbudowy z korytowaniem,
m) Rozebranie obrzeży betonowych od 6x20 cm do 8x30 cm oraz ułożenie nowych obrzeży 8x30 cm lub 6x20 cm,
n) Przestawienie obrzeży betonowych 6x20 cm lub 8x30 cm,
o) Rozebranie krawężnika betonowego 15x30 cm,
p) Ułożenie nowego krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej z oporem,
q) Przestawienie krawężników kamiennych 20x35 cm + ława betonowa zwykła,
r) Przestawienie krawężników betonowych 15x30 cm lub 20x30 cm + ława betonowa zwykła,
s) Mechaniczne wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego o gr. w-wy 20 cm,
t) Remont cząstkowy nawierzchni chodnika z: kostki kamiennej 5x7 cm, tzw. mozaiki lub kostki kamiennej nieregularnej do 9x11 cm, kostka kamienna 100% odzysk,
u) Remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej gr. od 6 cm do 8 cm lub z płyt betonowych od 30x30 cm. do 50x50 cm materiał betonowy 75% odzysk,
v) Remont nawierzchni chodnika z kostki betonowej nowej gr. 8 cm. szarej na podsypce cementowo-piaskowej,
w) Zalewanie szczelin.

II. ORGANIZACJA RUCHU (awaryjne zabezpieczenie do czasu rozpoczęcia usuwania szkód oraz w czasie prowadzenia robót związanych z ich usuwaniem)
a) Czasowe ustawienie znaku drogowego (procentowy udział materiału + montaż
i demontaż) Znaki z grupy A900, B i C 800, D600,
b) Czasowe ustawienie słupka do znaku drogowego z grupy A900, B i C 800, D600 lub tablicy (procentowy udział materiału + montaż i demontaż),
c) Czasowe ustawienie skrajnika drogowego U-21a/b na podstawie gumowej (procentowy udział materiału + montaż + demontaż),
d) Czasowe ustawienie zapór drogowych typu U-20a/b, U-20c, U-3c/d wraz z słupkami na podstawie gumowej (procentowy udział materiału+ montaż + demontaż),
e) Czasowe ustawienie informatora drogowego (informatory dla pieszych i kierujących) (procentowy udział materiału + montaż i demontaż) + ANALOGIA,
f) Odtworzenie uszkodzonej detekcji sygnalizacji (pętli indukcyjnych) wraz z dostrojeniem,
g) Odtworzenie oznakowania poziomego (cienkowarstwowo),
h) Wymiana lub naprawa uszkodzonych barier drogowych betonowych i stalowych.

III. POBOCZA
a) Plantowanie poboczy

IV. KANALIZACJA DESZCZOWA
a) Kanalizacja deszczowa (zabudowa wpustów ulicznych z podłączeniem do sieci kanalizacji deszczowej),
b) Remont studni kanałowych kanalizacji deszczowej o średnicy DN 1000 lub DN 1200,
c) Mechaniczne czyszczenie kanałów deszczowych.


V. PRZEJŚCIE PODZIEMNE POD UL. MIECHOWICKĄ W REJONIE SKRZYŻOWANIA Z UL. CELNĄ
a) Rozebranie wyboczonej nawierzchni betonowej na pochylni przejścia podziemnego po stronie północnej i południowej. Roboty należy wykonać w technologii płyty żelbetowej układanej na mokro na głębokość 20 cm wraz ze zbrojeniem w postaci siatek zbrojeniowych fi 10mm o oczkach 100x100mm w górnej i dolnej płaszczyźnie płyty
z zachowaniem otuliny 50mm, beton min C30/37. Płytę wykonać na całej szerokości pochylni. Powierzchnię płyty należy wykończyć nawierzchnią z żywicy epoksydowej
(z miedzywarstwą z piasku kwarcowego). Roboty należy wykonać w okresie letnim zgodnie z STWiRB.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanową:
1) Załącznik nr 1.1 do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB);
2) Załącznik nr 1.2 do SWZ - Przedmiar Robót;
3) Załącznik nr 1.3 do SWZ - Rozliczenie zlecenia – wzór;
4) Załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowne.

4. Poszczególne ilości przedmiarowe są orientacyjne (szacunkowe). Faktyczne ilości robót zlecanych w okresie realizacji zamówienia mogą się różnić od ilości zakładanych (szacowanych), w zależności od występujących potrzeb Zamawiającego. Płatnik/ Kopalnia zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania kwoty maksymalnego wynagrodzenia zakresu podstawowego do 60% wartości maksymalnej umowy.

5. Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn faktycznie wykonanych robót na podstawie zleceń i cen podanych w formularzu ofertowym,
z uwzględnieniem obowiązującego podatku VAT.

6. W wycenie robót Wykonawca winien uwzględnić koszty opracowania projektów organizacji ruchu na:
a. awaryjne oznakowanie miejsca powstałej szkody,
b. oznakowanie miejsca robót związanych z usunięciem szkody,
c. koszty ewentualnego opracowania zmiany programu sygnalizacji i wprowadzenia programu na obiekcie.

7. Koszt ewentualnych objazdów komunikacji zbiorowej wynikający z zamknięcia odcinka drogi stanowiącego trasę komunikacji zbiorowej określony w wycenie przez przewoźnika poniesie Płatnik/ Kopalnia na podstawie odrębnej ugody.

8. Wykonawca winien:
a. przystąpić do zabezpieczenia zgłoszonej przez Poszkodowanego szkody niezwłocznie, w czasie nie dłuższym niż 12 godzin, licząc od momentu otrzymania telefonicznego zlecenia, potwierdzonego później mailem;
b. przystąpić niezwłocznie do wykonania napraw uszkodzeń w czasie nie dłuższym niż następny dzień roboczy, licząc od daty otrzymania zlecenia.

9. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania w dyspozycji zarówno osób oraz sprzętu specjalistycznego niezbędnego do realizacji zleceń. Wykonawca winien posiadać na stanie magazynowym znaki z grupy A900, B i C 800, D600 i elementy oznakowania, w szczególności:
a. oznakowania jednostronnego zawężenia jezdni;
b. odcinkowego zamknięcia ulic;
c. oznakowania deformacji jezdni.

10. Zamawiający określa minimalny wymagany 36-miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały, liczony od dnia końcowego odbioru robót (zgodnie z protokołem końcowym). Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert, punktowane zgodnie z cz. XVII SWZ.

11. Podczas prowadzenia robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany dokonać ich prawidłowego oznakowania, zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (j.t. Dz. U. z 2022 r. poz. 2377). Wykonawca odpowiada za właściwe oznakowanie miejsca robót i ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wyrządzone szkody podczas wykonywanych robót w mieniu oraz w stosunku do osób trzecich.

W momencie uzyskania informacji o powstałej szkodzie górniczej Wykonawca robót działający na zlecenie Zamawiającego przystąpi w trybie natychmiastowym do oznakowania miejsca szkody i bieżącej jego kontroli.

12. Materiały pozyskane przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia stanowią jego własność i winny być przez niego zagospodarowane i / lub zutylizowane zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (j.t. Dz. U. 2023r. poz. 1587).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

34928110-2 - Bariery drogowe

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

45221211-4 - Przejścia podziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 385323,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 722010,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 722010,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRD ORFIN spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6452519873

7.3.3) Ulica: Sikorskiego 5a

7.3.4) Miejscowość: Radzionków

7.3.5) Kod pocztowy: 41-922

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 722010,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.