eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warlubie › Budowa budynku przedszkola wraz z wyodrębnieniem oddziału żłobka w miejscowości Warlubie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku przedszkola wraz z wyodrębnieniem oddziału żłobka w miejscowości Warlubie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Warlubie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Warlubie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-160

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 33 26 040

1.5.8.) Numer faksu: 52 33 26 054

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@warlubie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warlubie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/warlubie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku przedszkola wraz z wyodrębnieniem oddziału żłobka w miejscowości Warlubie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-713f737a-e51d-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039644/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa przedszkola wraz z wyodrębnieniem oddziału żłobka w miejscowości Warlubie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 MALUCH+ 2022-2029

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250390

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.II.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy przedszkola wraz z wyodrębnieniem oddziału żłobka w miejscowości Warlubie.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Dokończenie budowy przedszkola w oparciu o dokumentację techniczną zamienną i przedmiar sporządzone przez Zakład Projektowania i Usług Budowlanych „BENBUD” Benedykt Reder
Forma architektoniczna:
Zamierzenie polega na Budowa nowego budynku przedszkola wraz z wyodrębnieniem przestrzeni żłobka w Warlubiu.
Charakterystyczne parametry obiektu:
• powierzchnia zabudowy budynku przedszkola - 1 942,15 m2
• całkowita długość budynku - 71,40 m
• całkowita szerokość budynku - 40,58 m
• maksymalna wysokość do attyki - 7,00 m
• kubatura netto - 6 351,00 m3
• wysokość do najwyższej kalenicy - 7,00 - budynek niski
• ilość kondygnacji – budynek jedno kondygnacyjny, nie podpiwniczony, bez poddasza użytkowego.
Zaprojektowano budynek przedszkola 5-oddziałowego, parterowy, niepodpiwniczony. Forma architektoniczna budynku jest prosta, spójna, minimalna i zarazem nowoczesna, dostosowana do otaczającej zabudowy.
Budynek zaliczono do budynków niskich, kryty stropodachem wentylowanym o kącie nachylenia 5,0%. Kolorystyka projektowanego budynku w stonowanych, neutralnych odcieniach, które nadają nowoczesny wyraz elewacji.
Zakres robót oraz technologia ich wykonania:
Zakres robót do wykonania:
• roboty ziemne (wykonane),
• roboty fundamentowe (wykonane),
• wykonanie elementów żelbetowych ścian, słupów (wykonane),
• roboty murowe ścian nośnych wewnętrznych i zewnętrznych (wykonane),
• wykonanie stropodachu konstrukcji drewnianej,
• roboty związane z wykonaniem pokrycia dachu,
• ocieplenie ścian zewnętrznych wykonanie elewacji, tynkowanie, okładziny elewacyjne (wykonane tylko docieplenie),
• obróbki blacharskie,
• roboty wykończeniowe,
• wewnętrzne instalacje budynku oraz na terenie działki wg załączonych projektów branżowych,
• wykonanie parkingów, drogi wewnętrznej dojazdowej i dojścia
Cała inwestycja będzie realizowana w technologii tradycyjnej.
Zamierzony sposób użytkowania:
W projektowanym przedszkolu znajdować się będą 4 oddziały dla dzieci (25 dzieci na oddział), wraz zapleczem sanitarnym i magazynem. Ponadto wyodrębniono przestrzeń dla 1 oddziału żłobkowego (20 dzieci). Prócz głównej funkcji przedszkolnej, w skład pomieszczeń wchodzą: wydzielona część administracyjna oraz segment żywieniowy zawierający część kuchenną wraz ze stołówką dla dzieci przedszkolnych.
2) Dokończenie budowy przedszkola w oparciu o dokumentację techniczną i przedmiar dotyczący budowy fotowoltaiki, sporządzone przez firmę AG-MAR Enginering Sp. z o. o.
Działka przeznaczona pod montaż instalacji fotowoltaicznej zlokalizowana przy Szkole Podstawowej w Warlubiu, jedn. ewidencyjna: 041411_2, Warlubie, obr. Warlubie 0018: dz. 263/1, 266/1, 269/12. Analizowana działka posiada kształt prostokąta i płaskie ukształtowanie terenu, dzięki czemu na etapie realizacji inwestycji nie będzie konieczności prowadzenia zbyt wielu prac niwelacyjnych na tym terenie.
Na podstawie przeprowadzonej analizy oceny możliwości technicznych montażu instalacji fotowoltaicznej oraz na podstawie danych dotyczących działki i wciąż zwiększającego się zapotrzebowania na energię elektryczną, przewidziano możliwość zainstalowania na gruncie instalacji fotowoltaicznej składającej się z 86 szt. modułów fotowoltaicznych (PV). Moc znamionowa instalacji przy takiej ilości modułów PV będzie wynosić 49,45 kWp. Projektowana instalację fotowoltaiczną należy podłączyć do wewnętrznej instalacji elektrycznej budynku. Wyprodukowana energia będzie wykorzystana na potrzeby własne kompleksu. W sytuacji zaniku napięcia w sieci, falownik przechodzi w tryb uśpienia, oczekując na powrót napięcia sieciowego, dzięki czemu instalacja nie ma możliwości pracy wyspowej. Przedmiotowa instalacja fotowoltaiczna będzie składała się z następujących elementów:
• 86 szt. modułów fotowoltaicznych wykonanych w technologii monokrystalicznej PERC o mocy nominalnej 575 Wp każdy.
