eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górno › Realizacja projektu Nauka - Naszą Przyszłością. Dorównajmy najlepszym! w Zespole Szkół w Bęczkowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-18

Górno: Realizacja projektu Nauka - Naszą Przyszłością. Dorównajmy najlepszym! w Zespole Szkół w Bęczkowie
Numer ogłoszenia: 200299 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193443 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Górno, Górno 169, 26-008 Górno, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3023018, faks 041 3023009.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja projektu Nauka - Naszą Przyszłością. Dorównajmy najlepszym! w Zespole Szkół w Bęczkowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Realizacja projektu Nauka - Naszą Przyszłością. Dorównajmy najlepszym! w Zespole Szkół w Bęczkowie 2. Zakres prac: Przedmiotem zamówienia jest Realizacja projektu Nauka - Naszą Przyszłością. Dorównajmy najlepszym! w Zespole Szkół w Bęczkowie w ramach Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych zgodnie z harmonogramem realizacji projektu (zał. nr 4 do SIWZ). 2.1. Zarządzanie projektem oraz obsługa finansowa - Kierownik projektu - Koordynator projektu - Obsługa księgowa 2.2. Prowadzenie zajęć I - zajęcia dla szczególnie uzdolnionych: Koło języka angielskiego - 30 uczniów w 2 grupach po 15 osób, 30 godzin w 2012 roku, 50 godzin w 2013 roku. Koło języka niemieckiego - 15 uczniów 1 grupa, 15 godzin w 2012 roku i 25 w 2013 roku. Koło zdolnego matematyka - 12 osób w 2 grupach po 6 osób, 30 godzin w 2012 roku i 50 godzin w 2013. Koło zdolnego humanisty - 16 osób w 2 grupach po 8 osób, 30 godzin w 2012 roku i 50 w 2013 roku. Koło zdolnego przyrodnika - 16 osób w 2 dwóch grupach po 8 osób, 30 godzin w 2012 i 50 w 2013. Koło informatyczne - 16 osób w 2 dwóch grupach po 8 osób, 30 godzin w 2012 i 50 godzin w 2013. II - zajęcia wyrównawcze: Zajęcia wyrównawcze z matematyki - 26 osób w 3 grupach ( 1 w SP 10 osób i 2 w Gim po 8 osób), 45 godzin w 2012 i 75 godzin w 2013. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego - 19 osób w 2 grupach (1 w SP 8 osób i 1 w gimnazjum 11 osób), 30 godzin w 2012 i 50 godzin w 2013. III - Rewalidacja: Zajęcia rewalidacyjne - dla 2 uczniów - upośledzenie w stopniu lekkim (1 w SP, 1 w Gim), 30 godzin w 2012 roku i 30 godzin w 2013 roku. IV - doradztwo edukacyjno-zawodowe dla Gimnazjum: Warsztaty z doradztwa edukacyjno-zawodowego - 89 uczniów w 4 grupach (3 grupy 22 osoby 1 grupa 23 osoby) 48 godzin w 2012 i 80 godzin w 2013 roku. V - Konkursy przeprowadzane w ramach zajęć: - Wewnątrzszkolny Konkurs Recytatorski - Koło Zdolnego Humanisty - nagrody dla 16 osób. - Wewnątrzszkolny Konkurs Informatyczny - Koło Informatyczne - nagrody dla 16 osób. 2.3. Wyjazdy edukacyjne a) Wyjazd do redakcji lokalnej gazety w Kielcach dla 16 osób w 2012 roku. (Uczestnicy zajęć: Koło Zdolnego Humanisty) b) Wyjazd do Centrum Nauki Kopernik (uczestnicy zajęć - Koło Zdolnego Matematyka, Koło Zdolnego Przyrodnika, Koło Informatyczne - 44 osoby) wyjazd w 2013 roku. c) Wyjazd edukacyjny do Banku - (Uczestnicy zajęć: Koło Zdolnego Matematyka - 12 osób) wyjazd w 2012 roku. d) Wyjazd edukacyjny do ZUS - (Uczestnicy zajęć: Koło Zdolnego Matematyka - 12 osób) wyjazd w 2013 roku. e) Wyjazd edukacyjny do (Bank, Fryzjer, Sklep itp.) dla uczestników doradztwa edukacyjno-zawodowego - dla 89 uczniów. Dwa wyjazdy w 2012 roku i 1 wyjazd w 2013 roku. 2.4. Dostawa pomocy dydaktycznych - pomoce niezbędne do przeprowadzenia zajęć dydaktycznych - szczegółowy opis w załączniku 3.4 do SIWZ 2.5. Dostawa sprzętu komputerowego - Przenośny komputer (laptop), - Oprogramowanie biurowe na jednego laptopa Office Profesional, - Tablica interaktywna, - Telewizor + odtwarzacz DVD, - Kamera cyfrowa, 2.6. Dostawa materiałów biurowych oraz promocyjnych 2.6.1. Materiały promocyjne poczęstunek dla 200 uczestników (uczniowie, rodzice, nauczyciele, goście) w czasie uroczystości inaugurującej projekt poczęstunek dla 200 uczestników (uczniowie, rodzice, nauczyciele, goście) w czasie uroczystości podsumowującej projekt 5 sztuk tablic do eksponowania promocji działań projektowych (korek, antyrama) druk 300 sztuk ulotek informacyjnych wywołanie ok. 50 szt. zdjęć 154 zestawy gadżetów promujących projekt (zestaw stanowi minimum teczka i długopis z logo projektu) 2.6.2. Materiały biurowe i papiernicze - akcesoria i materiały biurowe, tusze, papier do ksero, tonery niezbędne do przygotowania dokumentów projektowych - papier ksero (ok. 96 ryz - 16 + 4 + 15 + 22 + 15 + 12 + 12 ) na wydruki materiałów na zajęcia Format: A4 (210x297); A3(297x420), Gramatura: 80g/m2; Ilość: 500 arkuszy (ryza), Biel: min *** (klasa C), Zastosowanie: do wydruków czarno-białych, xero (ksero); - tonery do kserokopiarek / drukarek: łącznie ok. 18 szt. do wydruków materiałów na zajęcia UWAGA: Szczegółowy opis pozycji 2.1 - 2.6 zawierają załączniki nr 3.1 - 3.6 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 79.21.10.00 - Usługi księgowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępnie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Humaneo, ul. Mikołaja Reja 20, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162950,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 198000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 198000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 198000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.