• 1 szt. falownika trójfazowego, beztransformatorowego o mocy AC 50 kW włącznie – dla modułów fotowoltaicznych przekształcających energię prądu stałego na energię prądu zmiennego o parametrach dostosowanych do sieci, do której falownik przekazuje nadmiar wyprodukowanej energii. Falownik będzie zamocowany na zewnątrz na konstrukcji nośnej przeznaczonej pod moduły PV.
• dwupodporowej konstrukcji systemu mocowania dla modułów fotowoltaicznych posadowionych na gruncie. Moduły PV będą montowane zgodnie z jej nachyleniem pod katem 25º, przy kierunku południowym. Kierunek montażu wynika z równoległego posadowienia konstrukcji względem granicy działki.
• Skrzynki przyłączeniowej RPV i systemu zabezpieczeń elektroenergetycznych od strony AC (przeciwporażeniowe, przeciążeniowe i zwarciowe, przeciwprzepięciowe).
• Okablowanie i instalacja ekwipotencjalna.
• Zasilanie kamer CCTV.
• Instalacja CCTV.
Ponadto w instalacji fotowoltaicznej istnieje możliwość zastosowania następujących systemów zabezpieczających i monitorujących, które usprawniają i poprawiają pracę układu. W skład tych systemów wchodzą:
• Opcjonalny system zdalnego monitoringu (instalacja monitorująca ilość wyprodukowanej energii oraz parametry pracy instalacji fotowoltaicznej).
• Instalacja odgromowa.
Powstały układ energii odnawialnej będzie układem przeznaczonym do zużywania energii na własne potrzeby
i wprowadzania chwilowych nadwyżek energii do sieci lokalnego operatora energii elektrycznej. Instalacja zostanie wpięta (do rozdzielni głównej nN budynku Oczyszczalni Ścieków) do sieci wewnętrznej budynku poprzez skrzynkę RPV za układem pomiarowo-rozliczeniowym. Szacunkowy okres żywotności produktu wynosi 25-30 lat. Bieżące koszty użytkowania rozwiązania sprowadzają się do kosztów okresowych przeglądów serwisowych, ubezpieczenia i ewentualnej opieki technicznej w trakcie eksploatacji.
UWAGA!!! Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wykonania monitoringu wizyjnego i ogrodzenia, na terenie działki, na której zaprojektowano instalację modułów fotoelektrycznych (dz. nr 263/1, obręb ewidencyjny Warlubie, jednostka ewidencyjna Warlubie).
Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania kolorystyki ścian i podłóg zgodnie, z załączonym w dokumentacji technicznej (Załącznik Nr 1 do SWZ), projektem aranżacji sporządzonym przez firmę Archenika Sp. z o. o.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawarty jest w załączonych do SWZ następujących dokumentach:
1) Załącznik Nr 1 do SWZ – Dokumentacja techniczna,
2) Załącznik Nr 2 do SWZ – Wzór umowy.
4. Zamawiający nie przewiduje robót dodatkowych oraz wydłużania terminu wykonania inwestycji (wskazanego w ofercie Wykonawcy) z innych przyczyn niż te, które zostały wymienione we wzorze umowy. Wykonawca, składając ofertę, ma obowiązek zapoznać się ze wszystkimi dokumentami dołączonymi do postępowania, w tym, podczas obliczania ceny, należy dokładnie oszacować wszystkie roboty ujęte w przedmiarze robót oraz
w dokumentacji technicznej.
5. Każda zmiana, która wyniknie podczas realizacji inwestycji, wymaga zgody projektanta, inspektora nadzoru oraz zamawiającego i musi zostać rozliczona kosztorysem różnicowym.
6. Inwestycja współfinansowana z programu Rządowy Fundusz Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych – Edycja II; Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych; Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 MALUCH+ 2022-2029; budżetu państwa oraz ze środków własny Gminy Warlubie. Dodatkowo Gmina Warlubie złożyła aplikację o wsparcie finansowe w ramach Programu Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027.
7. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym sporządzonym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego przed datą podpisania umowy.
8. W przypadku określenia, w dokumentacji stanowiącej Załączniki nr 1 - 2 do niniejszej SWZ, przedmiotu zamówienia przez wskazanie technologii, producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Zastosowanie produktów równoważnych w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych.
9. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
1) 45000000-7 Roboty budowlane.
2) 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne.
3) 45262210-6 Fundamentowanie.
4) 45320000-6 Roboty izolacyjne.
5) 45262300-4 Betonowanie.
6) 45262500-6 Roboty murarskie i murowe.
7) 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian.
8) 45261400-8 Pokrywanie.
9) 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej.
10) 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie.
11) 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe.
12) 45211320-8 Roboty budowlane w zakresie altan.
13) 45262000-1 Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe.
14) 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
15) 45111230-9 Roboty w zakresie stabilizacji gruntu.
16) 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg.
17) 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń.
18) 45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu.
19) 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne.
20) 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne.
21) 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych.
22) 09331200-0 słoneczne moduły fotoelektryczne.
23) 09332000-5 Instalacje słoneczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262210-6 - Fundamentowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45261400-8 - Pokrywanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z tym, przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.